AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Idag har jeg spist en hel 6 pakning med sandwich is alene + to store blåbærmuffins, 3 donuts fra Meny + en stor porsjon med middag, angrer så sykt men har hatt helt syke cravings for tiden. Nå føler jeg meg bælfeit Imorgen er det jo 17 mai så blir vel ikke noe bedre imorgen heller men skal prøve å begrense meg. Har nettopp fått mensen så kan være derfor jeg har hatt så syke cravings i det siste. Flere som blir sånn rundt mensen? Blir jo helt matvrak neste uke er det tilbake til sunt kosthold og trening! Anonymkode: bf338...88a
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Idag har jeg spist en hel 6 pakning med sandwich is alene + to store blåbærmuffins, 3 donuts fra Meny + en stor porsjon med middag, angrer så sykt men har hatt helt syke cravings for tiden. Nå føler jeg meg bælfeit Imorgen er det jo 17 mai så blir vel ikke noe bedre imorgen heller men skal prøve å begrense meg. Har nettopp fått mensen så kan være derfor jeg har hatt så syke cravings i det siste. Flere som blir sånn rundt mensen? Blir jo helt matvrak neste uke er det tilbake til sunt kosthold og trening! Anonymkode: bf338...88a Hvorfor begrenser du deg ikke? En ting er alle kaloriene, men du har jo spist opp ganske mye penger på veldig kort tid? Å skylde på mensen, kan du jo gjøre dersom det gir deg bedre samvittighet. Kontrollen sitter uansett i hodet ditt. Anonymkode: b47f5...94f 2 1
Tubaluba Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai Spist er spist og sagt er sagt! Du får ikke gjort no med idag - sats på dagene som kommer 😘 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #4 Skrevet 17. mai En stor porsjon middag kan jo være bra. Anonymkode: 67e5d...081
AnonymBruker Skrevet 17. mai #5 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Idag har jeg spist en hel 6 pakning med sandwich is alene + to store blåbærmuffins, 3 donuts fra Meny + en stor porsjon med middag, angrer så sykt men har hatt helt syke cravings for tiden. Nå føler jeg meg bælfeit Imorgen er det jo 17 mai så blir vel ikke noe bedre imorgen heller men skal prøve å begrense meg. Har nettopp fått mensen så kan være derfor jeg har hatt så syke cravings i det siste. Flere som blir sånn rundt mensen? Blir jo helt matvrak neste uke er det tilbake til sunt kosthold og trening! Anonymkode: bf338...88a Et par dager i måneden velter ikke et lass Anonymkode: da6dc...8c2 1 3
Grüner Skrevet 17. mai #6 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Idag har jeg spist en hel 6 pakning med sandwich is alene + to store blåbærmuffins, 3 donuts fra Meny + en stor porsjon med middag, angrer så sykt men har hatt helt syke cravings for tiden. Nå føler jeg meg bælfeit Imorgen er det jo 17 mai så blir vel ikke noe bedre imorgen heller men skal prøve å begrense meg. Har nettopp fått mensen så kan være derfor jeg har hatt så syke cravings i det siste. Flere som blir sånn rundt mensen? Blir jo helt matvrak neste uke er det tilbake til sunt kosthold og trening! Anonymkode: bf338...88a Det er én dag og har ingen ting å si for verken helsa eller vekta di, men hvis du hadde spist sånn hver dag, hadde det jo det. Men det høres ut som du er veldig svart-hvit i tenkningen din rundt mat og at det er bare sunn mat og trening som er bra nok. Mener ikke at du skal gi fullstendig f, men hvis du kjører et veldig strengt kostholds- og treningsregime er det større sjanse for å ryke på reale smeller enn hvis du unner deg litt nå og da. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå