Gå til innhold

Livet er ikke for meg..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Livet er ikke for meg. Føler at ingenting går min vei, aldri. Bestandig problemer. Aldri ro i sjelen og ting går på skinner. Drittlei 

Anonymkode: e34c6...cb0

• Liker 3
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøndere1 skrev (2 minutter siden):

Livet og verden er for rike og vakre mennesker. De andre er bare slaver. 

Dessverre ja. Er ikke rik eller vakker 

Anonymkode: e34c6...cb0

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingenting som gir deg håpe, glede eller gjør at du føler deg verdsatt ?

Anonymkode: 574c9...744

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må man nok innse. Er man ikke vakker så må man bli rik. Er man rik så trenger man ikke være voldsomt vakker. 
jeg håper jeg dør sånn ca 58-59 år. Da er jeg vel mere enn lei nok av livet. 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gode venner? Familie du er glad i? Har du dyr? Jobb? 

Anonymkode: 6f2cf...02f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøndere1 skrev (12 minutter siden):

Livet og verden er for rike og vakre mennesker. De andre er bare slaver. 

For noe tull. Selv rike mennesker sliter.

Anonymkode: b4955...ce7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Life is like spaghetti, it’s hard until you make it 

Anonymkode: 78696...b73

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sliter alle til tider. Det går opp og ned ….

Anonymkode: 2290e...305

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

For noe tull. Selv rike mennesker sliter.

Anonymkode: b4955...ce7

Et vakkert utseende og masse penger løser utrolig mye. Til og med som tiltalt i en rettssak så får vakre mennesker mindre straff. Man spiser bedre. Opplever mere. Har bedre fysisk og psykisk helse. Har stort sett en større omgangskrets og et generelt bedre og mer spennende og givende liv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Jeg er vakker og halvrik. Og jeg sliter som et helvete!

Anonymkode: 0b0bb...f65

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan love deg at et vakkert menneske og et rikt mennske også kan være lammet av panikkangst og selvdestruktive tanker. De kan også sitte på baderomsgulvet og hylgråte fordi de har en uro i seg de ikke finner ut av. 

At du har en indre uro kan fikses. Men det fikses absolutt ikke med hjelp av sosiale medier og ekkokammer. 

Vær forsiktig. Prøv å sett ordentlig ord på det du føler. Skrive korte stikkord eller notater i en uke eller noe. Bare prøv å vær litt aktiv selv og ikke tenk at "alle" andre har det så mye bedre en DEG. Vi bor på en overbefolket planet. Hvis du har det kjipt kan du vedde på at du har eeeeeeeekstremt mange mennesker som har det akkurat som deg, men kommer fra forskjellige familier, utgangspunkt og sosiale kretser. Folk kan ikke noe for at familien har penger eller foreldrene gode gener. Å holde det i mot folk er det samme som at noen skulle sagt noe i samme gate til deg. Det er dumt å tro at penger og utseende gjør deg lykkelig. Da har du ikke fulgt med på noe tenker jeg...Men jeg skjønner jo at det er lett å tro.

Vi er så langt ifra å være unik fordi vi har det dritt. Finn ut av det og ta ihvertfall litt ansvar selv. 

Anonymkode: 7ac7a...320

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sine liv "går på skinner". Det er i så fall fåtallet, og det er ikke over lengre tid. 

Å få et godt liv krever hard jobbing for de fleste. Noen er heldige, men de kan man ikke sammenligne seg med. Jeg har også tenkt at livet ikke er for meg. Eller at jeg ikke er for livet, at jeg ikke fikser det osv. Men så har det vært å brette opp erma og jobbe mot det jeg vil ha, steg for steg og jeg er langt fra mål, men etter hvert fikk jeg noe ut av denne tankegangen, mestringsfølelse av å vite at JEG finner ut av livet mitt selv. Jeg har troa på deg, TS! 

Anonymkode: 97be7...acd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler veldig med deg 💛

Jeg prøver å opprettholde en hobby jeg har samt å gå en tur om dagen. Langt ifra hver dag jeg har energi til det.

Ellers jobber jeg med å godta mine utfordringer og overbeviser meg selv om at det er helt greit å gjøre ting i mitt eget tempo.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker pene, de i gode forhold og som har mange gode venner/fin familie og de med penger har et stort fortrinn. Ikke at de ikke har problemer, men de har fordeler jeg ikke har i hvert fall. Jeg må takle livet uten de fordelene så de er heldige. 

Anonymkode: d5e08...db6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker pene, de i gode forhold og som har mange gode venner/fin familie og de med penger har et stort fortrinn. Ikke at de ikke har problemer, men de har fordeler jeg ikke har i hvert fall. Jeg må takle livet uten de fordelene så de er heldige. 

Legger til: skulle gjerne hatt disse tingene som hadde gjort livet litt enklere. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, men da er det det du må gjøre. Det er det jeg og mange andre må gjøre også. Ingenting har kommet gratis her ihvertfall. Ja, det kan være kjipt når jeg tenker på venner og ukjente som har x og y ikke har de samme bekymringene som meg, men skal jeg gå rundt å tenke på alle andre blir det både slitsomt og umulig å gjøre noe for ingenting blir godt nok eller på langt nær likt som det vi ser for oss.

Ja, noen mennesker har andre utgangspunkt. And then what...?

Anonymkode: 7ac7a...320

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Legger til: skulle gjerne hatt disse tingene som hadde gjort livet litt enklere. 

Du fokuserer på helt feil ting, og hvis du hadde hatt disse tingene, ville du fremdeles hatt problemer, for det sitter i hodet. Besøk en slum og snakk med menneskene der, de som klarer å komme seg ut av det, er de som klarer å snu tankene før de engang kommer seg ut. Dette har blitt bevist tydelig i utallige studier også. Mind over matter osv. 

Anonymkode: 6f2cf...02f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, selvmedlidenhet og offermentalitet vil i hvert fall ikke hjelpe deg. 

Du kan få det bedre, men du må gjøre jobben selv. Det er opp til deg om du vil forbli i synes-synd-på-meg-selv-modus eller om du vil ta tak og få det bedre.

Anonymkode: dda43...1b4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndere1 skrev (8 timer siden):

Det må man nok innse. Er man ikke vakker så må man bli rik. Er man rik så trenger man ikke være voldsomt vakker. 
jeg håper jeg dør sånn ca 58-59 år. Da er jeg vel mere enn lei nok av livet. 😂😂😂

Snakkes på 57 årsdagen din for å høre om du er klar.

Anonymkode: 05c4d...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...