Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pauline_*
Skrevet

Jeg sliter veldig med å finne jeans som passer...etter nok et dårlig kjøp, lurer jeg på om noen her inne har et godt tips. Jeg er lita med relativt korte ben (32"), vanlig kroppsbygning (ikke syltynn, men normalt slank). Liker komfortable bukser, men de må jo se pene ut også....Har kjøpt et par helt stramme jeans til å ha nede i støvletter og de sitter okay, men er ikke veeeldig komfortable. Kjøpte så et par i stretch med bootcut, men klarte som flere ganger før å kjøpe et par som blir for vide etter at jeg har brukt dem et par timer.....hvor kan jeg finne gode, pene jeans til en okay pris (gjerne ikke over 600 kr.)??? Tar gjerne imot tips til konkrete modeller...liker jeans med bootcut, men vet ikke helt om det er hot nå, eller...????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner mange som er fornøyd med Vila og Only sine jeans. De har 32 i lengde. Trikset med jeans er å kjøpe et par som er litt stramme når en prøver de, for du vil gå de ut.

Selv er jeg veldig fornøyd med Lee og Fornarina sine bukser. De koster riktignok noe mer enn 600 kroner når de ikke er på salg, men jeg gir gladelig 799 kroner for ei bukse jeg er superfornøyd med i stedet for 500 for et par jeg er sånn passe fornøyd med. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg liker klart jeansene fra Diesel best, men har noen Fornarina-bukser jeg liker godt. Jeg er blitt lurt av sleipe ekspeditører til å kjøpe trange jeans fra Denimbirds og Tiger, og begge to er skikkelig sistevalg pga. tykt stoff og sømmer som føles som ståltråd.

Skrevet

Jeg har et kjempeproblem med å finne jeans som passer fint, men kjøpte meg ei bukse fra Esprit som forrige uke og den passer kjempefint!

Skrevet (endret)

Jeg prøvde cirka alle buksene som fantes i butikkene, Lee, Fornarina, Diesel, Levis, Only, H&M alt, før jeg til slutt prøvde et par av JC's eget merke, Crocker, og det er jeg kjempefornøyd med! Kostet 600.

EDIT: Leste innlegget litt nøyere ja... :sjenert: Modellen jeg har heter CR Regboot Vintage, er ganske så mørk blå, litt slitt. Ikke helt trang, tipper det er Regboot som i regular boot, og det kan stemme!

Endret av Scheherazade
Gjest Gjesta
Skrevet

Elphabas generaliseringer om jeans nr 1: Den buksa du er mest glad i, er en modell som er gått ut av produksjon. :murvegg:

Gjest GreenSky
Skrevet
Elphabas generaliseringer om jeans nr 1: Den buksa du er mest glad i, er en modell som er gått ut av produksjon.  :murvegg:

Ja! :tristbla:

Skrevet

Endte opp med only atter en gang jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...