Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi var samboere i flere år, og forholdet tok slutt for et par måneder siden. Det var han som ville gå. Jeg ønsket ikke brudd, og er veldig lei meg.

Men jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å forstå her? 
Han valgte altså å gå, og det respekterer jeg. Jeg har vært samarbeidsvillig på absolutt alt hva gjelder deling av bo, praktiske ting rundt brudd osv. Jeg har ikke tryglet om å få han til å ombestemme seg, men har sagt at jeg er lei meg for at forholdet vårt endte slik. 

Han har blokkert meg overalt, og sier han er nødt til det for å kunne glemme meg. Men han tar kontakt med mine venner og forteller ting som ikke stemmer om meg. Jeg vil ikke utdype for mye her, men det er ikke positivt det han sier. Han legger til mennene til noen av mine venninner på sosiale medier og inviterer dem på kaffe. Dette er mennesker han ikke har hatt noen interesse av å bli kjent med tidligere.

Hvorfor gjør han dette? 
Hvis jeg hadde blokkert en eks for å komme meg videre, så ville jeg jo holdt meg unna vennekretsen til vedkommende. Og jeg ville heller ikke sendt mld til hans venner for å høre om de har truffet han i det siste osv.

Jeg prøver å komme meg videre, men opplever at det er vanskelig da jeg nesten hver dag får høre at han har snakket om meg, spurt om meg osv.

Anonymkode: 09583...507

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om han kanskje ikke er helt tilfreds med måten det endte på.... Kanskje han trengte at du kjempet litt mer for å beholde han, for å booste han sitt ego, kanskje han trodde han kunne "få hvem som helst".... Men skjønner nå at han har dritet seg ut.... 

Så nå benytter han enhver mulighet til å vise styrke og vri.... "sannheten" om hvem som gjorde hva og hvordan... Slik at han selv virker mer interessant og god.... Noe som åpenbart ikke er tilfellet.... 

Er virkelig kjipt at dere ikke lenger er sammen.... Men tror det hadde end verre om dere hadde holt det gående en stund mer...

Slik du beskriver han.... Høres han ikke bra ut i det hele tatt.... Jeg tror du slapp "billig" unna... Ignorer han og la han styre som han vil....! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...