Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen andre drømt om en bombe i måneden september?

Anonymkode: e78c5...7b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har aldri en eneste gang i livet drømt om en bombe tror jeg.

Anonymkode: f3fd7...c42

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: b10f0...625

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? 🤣

Anonymkode: c90c5...5c6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg pleier å drømme om ting 1-3 dager før de skjer, så det er uansett for tidlig. Og som oftest drømmer vi bare om fæle ting uten at noe skjer.

Anonymkode: 7b118...ebe

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøver du å skremme folk ved å skrive om slike fantasier?

Anonymkode: 35977...0f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hvor da?

Anonymkode: e109e...511

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synsk drøm? Nei jeg har ikke drømt akkurat det. Drømmer er som regel personlig og kan være svært symbolsk. Det betyr ikke at skjer akkurat som i drømmen, men tegn og sånt som må tolkes. Det kan være noe til ditt personlige liv som vil skje i september som blir som "bombe".

Anonymkode: 2c905...c6d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå drømmer jeg mye rart, men bomber har jeg aldri drømt om. 

Anonymkode: 6eb46...09d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte fordi jeg har drømt mye om en bombe i usa uten grunn siden 2012. Og er visst mangen i amerika som drømmer det samme. Det er jo positivt at jeg aldri har drømt noe sånt om norge da!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg spurte fordi jeg har drømt mye om en bombe i usa uten grunn siden 2012. Og er visst mangen i amerika som drømmer det samme. Det er jo positivt at jeg aldri har drømt noe sånt om norge da!

Hva slags bombe? En liten bombe i et kjøpesenter, i en bil, eller en atombombe?
Det er to stykker som har hatt veldig detaljerte nær-døden-opplevelser som beskriver store katastrofer i USA fremover, etter det de sier at de fikk se på andre siden. Kenneth Leth og Howard Storm, begge historiene er på youtube.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hva slags bombe? En liten bombe i et kjøpesenter, i en bil, eller en atombombe?
Det er to stykker som har hatt veldig detaljerte nær-døden-opplevelser som beskriver store katastrofer i USA fremover, etter det de sier at de fikk se på andre siden. Kenneth Leth og Howard Storm, begge historiene er på youtube.

Atombombe 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Atombombe 

Ved 42:30 inn snakker han om en stor eksplosjon som så ut som en sopp-sky. Han er usikker på om det er en atombombe eller Yellowstone som eksploderer. Det er ikke alt som ble forklart i NDEen hans, han bare så ting, og har forsøkt å finne forklaringer senere. Men en sopp-sky altså...

Da Russland invaderte Ukraina gikk Lorna Byrne live, noe hun sjeldent gjør. Hun var opprørt og fortalte at Gud har vist henne gode og dårlige fremtider, og at krigen i Ukraina, om den ikke stoppes, vil lede til en dårlig fremtid for oss alle. Så hun ba oss alle instendig om å be for fred, og å be for at lederne våre åpner hjertene sine for fred og kjærlighet og lukker døren for mørke og hat: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...