AnonymBruker Skrevet i går, 06:57 #1 Del Skrevet i går, 06:57 Kjører dere ull under hvit skjorten i Trondheim i dag? Er ikke akkurat varm. Tenåringene skal ha på dress, men de skjønner ikke at det blir veldig kaldt å gå ute i dress i dag Anonymkode: c132e...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:02 #2 Del Skrevet i går, 07:02 Det blir da ikke veldig kaldt å gå ute med dress i Trondheim i dag. På overkroppen med både skjorte og dressjakke, så blir det ikke kaldt. Anonymkode: fdf4f...2a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:06 #3 Del Skrevet i går, 07:06 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det blir da ikke veldig kaldt å gå ute med dress i Trondheim i dag. På overkroppen med både skjorte og dressjakke, så blir det ikke kaldt. Anonymkode: fdf4f...2a2 Så bra. Jeg er syk, så da kjennes det kanskje kaldere ut enn hva det er Anonymkode: c132e...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:38 #4 Del Skrevet i går, 17:38 Ull på tenåringer???? Jeg hadde ikke ull på babyen min engang, var jo 16 grader og sol i Trondheim i dag 😅😅 Anonymkode: f6a5a...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:49 #5 Del Skrevet i går, 18:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ull på tenåringer???? Jeg hadde ikke ull på babyen min engang, var jo 16 grader og sol i Trondheim i dag 😅😅 Anonymkode: f6a5a...ffa Haha, ja dette er jo shortsvær her i Trøndelag og langt over snittemperaturen om sommeren 😅 Anonymkode: 71d2d...726 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:09 #6 Del Skrevet i går, 20:09 16 grader!? ULL? Haha. Her var det 6 grader og litt vind. Ungene (barnehage) fikk på boblejakke utpå bunaden, verken jeg eller samboer brukte ull, jeg hadde bunad med kep over. Det ble kaldt etter et par timer, men tipper det var mye kaldere for de mange jeg så som ikke hadde kep engang. Anonymkode: 59a75...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå