Gå til innhold

Robotgressklipper som tar skråninger lett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan anbefale en robotgressklipper som tar skråninger uten problem?

vi har nylig overtatt en stihl imot 4 tror jeg den heter, som det sies på nettsiden skal klare 40 grader skråninger. Vår skråning er 20 grader, men den setter seg fast i denne skråningen hver dag. Det er og satt på terreng hjul uten at det hjalp . 
vi lurer derfor på om det finnes bedre robotgressklippere enn denne som greier skråninger lettere ? 

Anonymkode: 1519b...f31

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok et kjapt søk og Imow 4 tåler en stigning på 40%. Det er noe annet enn 40 grader, men burde være ganske bra likevel.

Anonymkode: 3ed4d...989

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tok et kjapt søk og Imow 4 tåler en stigning på 40%. Det er noe annet enn 40 grader, men burde være ganske bra likevel.

40% tilsvarer 22 grader helling. Og så sliter den vel mer om den må snu der i tillegg.

Skrevet

Husqvarna med firehjulsdrift. Koster en god månedslønn, men kommer seg frem overalt 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en Husqvarna som har ledd på midten. Den klarer veldig bratt bakke fint.

Anonymkode: eb833...cfa

Skrevet

God Morgen Norge hadde i dag (mandag) et innslag om valg av robotklippere. Kan være verdt å se. Jeg har en Gardena Smart Sileno Life 800 og er veldig fornøyd. Styrer den med en app på telefonen. Anbefaler en klipper med 4 hjul. De med 3 har lett for å velte i skråninger, og kjøp en som klarer mye større areal enn du har. Da får du bedre batterikapasitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...