AnonymBruker Skrevet 16. mai #21 Skrevet 16. mai Ikke tenk på det med høyde😎 mange kjekke jeg kjenner med ca den høyden. Nyt livet plutselig så er hun der😅☀️ Anonymkode: 3177e...2f3
Mardina Skrevet 17. mai #22 Skrevet 17. mai Høyden er da virkelig ikke noe problem her. Eksen min var 1,65 og det gikk da helt fint. Han jeg dater nå er 1,75. Synes ikke man skal henge seg så mye opp i høyde. Det er da virkelig ikke det viktigste i et forhold 😊 2
Egenskap Skrevet 17. mai #23 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er en mann på 26, blir 27 i år som fortsatt fremstår som både ukysset og jomfru. Det er jo ikke noe "galt" med meg, er oppegående, snart ferdig med siving studier og bruker mye tid på trening. Eneste kompleksen jeg har er at jeg kun er 174 cm høy på en god dag. Kjenner at det bir jo litt flaut å bikke 30 uten å noensinne ha vært sammen med en kvinne. 😅 Anonymkode: 0f3f4...03b da er det ikke annet enn å flørte.
Soft mann Skrevet 17. mai #24 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er en mann på 26, blir 27 i år som fortsatt fremstår som både ukysset og jomfru. Det er jo ikke noe "galt" med meg, er oppegående, snart ferdig med siving studier og bruker mye tid på trening. Eneste kompleksen jeg har er at jeg kun er 174 cm høy på en god dag. Kjenner at det bir jo litt flaut å bikke 30 uten å noensinne ha vært sammen med en kvinne. 😅 Anonymkode: 0f3f4...03b Hei. du har nok prioritert bort damer, det er et valg du har tatt. eg er passert 55, vi var ute og drakk og moret oss på alle måter, fra vi var 15-25 år eg er no skilt, eg har funnet meg en Filippiner som og var skilt, hun har budd i Norge i 28 år, så ingen språkproblemer. Eg er 194 hun er 152. Hun er og en stor filipine, mange av venninnene hennes er 10cm mindre. Så se litt utenfor Norge hvis høyden din bekymrer deg, men høyden din er ikke noe gale med 2
draug 75 Skrevet 19. mai #25 Skrevet 19. mai Det er sårt det der. Men det er lite trøst å komme med. For: Beklager å måtte si det: det er nok en grunn til det. Om den grunnen sitter i hodet ditt eller om det er noen egenskaper/ hint som kvinner får med seg, eller tillegger deg/ fratar deg uten at de har tatt seg tid til å gå til nærmere undersøkelse, det er ikke godt å si. Altså, jo: Kvinner kan være utrolig snare til å "båssette" og gå derfra til å tenke han der, han orker vi ikke å bruke mer tid på. Så har vi også det at "det er forskjell på (...)" og "ikke alle er like (...)" som selvfølgelig er sant, samtidig er det slik, men samtidig: noen menn har problemet at de får for mange muligheter, andre klarer, ofte av komplett uforståelige årsaker, ikke å få seg noe. Det kan være så enkelt som at man bestandig framstår som den nest beste muligheten av flere tusen- Det beste du kan gjøre, er å finne ut av å få til det beste livet for deg selv. Og så får det gå som det går med resten.
AnonymBruker Skrevet 19. mai #26 Skrevet 19. mai Samboeren min er den laveste jeg har vært med. Han bedyrer at han er 180cm 🤭 men liker sko med ekstra tykk såle 😅 han er søt da som tydeligvis bryr seg om dette og tenker litt på det. Jeg er 172cm, og tar hensyn ved at jeg ikke bruker de høyeste hælene lenger som jeg har gjort før. En klar fordel når høyden vår er mer lik: sexen er mye bedre fordi vi matcher hverandre i ulike stillinger. Jeg elsker å bli slikket på puppene når jeg rir han og lener meg over han. Dette passer perfekt med våre høyder. Klining når vi står, mye nærere og mer intimt når vi er mer lik i høyden. Det blir ikke slitsomt å stå på tå å strekke seg oppover. Lettere å suge han når han står, passer perfekt når jeg står på kne eller huk foran han. Høyden er ingen hindring for kjærligheten. Det finnes uansett mange kvinner på 166cm og lavere, om dette virkelig er et problem for deg. Anonymkode: d24d3...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #27 Skrevet 19. mai tvertimot skrev (På 17.5.2025 den 0.06): Nå er det en realitet at damer søker høye menn fremfor lave, om logikken din er at noen som gjenngir viten, at de er incels, da blir jeg bekymret for din manglende logiske sans. Forøvrig har jeg ikke høydekomplekser, er heldigvis ikke en av dem som fra naturens side må se opp når jeg skal møte andre menn. Ikke i nærheten av nok til at menn ikke kan ha ordinære liv med romantikk. Det er andre ting som ikke passer. Høyde er ikke allverden alt i alt, det var en trend blandt noen på nett, om de blkr glade i noen ryker den sikkert raskt for dem også. Anonymkode: 3d1bc...5b5
AnonymBruker Skrevet 19. mai #28 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Samboeren min er den laveste jeg har vært med. Han bedyrer at han er 180cm 🤭 men liker sko med ekstra tykk såle 😅 han er søt da som tydeligvis bryr seg om dette og tenker litt på det. Jeg er 172cm, og tar hensyn ved at jeg ikke bruker de høyeste hælene lenger som jeg har gjort før. En klar fordel når høyden vår er mer lik: sexen er mye bedre fordi vi matcher hverandre i ulike stillinger. Jeg elsker å bli slikket på puppene når jeg rir han og lener meg over han. Dette passer perfekt med våre høyder. Klining når vi står, mye nærere og mer intimt når vi er mer lik i høyden. Det blir ikke slitsomt å stå på tå å strekke seg oppover. Lettere å suge han når han står, passer perfekt når jeg står på kne eller huk foran han. Høyden er ingen hindring for kjærligheten. Det finnes uansett mange kvinner på 166cm og lavere, om dette virkelig er et problem for deg. Anonymkode: d24d3...f9f Hva er greia med all sexen her inne? Han sier han er jomfru og du snakker om slikking på pupper med mer 😐 Ro deg ned. Skaff deg nakenprat. Anonymkode: 3d1bc...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #29 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er greia med all sexen her inne? Han sier han er jomfru og du snakker om slikking på pupper med mer 😐 Ro deg ned. Skaff deg nakenprat. Anonymkode: 3d1bc...5b5 Ts kobler høyden sin til det å være jomfru og uerfaren med kvinner. Jeg kommer med eksempler på hvorfor min samboer som er mer lik meg i høyde og jeg har bedre sex og intimitet enn med de mennene som er 20cm høyere enn meg. Høyden hans burde ikke hindre han i å være intim med en kvinne. Du vet dette forumet heter "SEKSUALITET", sant?? Anonymkode: d24d3...f9f
AnonymBruker Skrevet 19. mai #30 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts kobler høyden sin til det å være jomfru og uerfaren med kvinner. Jeg kommer med eksempler på hvorfor min samboer som er mer lik meg i høyde og jeg har bedre sex og intimitet enn med de mennene som er 20cm høyere enn meg. Høyden hans burde ikke hindre han i å være intim med en kvinne. Du vet dette forumet heter "SEKSUALITET", sant?? Anonymkode: d24d3...f9f Ja å hva har det med å kaste ditt eget sex liv på han for? Han ba ikke om noen erotisk novelle. Du er blitt litt for vant til kåtsekkene våre. Seksualktet som i JOMFRU, ikke alle tråder kan du være kåtsjur i. Skjerp deg. Anonymkode: 3d1bc...5b5
AnonymBruker Skrevet 19. mai #31 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja å hva har det med å kaste ditt eget sex liv på han for? Han ba ikke om noen erotisk novelle. Du er blitt litt for vant til kåtsekkene våre. Seksualktet som i JOMFRU, ikke alle tråder kan du være kåtsjur i. Skjerp deg. Anonymkode: 3d1bc...5b5 Altså, hva i alle dager?? Kåtsjur? Jeg er i så fall ei kåtSARA om jeg skulle vært noe. Har du misforstått fullstendig h a et diskusjonsforum går ut på eller? Kanskje bedre om du holder deg til aviser, papirutgaven. Da slipper du andre folk. Anonymkode: d24d3...f9f 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #32 Skrevet 19. mai megda skrev (På 16.5.2025 den 22.26): De begrensningene sitter for det meste i hodet ditt. gjennomsnittshøyden til menn er vel rundt 175 cm og det er mange som er lavere som har masse sex. jeg ville faktisk anbefalt deg en type blind date opplegg som ofte kjøres i store byer. masse damer som er der og du vil få litt eksponeringsterapi. Gjennomsnittet er 181, så ts er ganske så lav. Er også velkjent at lave menn har mindre sjanse på datingmarkedet. Men det trenger ikke å bety at ts ikke har nubbesjans. Det viktigste er selvtillit, hvordan man oppfører seg, å respektere, lytte og være morsom og sjarmerende uten å virke desperat. Da ordner det meste seg. Anonymkode: 9421b...cd4
AnonymBruker Skrevet 19. mai #33 Skrevet 19. mai Ene venninnen min er gift med en fyr på 170 og har vært det i over 25 år. Kan legge til at hun er 172. Han hadde aldri noe problem med damer den gang han var fri og singel, fordi han var så utrolig sjarmerende, livlig og morsom, han dro damer i fleng og var veldig populær. Ingen brydde seg om høyden hans. Jeg tror nok damer vil se forbi din høyde dersom du er snill, artig og sjarmerende, så godt du klarer å være åpen og pratsom. Det er hvordan man ER som person man klarer å vise når man møter mennesker i virkeligheten, og ikke sitter der som et bilde på en nettside der du må oppgi data som alder og høyde. Gå ut og møt folk/damer! Ikke legg all energien din i datingnettsider! Anonymkode: 00227...011 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #34 Skrevet 19. mai tvertimot skrev (På 16.5.2025 den 22.32): Høyden din er klart et handicap, mange vil selektere deg bort, høyde blir ansett som attraktivt mens manglende høyde ikke gjør det. Altså har du et mindre marked enn oss som raver høyere over bakken. Men høyden din i seg selv gjør det ikke umulig for deg å finne noen, er mange andre faktorer også som avgjør hvem som velges/velges bort. Ofte er det slik at de som aldri finner seg noen, at det er flere faktorer som gjør at de går gjennom livet og alltid velges bort (altså en kombinasjon av flere faktorer). Dette stemmer ikke. Høyden er absolutt ikke et handikap. To kompiser av meg er rundt den høyden, ene har dame i gjennom flere år og den andre florerer det av damer rundt. Ingenting å bekymre deg for med mindre du er høyreekstrem og incel som de andre skriver over 😅 det som teller er deg som menneske og dine verdier og holdninger. De beste er jo de som er gjennom god og har synet utover og tenker på de rundt seg. Å være et god menneske kommer du langt med Anonymkode: 9de0b...872 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #35 Skrevet 19. mai Alder eller høyde har ingenting å si. Kommer også an på hvilken person du er. Handler om å kanskje hive seg litt ut i det, dra på litt dater og bli kjent med kvinner. Og ikke bare gjøre det for å gjøre det. Jeg var vel 16 år da jeg mistet min. Syns det var tidlig. Anonymkode: ec0ff...b01 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #36 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjennomsnittet er 181, så ts er ganske så lav. Er også velkjent at lave menn har mindre sjanse på datingmarkedet. Men det trenger ikke å bety at ts ikke har nubbesjans. Det viktigste er selvtillit, hvordan man oppfører seg, å respektere, lytte og være morsom og sjarmerende uten å virke desperat. Da ordner det meste seg. Anonymkode: 9421b...cd4 TS er helt normal. På øyemål ser du knapt forskjell. Hadde han vært 1.70 hadde han vært lav, men selv da hadde han ikke vært så lav at det er full krise. Anonymkode: c7e8c...81b
AnonymBruker Skrevet 19. mai #37 Skrevet 19. mai Nei, jeg klarer ikke å se noe feil med dette! Jeg er selv sammen med en mann som var nesten 30 år, og han er den beste i mitt liv på 25. året! Var samboer med en før det som var mer erfaren, men «elendig» i sengen! Dette handler 90 prosent om person/at man passer sammen, og bittelitt med tanke på erfaring! Anonymkode: bde12...47f 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #38 Skrevet 19. mai tvertimot skrev (På 16.5.2025 den 22.32): Høyden din er klart et handicap, mange vil selektere deg bort, høyde blir ansett som attraktivt mens manglende høyde ikke gjør det. Altså har du et mindre marked enn oss som raver høyere over bakken. Men høyden din i seg selv gjør det ikke umulig for deg å finne noen, er mange andre faktorer også som avgjør hvem som velges/velges bort. Ofte er det slik at de som aldri finner seg noen, at det er flere faktorer som gjør at de går gjennom livet og alltid velges bort (altså en kombinasjon av flere faktorer). Bullshit!! Anonymkode: bde12...47f 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #39 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 22.16): Jeg er en mann på 26, blir 27 i år som fortsatt fremstår som både ukysset og jomfru. Det er jo ikke noe "galt" med meg, er oppegående, snart ferdig med siving studier og bruker mye tid på trening. Eneste kompleksen jeg har er at jeg kun er 174 cm høy på en god dag. Kjenner at det bir jo litt flaut å bikke 30 uten å noensinne ha vært sammen med en kvinne. 😅 Anonymkode: 0f3f4...03b Mannen min er 174 og verdens fineste mann 💙 jeg hadde datet høyere menn. Men min drømmemann var ikke en av de. Det jeg falt for var at han var dyp og reflektert og ikke stresset med sex. Vi hadde lange samtaler om livet og gjorde masse gøy sammen. Han var litt sjenert i starten, men det var bare sjarmerende. Vi har i dag hus, bil, hytte og barn og har det veldig fint sammen. Du får det til TS. Ikke hør på de her inne som sier at høyden er et hinder. Ha sunne verdier og holdninger, og ikke gi opp, så er jeg sikker på at du vil finne drømmedama 💙 Ha mer tro på deg selv. Og tenk hele tiden at du kommer til å få det til. Jeg heier på deg! Anonymkode: e5c5d...66d 1 2
tvertimot Skrevet 19. mai #40 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Bullshit!! Anonymkode: bde12...47f https://www.forskning.no/samliv/hvem-sa-at-storrelsen-ikke-er-viktig/1082360 Mye forskning sier at jo, kvinner foretrekker høyere menn. Ikke dermed sagt at det er umulig for en lav mann å finne seg dame, høyde er ikke det eneste kriteriet naturlig nok. Men klart at å være en lav mann, det er et handicap på datingfronten. Men igjen, er som sagt flere kriterier, så det er jo ikke gitt at en som er høy får seg dame bare fordi han er høy, på samme måte som at klart en lav mann kan finne seg ei dersom han lever opp til andre kriterier damer har. Men jo, høyden har noe å si. Klart det er en del av kriteriene damer har når de velger menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå