AnonymBruker Skrevet 17. mai #1 Skrevet 17. mai Må man som leder forvente og godta at medarbeidere sier i plenum eller sender mail til alle på avdelingen ting de har et ønske om at leder skal endre på? Jeg er absolutt for å få konstruktive tilbakemeldinger, så det går kun på måten det blir gjort. Anonymkode: a7705...dab
BobbySocks Skrevet 17. mai #2 Skrevet 17. mai (endret) Selvfølgelig. Dog vil det jo lønne seg som arbeidstaker å sende en formell forespørsel dersom man faktisk ønsker endring. Endret 17. mai av BobbySocks 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #3 Skrevet 17. mai Plenum burde vel gå greit? Vær glad de gjør det, hos oss sier ingen noe pga frykt kultur. Anonymkode: 4e010...10a 4 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai #5 Skrevet 17. mai Selvfølgelig er det greit, ofte er det jo mange som mener det samme, da er det holder det at en sier i fra, sp vet slle om at det er gitt beskjed. Ellers er det jo typisk at ledere som får beskjed ansikt til ansikt later som om de aldri har hørt om saken hvis man snakker om det senere. Spørsmålet er jo hvorfor du ikke tåler å få beskjed i plenum? Anonymkode: a1be7...22a 5
Hippogriff Skrevet 17. mai #6 Skrevet 17. mai Jeg er vant til at hele laget diskuterer hvordan vi skal gjøre ting. Som leder forventer jeg at alle bidrar aktivt og sier hva de mener sånn at vi kan utvikle oss best mulig sammen.
AnonymBruker Skrevet 17. mai #7 Skrevet 17. mai Ja, hvorfor er dette et problem? Som leder må man kunne tåle både og gi og få konstruktiv kritikk. Anonymkode: 0225b...dd4
AnonymBruker Skrevet 17. mai #8 Skrevet 17. mai Ja, er ikke det greit? Åpenhet om tilbakemeldinger er jo det beste, diskuter løsninger og få ulike synspunkt på en sak👍🏼 Anonymkode: b6ac6...513
AnonymBruker Skrevet 17. mai #9 Skrevet 17. mai Jeg sender til hele ledergruppen, da er sjansen bedre til at det faktisk tas tak i. Gir jeg beskjed til nærmeste skjer det ingenting. Anonymkode: c5a9d...53c
AnonymBruker Skrevet 17. mai #10 Skrevet 17. mai Ja det må man virkelig forvente. Er jo bra at de sier i fra? Anonymkode: d5403...a3e
AnonymBruker Skrevet 17. mai #11 Skrevet 17. mai Det er fint å være leder hadde det bare ikke vært for de jævla ansatte😅 Anonymkode: 530b1...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #12 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fint å være leder hadde det bare ikke vært for de jævla ansatte😅 Anonymkode: 530b1...6bc I know, right? Det er fint å være lærer på planleggingsdager 😆 Anonymkode: 5370b...d88
AnonymBruker Skrevet 18. mai #13 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er fint å være leder hadde det bare ikke vært for de jævla ansatte😅 Anonymkode: 530b1...6bc AnonymBruker skrev (15 timer siden): I know, right? Det er fint å være lærer på planleggingsdager 😆 Anonymkode: 5370b...d88 Som jeg pleier å si. Hadde det ikke vært for alle pasientene, så hadde jeg elsket jobbet min som fastlege. Anonymkode: 2940e...7c2
AnonymBruker Skrevet 18. mai #14 Skrevet 18. mai Det kommer an på tonen og hvordan det tas opp. Er det bare et konstruktivt forslag uten at man kritiserer åpenlyst, tenker jeg det er greit. Har du noen dypere problemer med leder tenker jeg det er greit at det tas opp på tomannshånd, slikt bør ikke tas i plenum. Anonymkode: 255e8...b6d
AnonymBruker Skrevet 18. mai #15 Skrevet 18. mai Hele poenget med at en arbeidsplass har en leder er jo at vedkommede skal være der for sine ansatte, slik at de kan gjøre jobben sin best mulig. Det er de ansatte som produserer og holder hjulene i gang, ikke ledelsen. Anonymkode: 60f89...d15 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #16 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 17.5.2025 den 7.13): Må man som leder forvente og godta at medarbeidere sier i plenum eller sender mail til alle på avdelingen ting de har et ønske om at leder skal endre på? Jepp. Anonymkode: 905e8...5f0
AnonymBruker Skrevet 19. mai #17 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 17.5.2025 den 7.13): Må man som leder forvente og godta at medarbeidere sier i plenum eller sender mail til alle på avdelingen ting de har et ønske om at leder skal endre på? Jeg er absolutt for å få konstruktive tilbakemeldinger, så det går kun på måten det blir gjort. Anonymkode: a7705...dab Nei. Men du må eventuelt si fra om du ønsker det på en annen måte. For eksempel; Jeg ønsker at dere skriver ned det dere ønsker dere og sender det til meg, ikke til gruppen. Årsaken er at alle skal få komme til orde, ikke bare de som tør snakke for alle. Og hvem vet? Kanskje ingen av dere egentlig snakker for alle På denne måten får du frem at det kan være problematisk for enkelte av gruppen også, at ting gjøres slik det er i dag. Det er helt klart en uting at bare de mest breiale tar ordet. Anonymkode: ef019...321
AnonymBruker Skrevet 19. mai #18 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 17.5.2025 den 7.13): Må man som leder forvente og godta at medarbeidere sier i plenum eller sender mail til alle på avdelingen ting de har et ønske om at leder skal endre på? Jeg er absolutt for å få konstruktive tilbakemeldinger, så det går kun på måten det blir gjort. Anonymkode: a7705...dab Å si det i plenum er greit. Å sende det på e-post til alle i avdelingen synes jeg blir sært, selv om det på sett og vis er det samme. Anonymkode: 282e7...67e 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #19 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å si det i plenum er greit. Å sende det på e-post til alle i avdelingen synes jeg blir sært, selv om det på sett og vis er det samme. Anonymkode: 282e7...67e Helt enig. Oser veldig ville-egentlig-være-sjef-tror-alltid-jeg-snakker-for-alle, over hele greia. De folkene der er det ofte mange som er lut lei av. Anonymkode: ef019...321 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå