Gå til innhold

En tom og vond dag for oss som har mistet vår nærmeste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Første 17 mai uten min mann og alt er tomt.

Jeg pyntet meg med bunad og gikk til byen for å se på toget slik som vi pleide, men ble veldig trist av å se alle parene på min alder som leier hverandre og gå rundt i byen.

På slike dager merker man ekstra godt at man har mistet sin livspartner.

Anonymkode: 98d0b...5bb

• Hjerte 10
AnonymBruker
Skrevet

Slike merkedager er alltid tunge når man har mistet noen. Kanskje du kan finne en ny tradisjon?

Anonymkode: 5fc92...e8e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet. Minnes to av mine aller nærmeste og kjære familiemedlemmer akkurat rundt denne tiden på grunn av når de var født og når de døde. ❤️‍🩹

Anonymkode: 89b4f...5fa

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slike merkedager er alltid tunge når man har mistet noen. Kanskje du kan finne en ny tradisjon?

Og du måtte komme med en løsning med én gang? Noen ganger kan man la det ligge litt. 

Anonymkode: 89b4f...5fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva mener du med ny tradisjon? 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også opplevd å miste mannen min iår, og alt som man opplevde sammen og man gjør for første gang alene er vondt.❤️ Det å se andre være sammen gjør ikke ting bedre.

Vi hadde ikke veldig sterkt tradisjon når det gjaldt å feire 17. mai ute, men var oftest hjemme på denne dagen. Jeg pyntet på graven med flagg og litt ekstra pynt. Dermed føler jeg han er med litt allikevel.

Anonymkode: 1697c...03e

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Første 17 mai uten min mann og alt er tomt.

Jeg pyntet meg med bunad og gikk til byen for å se på toget slik som vi pleide, men ble veldig trist av å se alle parene på min alder som leier hverandre og gå rundt i byen.

På slike dager merker man ekstra godt at man har mistet sin livspartner.

Om det kan være til noen trøst, så blir det bedre, med tiden. Første året med merkedager og når sorgen er fersk, er som å gå med et åpent sår fra hårroten til tærne.    

:klemmer:

:gruppeklem:

Anonymkode: 5b67f...c9b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...