Gå til innhold

Jenter foretrekker femi menn

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Leste på nette i dag, at vi jenter foretrekker feminine menn.

Stemmer det for deg?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Har du en link til dette?

I psykologi er det vanlig å skille mellom feminine, maskuline og androgyne væremåter (ikke knyttet til utseende eller kjønn). De androgyne er helt klart mest populære..

Skrevet

Tja. Spørs vel litt på hvor femi de er da.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Leste på nette i dag, at vi jenter foretrekker feminine menn.

Stemmer det for deg?

Vet ikke. Hva definerer du som en feminin mann da?

Gjest Gjest
Skrevet

Et vanskelig spørsmål ettersom vi antagelig alle sitter med mer eller mindre forskjellige definisjoner på hva en maskulin og en feminin mann er for noe.

Snakker vi homsepatruljen? I så fall synes jeg de er kjempesøte. Og jeg kunne nok falle for han korte med stjerneøynene. Men han synes ikke jeg virker feminin. ?

Heller ikke ville jeg falt for en brølape av en machomann.

Snakker vi egentlig utseende eller manerer?

Skrevet

Mmmm noen som har hørt Myk Manns Sang av Ole Paus? Jeg fikk litt assosiasjoner:

"Hvorfor ligger ingen med meg? Jeg har lest bøker hør her:

Det fins no'n erogene soner under kvinners tær

Hvorfor ligger ingen med meg? La meg få slippe til

Jeg bare ligger her og venter, bruk nå friheten da jenter

Kom til en myk mann vær så snill"

For å være bittelitt seriøs, så må man nesten definere hva som er femi. Hvis fyren vrikker på hoftene og ha veldig løse håndledd, tenner jeg ikke så mye, men hvis femininitet er å lage mat og snakke om følelser så kan det jo tenkes.

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for utenomsnakk

Trille (mod)

Endret av Trille
Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Det kommer litt an på definisjonen på femi og hva slags menn det er snakk om.

Jeg kan fint falle for "feminine" menn som kanskje er i twilightzone for homofile/heterofile.

Gjest Gjesta
Skrevet

Siden spørsmålet ligger på seksualitet svarte jeg nei.

Jeg tenner nemlig ikke på feminine menn. Om tråden lå på samliv ville jeg antakelig si noe annet, for som livspartner (bortsett fra at jeg ikke ville tenne noe voldsomt) og/eller kamerat har androgyne/feminine menn en del kvaliteter som tiltaler meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kom til å tenke på noe. 1700-tallet må vel kunne sies å ha vært en periode da menn som gruppe sto frem som ganske feminine? I allefall dersom man skal gå ut fra at filmer som skal henspeile på den perioden har noen som helst rot i virkeligheten.

Pudrede parykker, knebukser og silkestrømper, parfymerte lommetørkler. Alle må se feminine ut i sånt utstyr.

Tror jeg hadde valgt kloster.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg kom til å tenke på noe. 1700-tallet må vel kunne sies å ha vært en periode da menn som gruppe sto frem som ganske feminine? I allefall dersom man skal gå ut fra at filmer som skal henspeile på den perioden har noen som helst rot i virkeligheten.

Pudrede parykker, knebukser og silkestrømper, parfymerte lommetørkler. Alle må se feminine ut i sånt utstyr.

Tror jeg hadde valgt kloster.

Enig. Han skal ikke være noen Skauta som vifter med silkeskjerfet.

Skrevet

Jeg liker menn som er mannemann, desverre har mange av de vært dumme som brød med følsomheten til en loff. Tror jeg har funnet den gylne mellommannen nå :smile:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg liker både feminine og maskuline menn, jeg.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Har aldrig vært forelsket i en mann som JEG vil kalle femi. Men det er kanskje litt vanskelig å si.. De fleste menn ville vel si at de ikke ser etter maskuline kvinner, men noen kan vel være maskuline og sexy, fine osv. selv om de er maskuline...

Skrevet

NEI, NEI og atter NEI!

JA til et ekte mannfolk...

Skrevet

Jeg vil ha skikkelige menn med skjegg og halvlangt hår, og hest og sverd og...

ja, jeg vil helst ha aragorn da :sjenert::sjarmor:

:ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Men alve-menn har svært feminine kroppsbygninger i forhold til menneske-menn.

Gjest Lompa
Skrevet

:ler: Så var da vel også Aragorn egentlig menneske-mann...? :klø:

:klø: (Eller var han "halv-alv"?)

Uansett ville jeg nok foretrekke menneskemann, som min egen. han er svært mye menneske og svært MANN. :wow::hjerter_rundt::sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...