AnonymBruker Skrevet 17. mai #1 Skrevet 17. mai Jeg skal flytte ut av leiligheten jeg leier da den skal selges. Det er en gammel leilighet, så jeg regner med at den som kjøper skal pusse opp. Skal jeg spørre om det angående vask. Litt dumt å bruke tid på vask hvis de skal pusse opp mye Anonymkode: d24ee...fe1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #2 Skrevet 17. mai Du må fortsatt ta flyttevask, om ikke eier konkret har fortalt deg noe annet. At du regner med at de skal pusse opp og derfor ikke trenger flyttevask er ikke relevant. Anonymkode: d3193...b33 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai #3 Skrevet 17. mai Du kan ikke bare regne med at de skal pusse opp så fort de flytter inn. Vask etter deg. Anonymkode: ef1fe...92e 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #4 Skrevet 17. mai Det er jo ingenting feil med å spørre, på en høflig måte. Vi kjøpte et oppussingsobjekt, så hadde god dialog om hva som bare ville bli revet ut med en gang, og hva vi ville ha rent. Anonymkode: eb6ce...29f
AnonymBruker Skrevet 17. mai #5 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skal flytte ut av leiligheten jeg leier da den skal selges. Det er en gammel leilighet, så jeg regner med at den som kjøper skal pusse opp. Skal jeg spørre om det angående vask. Litt dumt å bruke tid på vask hvis de skal pusse opp mye Anonymkode: d24ee...fe1 Hva andre skal gjøre når du har flyttet ut angår ikke deg. Du er forpliktet til å vaske etter deg slik at det er reint etter deg og til dem som kommer inn. Der skal vel og være visning, taes bilder etc av boligen etter at du har flyttet? Tror de selger vil fremby en uvasket leilighet? Anonymkode: adef4...23b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå