AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:13 #1 Del Skrevet lørdag kl 14:13 Hei. Jeg har litt lyst til å gi en liten safe til konfirmanten med pengegaven i. Men så ønsker jeg at konfirmanten skal løse en slags gåte for å finne ut av kodelåsen på safen. Er det noen som vet av noen gode tall-gåter av noe slag som jeg kan bruke? På forhånd takk for hjelpen! PS, ikke intr i å høre fra deg som synes dette er en teit ide 😉 Anonymkode: b55d4...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:39 #2 Del Skrevet lørdag kl 14:39 Jeg synes det er kult! Jeg har ingen forslag til gåte. Men har du forsøkt å brukte ChatGPT eller lignende for å se om den egner seg til å lage slike gåter? Anonymkode: bb254...0a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:41 #3 Del Skrevet lørdag kl 14:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er kult! Jeg har ingen forslag til gåte. Men har du forsøkt å brukte ChatGPT eller lignende for å se om den egner seg til å lage slike gåter? Anonymkode: bb254...0a6 Oi! Lurt forslag! Det kan jeg forsøke 😃👍 Anonymkode: b55d4...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå