AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Jeg er en mann på 26, blir 27 i år som fortsatt fremstår som både ukysset og jomfru. Det er jo ikke noe "galt" med meg, er oppegående, snart ferdig med siving studier og bruker mye tid på trening. Eneste kompleksen jeg har er at jeg kun er 174 cm høy på en god dag. Kjenner at det bir jo litt flaut å bikke 30 uten å noensinne ha vært sammen med en kvinne. 😅 Anonymkode: 0f3f4...03b
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Så lenge du ikke har tendenser til høyreekstremisme og incel-tankegang, hadde jeg ikke vært så altfor bekymret! Anonymkode: c8e53...897 8
megda Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai De begrensningene sitter for det meste i hodet ditt. gjennomsnittshøyden til menn er vel rundt 175 cm og det er mange som er lavere som har masse sex. jeg ville faktisk anbefalt deg en type blind date opplegg som ofte kjøres i store byer. masse damer som er der og du vil få litt eksponeringsterapi. 3 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai Jeg er K25 og aldri kysset eller hatt sex med noen heller. Som AB over her sier så er ikke det noe folk hadde tenkt på med mindre du er høyreekstremist eller er incel. Hvis det er noen som har et problem med det, sier det mer om dem enn om deg, så ikke tenk for mye over det. Skjer det så skjer det. Anonymkode: 935c2...b41 3 1 1
Flintis Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai (endret) Nå kan du virkelig bygge deg et liv økonomisk når du får deg jobb eller starter firma, Helsemessig om du fortsetter å trene, så må du tenke på det kulturelle hva du liker og bruke litt tid på dette og da har du noe å bidra med i det sosiale. Da får du et eget liv som en passende kvinne kan dele med deg. Endret 22. mai av Flintis 1
tvertimot Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai Høyden din er klart et handicap, mange vil selektere deg bort, høyde blir ansett som attraktivt mens manglende høyde ikke gjør det. Altså har du et mindre marked enn oss som raver høyere over bakken. Men høyden din i seg selv gjør det ikke umulig for deg å finne noen, er mange andre faktorer også som avgjør hvem som velges/velges bort. Ofte er det slik at de som aldri finner seg noen, at det er flere faktorer som gjør at de går gjennom livet og alltid velges bort (altså en kombinasjon av flere faktorer).
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai Jeg giftet meg med en mann som da var 37, riktignok ikke ukyssa, men ingen seksuell partner før meg. Skal sies det er religion og kulturforskjell inne i bildet her da. Var definitivt ikke noen dealbreaker. Vi er gift på femte året:) Min barndomsvenn er enda litt kortere enn deg, overvektig, dårlig tannstatus, problemhud, dårlig inntekt osv. Han er gift med 5 unger fra 2 ulike mødre:P Men han er også empatisk, hjelpsom, raus, har masse humor, kjempegod pappa, politisk engasjert, hardtarbeidende+++. Mange gode kvaliteter! Så du har nok ikke noe å bekymre deg for TS:) Jeg kan også legge til at det menn gjerne ser på som maskulint er ikke nødvendigvis noe kvinner tenker på som maskulint. Så vær kritisk til datingtips fra menn😅 Anonymkode: f171c...918 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai Den eneste måten dette kan bli en utfordring er dersom du gjør det til det. Selv er jeg kvinne , og var jomfru til jeg var 26 og møtte mannen jeg i dag er gift med. Da tenker du kanskje at jeg er en burugle? Å nei da, da jeg var ung var jeg den som slapp backstage på konserter og kunne seile rundt i et liv i LA, på regningen til menn som ville i buksene mine (i dag, derimot, er jeg middelaldrende og ingen fersken, men det er en annen sak 😆) Det er ingenting feil på deg. Du er bare ikke enkel å få. Og det skal du være stolt av. Anonymkode: 02e52...76f 3
tvertimot Skrevet 16. mai #9 Skrevet 16. mai megda skrev (6 minutter siden): gjennomsnittshøyden til menn er vel rundt 175 cm Stemmer ikke! Mulig på Globalt basis, inkludert asiatiske land hvor mennene er lave, Mexico m.m. Her i Norge er gjennomsnittshøyden høyere, var 1,79 for noen år siden. TS er altså lav for å være en Norsk mann, og det er ingen fordel på kjønnsmarkedet.
AnonymBruker Skrevet 16. mai #10 Skrevet 16. mai tvertimot skrev (2 minutter siden): Høyden din er klart et handicap, mange vil selektere deg bort, høyde blir ansett som attraktivt mens manglende høyde ikke gjør det. Altså har du et mindre marked enn oss som raver høyere over bakken. Men høyden din i seg selv gjør det ikke umulig for deg å finne noen, er mange andre faktorer også som avgjør hvem som velges/velges bort. Ofte er det slik at de som aldri finner seg noen, at det er flere faktorer som gjør at de går gjennom livet og alltid velges bort (altså en kombinasjon av flere faktorer). Herlighet, de peneste mennene er ofte de laveste. 🙄 Selv fant jeg en som både er høy og kjekk, men jeg var fortsatt jomfru til jeg var 26. Og det er helt ok. Anonymkode: 02e52...76f 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11 Skrevet 16. mai Jeg (k) var jomfru til jeg var over 30. Jeg stresset aldri med det, så da ble det sånn. Så det er mitt forslag til deg også, ts: ikke stress Anonymkode: 3dc5c...cb3 2
megda Skrevet 16. mai #12 Skrevet 16. mai tvertimot skrev (5 minutter siden): Stemmer ikke! Mulig på Globalt basis, inkludert asiatiske land hvor mennene er lave, Mexico m.m. Her i Norge er gjennomsnittshøyden høyere, var 1,79 for noen år siden. TS er altså lav for å være en Norsk mann, og det er ingen fordel på kjønnsmarkedet. denne tematikken er ikke relevant for TS. det er et ikke-problem for majoriteten av kvinnene han møter på og problemet hans er at han ikke møter kvinner overhodet. han er altså problemet her og ikke kvinnene. 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai #13 Skrevet 16. mai Hverken høyden eller alderen bør by på problemer. Flere på jobben min er under 170, men alle har fast følge og barn. Jeg er over 190, men debuterte kun uker før jeg ble 30. Anonymkode: a80c1...979 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #14 Skrevet 16. mai tvertimot skrev (19 minutter siden): Høyden din er klart et handicap, mange vil selektere deg bort, høyde blir ansett som attraktivt mens manglende høyde ikke gjør det. Altså har du et mindre marked enn oss som raver høyere over bakken. Men høyden din i seg selv gjør det ikke umulig for deg å finne noen, er mange andre faktorer også som avgjør hvem som velges/velges bort. Ofte er det slik at de som aldri finner seg noen, at det er flere faktorer som gjør at de går gjennom livet og alltid velges bort (altså en kombinasjon av flere faktorer). LOL. Mann med viking-bilde og høydekompleks. Jeg vet hvilke forum du henger på .... Realiteten er at høyde ikke er så viktig for kvinner som det dere incels tror. Kvinner verdsetter veldig mange flere egenskaper enn hva mange menn er i stand til. Når en kvinne velger bort en mann, er det mer eller mindre aldri pga. høyden. Anonymkode: c8e53...897 5 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai #15 Skrevet 16. mai tvertimot skrev (21 minutter siden): Stemmer ikke! Mulig på Globalt basis, inkludert asiatiske land hvor mennene er lave, Mexico m.m. Her i Norge er gjennomsnittshøyden høyere, var 1,79 for noen år siden. TS er altså lav for å være en Norsk mann, og det er ingen fordel på kjønnsmarkedet. Nå er den rett under 181. Anonymkode: 2d7b6...d0e
Maleficenta Skrevet 16. mai #16 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg er en mann på 26, blir 27 i år som fortsatt fremstår som både ukysset og jomfru. Det er jo ikke noe "galt" med meg, er oppegående, snart ferdig med siving studier og bruker mye tid på trening. Eneste kompleksen jeg har er at jeg kun er 174 cm høy på en god dag. Kjenner at det bir jo litt flaut å bikke 30 uten å noensinne ha vært sammen med en kvinne. 😅 Anonymkode: 0f3f4...03b Mannen min er 172. Og faktisk talt litt lavere enn meg. Drit i det med høyden. Dessuten. Du er ikke såå lav
AnonymBruker Skrevet 16. mai #17 Skrevet 16. mai Dersom det å være 174 cm høy eller under er et problem for kvinner må store deler av min bekjentskapskrets skille seg umiddelbart. Anonymkode: 9ffb4...cba 1 1
Flintis Skrevet 16. mai #18 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hverken høyden eller alderen bør by på problemer. Flere på jobben min er under 170, men alle har fast følge og barn. Jeg er over 190, men debuterte kun uker før jeg ble 30. Anonymkode: a80c1...979 Oi, jeg debuterte da jeg var 36 og er 186 så det er nok høyden ja.... Attraktivitet har nok andre faktorer også.
tvertimot Skrevet 16. mai #19 Skrevet 16. mai (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): LOL. Mann med viking-bilde og høydekompleks. Jeg vet hvilke forum du henger på .... Realiteten er at høyde ikke er så viktig for kvinner som det dere incels tror. Kvinner verdsetter veldig mange flere egenskaper enn hva mange menn er i stand til. Når en kvinne velger bort en mann, er det mer eller mindre aldri pga. høyden. Anonymkode: c8e53...897 Nå er det en realitet at damer søker høye menn fremfor lave, om logikken din er at noen som gjenngir viten, at de er incels, da blir jeg bekymret for din manglende logiske sans. Forøvrig har jeg ikke høydekomplekser, er heldigvis ikke en av dem som fra naturens side må se opp når jeg skal møte andre menn. Endret 16. mai av tvertimot
AnonymBruker Skrevet 16. mai #20 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg giftet meg med en mann som da var 37, riktignok ikke ukyssa, men ingen seksuell partner før meg. Skal sies det er religion og kulturforskjell inne i bildet her da. Var definitivt ikke noen dealbreaker. Vi er gift på femte året:) Min barndomsvenn er enda litt kortere enn deg, overvektig, dårlig tannstatus, problemhud, dårlig inntekt osv. Han er gift med 5 unger fra 2 ulike mødre:P Men han er også empatisk, hjelpsom, raus, har masse humor, kjempegod pappa, politisk engasjert, hardtarbeidende+++. Mange gode kvaliteter! Så du har nok ikke noe å bekymre deg for TS:) Jeg kan også legge til at det menn gjerne ser på som maskulint er ikke nødvendigvis noe kvinner tenker på som maskulint. Så vær kritisk til datingtips fra menn😅 Anonymkode: f171c...918 I rest my case. Anonymkode: f171c...918 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå