AnonymBruker Skrevet 17. mai #1 Skrevet 17. mai Jeg og kjæresten har planer om å reise til Amterdam neste år, vi har begge vært der før, man da var det mest festing som var hovedfokus. Hvilke museum, steder er verdt å få med seg? Planen er også å prøve ut truffles. Gjerne del erfaringen din med det, hva du gjorde når dere tok det osv. Anonymkode: a9faa...357
AnonymBruker Skrevet 17. mai #2 Skrevet 17. mai Når på året tenker dere å dra? Anonymkode: 53557...1a1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #3 Skrevet 17. mai Er mange bra museer i Amsterdam for de som liker sånt; Anne Frank, Rembrandt, Van Gogh, Rijksmusem, Amsterdam museum++ (husk at flere av de må bookes på forhånd) Ellers er jo Amsterdam en fantastisk by og bare chille i. Og feste, veldig chill og herlig stemning Anonymkode: 53557...1a1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #4 Skrevet 17. mai Anne Frank, Rembrandt house, og alle de store museene. Kan også anbefale gatekunstmuseet, dit kan du ta en liten gratis båttur også. Anonymkode: 3cf35...8d9
AnonymBruker Skrevet 17. mai #5 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Når på året tenker dere å dra? Anonymkode: 53557...1a1 Har ikke planlagt enda men kanskje sensommer/høsten 🤍 Anonymkode: a9faa...357 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #6 Skrevet 17. mai Håper du mener Amsterdam? Ser du har skrevet Amterdam to ganger. Nydelig by med flotte hus og kanaler. Vi tok en båttur på kanalene og besøkte Anne Franks hus. Var også innom et diamantsliperi. Anonymkode: 2aaad...03c
Matas Skrevet 17. mai #7 Skrevet 17. mai Anne Frank og Van Gogh-museet, spesielt Van Gogh er virkelig verdt et besøk.
AnonymBruker Skrevet 17. mai #8 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Håper du mener Amsterdam? Ser du har skrevet Amterdam to ganger. Nydelig by med flotte hus og kanaler. Vi tok en båttur på kanalene og besøkte Anne Franks hus. Var også innom et diamantsliperi. Anonymkode: 2aaad...03c Ja mener Amsterdam, haha. Takk for tips husker sist jeg var der så var det så lang kø på Anna Franks hus så må bestille før vi drar hvertfall Anonymkode: a9faa...357
Filifjonkamor Skrevet 17. mai #9 Skrevet 17. mai Matas skrev (45 minutter siden): Anne Frank og Van Gogh-museet, spesielt Van Gogh er virkelig verdt et besøk. Signerer denne
AnonymBruker Skrevet 17. mai #11 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har ikke planlagt enda men kanskje sensommer/høsten 🤍 Anonymkode: a9faa...357 Da hadde jeg tatt en så kanaltur med båt også, spesielt på dager hvor man er litt sliten😅 Ser også du nevner shrooms, ta det på et litt classy sted. Flaut å rave rundt i red light som engelskmenn på utdrikningslag 😅 Anonymkode: 53557...1a1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #12 Skrevet 17. mai Les lumiers museum tror jeg det het? Sånn projektorvideoer, helt ubeskrivelig. Spesielt med psychedelics! Legg dere ned på gulvet og bare nyt visningen ✨️ Anonymkode: 31aef...c36 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai #13 Skrevet 17. mai Dere må neste ta en tur innom «Red light district» også… Jeg var der med mannen min for mange år siden. Jeg tenkte, nei fysj av meg.. Men det var en merkelig opplevelse, men jeg angrer ikke. En helt annen kultur enn her når det gjelder den slags. Anonymkode: 4334f...cd9
AnonymBruker Skrevet 18. mai #14 Skrevet 18. mai Siden ingen har nevnt det allerede: lei sykler!! Det funker genialt for å ta seg rundt i byen som en lokal, og gir en egen frihet. I stedet for hotell kan dere vurdere å leie en egen (fortøyd) kanalbåt midt i sentrum. En kul opplevelse. Hvis dere liker vintage og retro (og det passer med reisetidspunktet) så er markedet i IJ-Hallen en hyggelig utflukt. Kort fergetur fra baksiden av jernbanestasjonen. https://ijhallen.nl/en/agenda.php Og truffles: drit i det. Plutselig ligger en av dere der i full psykose. Anonymkode: 97a96...666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå