AnonymBruker Skrevet i går, 13:41 #1 Del Skrevet i går, 13:41 Jeg hadde veldig lyst til å finne på noe på 17. mai i år og avtalte med en venninne å mest sannsynlig (igrunnen 99,9 prosent sikkert) bli med henne til noen felles bekjente/venner. Jeg spurte henne om jeg kunne sitte på fordi hun da bare må kjøre en liten omvei og jeg slipper dermed å hente bilen i morgen. Det var helt i orden sa hun. Jeg spurte henne om det blir til at hun drar eller hva som skjer og det er snart to timer siden og jeg har ikke fått noe svar.. Jeg syns det er så sinnsykt dårlig gjort. Det jeg regner med har skjedd er bare at de har dratt og at hun har gitt faen i meg. Og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor. Det var jo hun som tok initiativ og avtalte. Så nå sitter jeg her i nyinnkjøpt kjole og tok meg rett og slett bare en øl fordi jeg ikke orka å sitte å vente på noen som ikke gidder å svare. Er igrunnen sinnsykt skuffa og lei meg av hele greia. Det kan for all del ha skjedd noe som er utenfor hennes kontroll, men det tror jeg rett og slett ikke. Er liksom ikke ulikt henne å være litt ustabil. Men akkurat denne planen trodde jeg var i boks.. Vet liksom ikke helt hva jeg skal tenke lenger.. Har jo litt lyst å si ifra til henne når jeg først hører noe at dette faktisk ikke var så kult. Anonymkode: 2c510...eeb 1 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:49 #2 Del Skrevet i går, 13:49 Hvorfor tok du en øl? Forstår rett som at dere i felleskap skulle i en selskapelighet et annet sted? Kunne du ikke bare kjørt selv og heller hentet bilen i morgen da? Anonymkode: bdcae...7f7 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet i går, 13:50 #3 Del Skrevet i går, 13:50 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde veldig lyst til å finne på noe på 17. mai i år og avtalte med en venninne å mest sannsynlig (igrunnen 99,9 prosent sikkert) bli med henne til noen felles bekjente/venner. Jeg spurte henne om jeg kunne sitte på fordi hun da bare må kjøre en liten omvei og jeg slipper dermed å hente bilen i morgen. Det var helt i orden sa hun. Jeg spurte henne om det blir til at hun drar eller hva som skjer og det er snart to timer siden og jeg har ikke fått noe svar.. Jeg syns det er så sinnsykt dårlig gjort. Det jeg regner med har skjedd er bare at de har dratt og at hun har gitt faen i meg. Og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor. Det var jo hun som tok initiativ og avtalte. Så nå sitter jeg her i nyinnkjøpt kjole og tok meg rett og slett bare en øl fordi jeg ikke orka å sitte å vente på noen som ikke gidder å svare. Er igrunnen sinnsykt skuffa og lei meg av hele greia. Det kan for all del ha skjedd noe som er utenfor hennes kontroll, men det tror jeg rett og slett ikke. Er liksom ikke ulikt henne å være litt ustabil. Men akkurat denne planen trodde jeg var i boks.. Vet liksom ikke helt hva jeg skal tenke lenger.. Har jo litt lyst å si ifra til henne når jeg først hører noe at dette faktisk ikke var så kult. Anonymkode: 2c510...eeb Ja det er dårlig gjort, du har all rett til å være skuffet, men jeg håper at du ikke lar henne ødelegge mer av dagen din enn nødvendig. Kan du kontakte noen andre? Ta bussen inn til byen? Har du familie du kan kontakte? Hvis du ikke hører fra venninna di så tenker jeg at du dessverre har lært at hun ikke er noe særlig til venninne, og konsekvensen av det blir jo at du prioriterer bort vennskapet med henne. Nyt dagen din i dag som best du kan, ikke la henne ødelegge mer for deg enn det hun allerede har. Jeg tviler ikke på at du garantert kan finne noen der ute som kan bidra til at dette fortsatt blir en super 17 mai for deg om du ønsker det🥳🇳🇴🇳🇴 hipp hipp hurra og gratulerer med dagen ♥️ 6 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:25 #4 Del Skrevet i går, 15:25 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor tok du en øl? Forstår rett som at dere i felleskap skulle i en selskapelighet et annet sted? Kunne du ikke bare kjørt selv og heller hentet bilen i morgen da? Anonymkode: bdcae...7f7 Greia er at det er mest hennes venner/bekjente så jeg føler ikke jeg bare kunne dratt uten å vite at der faktisk var noen. Anonymkode: 2c510...eeb 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:32 #5 Del Skrevet i går, 15:32 Skjønner at det er sykt kjipt! Du må finne noen andre å være med, det fortjener du. Anonymkode: 6f5ce...ceb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:46 #6 Del Skrevet i går, 15:46 Er dette en god venninne du har kjent lenge, eller et nytt bekjentskap? Er du hun som har skrevet tråder før om å ikke ha venner på 17 mai og nyttårsaften og som har forsøkt å bygge relasjoner med mål om å ha noen å være med disse dagene osv? Anonymkode: d05bf...30c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:12 #7 Del Skrevet i går, 16:12 Kjipern ♥️ Klem Anonymkode: 7c4ae...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet i går, 16:43 #8 Del Skrevet i går, 16:43 Det er noe jeg lurer på, har du sendt henne melding eller ringt nå nettopp for å høre når hun henter deg? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:43 #9 Del Skrevet i går, 16:43 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Er dette en god venninne du har kjent lenge, eller et nytt bekjentskap? Er du hun som har skrevet tråder før om å ikke ha venner på 17 mai og nyttårsaften og som har forsøkt å bygge relasjoner med mål om å ha noen å være med disse dagene osv? Anonymkode: d05bf...30c Nei, hun skriver mye lengre og mer detaljert og har skrivefeil man kjenner igjen! Lenge siden sist, nesten så jeg savner henne 🤣 Anonymkode: b10d1...e14 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:50 #10 Del Skrevet i går, 16:50 Og hva sa hun da du ringte 10-15 min etter hun skulle vært hos deg for å spørre hvor hun var? Anonymkode: 7a201...673 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet i går, 16:56 #11 Del Skrevet i går, 16:56 Du vet jo ikke hva som har skjedd, så jeg synes det er litt stygt av deg å si at hun har gitt faen i deg! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Del Skrevet 13 timer siden Det viste jo seg at hun faktisk hadde dratt dit og gitt faen i meg og planene våres. Anonymkode: 2c510...eeb 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Del Skrevet 13 timer siden Leser det litt slik at du presset deg på, og hun allerede hadde planer. Og at ingenting var endelig avtalt. Hun hadde nok aldri lyst til å ha deg med. Men er sikkert av den konfliktsky typen som bare jatter litt med. Anonymkode: 313ff...34d 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Leser det litt slik at du presset deg på, og hun allerede hadde planer. Og at ingenting var endelig avtalt. Hun hadde nok aldri lyst til å ha deg med. Men er sikkert av den konfliktsky typen som bare jatter litt med. Anonymkode: 313ff...34d Som er så mye verre, enn å bare si høflig, nei, jeg kan ikke denne gangen. Anonymkode: c023f...9e0 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12 timer siden #15 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Leser det litt slik at du presset deg på, og hun allerede hadde planer. Og at ingenting var endelig avtalt. Hun hadde nok aldri lyst til å ha deg med. Men er sikkert av den konfliktsky typen som bare jatter litt med. Anonymkode: 313ff...34d Da skriver man ikke «det er helt iorden» som svar på praktiske greier. Konfliktsky folk som ikke vil ha en med lar være å svare, drar ting ut, svarer type «usikker, vet ikke - mulig jeg må x eller y og ikke skal dit» osv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Del Skrevet 12 timer siden Skjønner at dette var kjipt for deg. Men jeg synes du også burde se på deg selv her, jeg synes opplegget du beskriver virker skjevt, at du henger deg på noe som kanskje ikke var hennes plan, og at hun kom i en vanskelig situasjon og ikke turte eller greide å si nei. Selvsagt ikke bra, men kanskje du av og til ellers også har kommet opp i slike situasjoner..? Uansett, alltid lurt å se på sitt eget bidrag i situasjoner som dette. Anonymkode: 38faa...18d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #17 Del Skrevet 12 timer siden AprilLudgate skrev (2 minutter siden): Da skriver man ikke «det er helt iorden» som svar på praktiske greier. Konfliktsky folk som ikke vil ha en med lar være å svare, drar ting ut, svarer type «usikker, vet ikke - mulig jeg må x eller y og ikke skal dit» osv. Jo, denne gruppen gjør det. Har to i omgangskretsen som er slik. De er positive, svarer ja til alt. Det sitter så dypt i dem å være positive og imøtekommende, og de er ekstremt konfliktsky. Avtaler aldri noe med disse. De kan ha en helt konkret avtale med noen, til og med ting som er booket, og plutselig når dagen er der så er tonen "åh?? var det nå, jeg trodde vi snakket om neste måned, i dag skal jeg...." Eller de later som at det aldri har vært diskutert en gang. Så eneste jeg avtaler med dem er; skal vi ta en kveldstur NÅ? Anonymkode: 313ff...34d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Del Skrevet 12 timer siden Hva med å ringe eller å lage konkrete planer? Ikke bare sende meldinger og lage halvplaner som du tror er 98% i boks. Kanskje hun oppfattet dem på annen måte. Anonymkode: c0676...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12 timer siden #19 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo, denne gruppen gjør det. Har to i omgangskretsen som er slik. De er positive, svarer ja til alt. Det sitter så dypt i dem å være positive og imøtekommende, og de er ekstremt konfliktsky. Avtaler aldri noe med disse. De kan ha en helt konkret avtale med noen, til og med ting som er booket, og plutselig når dagen er der så er tonen "åh?? var det nå, jeg trodde vi snakket om neste måned, i dag skal jeg...." Eller de later som at det aldri har vært diskutert en gang. Så eneste jeg avtaler med dem er; skal vi ta en kveldstur NÅ? Anonymkode: 313ff...34d OMG. Har de fått beskjed om dette? Noen må jo si noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Del Skrevet 11 timer siden Mulig vertskapet sa nei, for du hadde jo ikke avtalt med dem at det er greit. Anonymkode: 84de7...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå