AnonymBruker Skrevet 17. mai #1 Skrevet 17. mai Første 17 mai uten min mann og alt er tomt. Jeg pyntet meg med bunad og gikk til byen for å se på toget slik som vi pleide, men ble veldig trist av å se alle parene på min alder som leier hverandre og gå rundt i byen. På slike dager merker man ekstra godt at man har mistet sin livspartner. Anonymkode: 98d0b...5bb 10
AnonymBruker Skrevet 17. mai #2 Skrevet 17. mai Slike merkedager er alltid tunge når man har mistet noen. Kanskje du kan finne en ny tradisjon? Anonymkode: 5fc92...e8e
AnonymBruker Skrevet 17. mai #3 Skrevet 17. mai Jeg vet. Minnes to av mine aller nærmeste og kjære familiemedlemmer akkurat rundt denne tiden på grunn av når de var født og når de døde. ❤️🩹 Anonymkode: 89b4f...5fa 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #4 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slike merkedager er alltid tunge når man har mistet noen. Kanskje du kan finne en ny tradisjon? Anonymkode: 5fc92...e8e Og du måtte komme med en løsning med én gang? Noen ganger kan man la det ligge litt. Anonymkode: 89b4f...5fa 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #5 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slike merkedager er alltid tunge når man har mistet noen. Kanskje du kan finne en ny tradisjon? Anonymkode: 5fc92...e8e Hva mener du med ny tradisjon? Ts Anonymkode: 98d0b...5bb
AnonymBruker Skrevet 17. mai #6 Skrevet 17. mai Jeg har også opplevd å miste mannen min iår, og alt som man opplevde sammen og man gjør for første gang alene er vondt.❤️ Det å se andre være sammen gjør ikke ting bedre. Vi hadde ikke veldig sterkt tradisjon når det gjaldt å feire 17. mai ute, men var oftest hjemme på denne dagen. Jeg pyntet på graven med flagg og litt ekstra pynt. Dermed føler jeg han er med litt allikevel. Anonymkode: 1697c...03e 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai #7 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Første 17 mai uten min mann og alt er tomt. Jeg pyntet meg med bunad og gikk til byen for å se på toget slik som vi pleide, men ble veldig trist av å se alle parene på min alder som leier hverandre og gå rundt i byen. På slike dager merker man ekstra godt at man har mistet sin livspartner. Anonymkode: 98d0b...5bb Om det kan være til noen trøst, så blir det bedre, med tiden. Første året med merkedager og når sorgen er fersk, er som å gå med et åpent sår fra hårroten til tærne. Anonymkode: 5b67f...c9b 1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå