AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:25 #21 Del Skrevet lørdag kl 10:25 Molly70 skrev (2 timer siden): Da jeg endelig innstallerte snap på tlf etter mye mas fra venner, fikk jeg beskjed om at man ikke behøvde å besvare. De fremstilte det som at snapchat var noe helt annet enn både vanlig tekstmelding og melding på messenger, hvor det som oftest selvsagt besvares. Dum som jeg var, snapchat ble innstallert og da startet maset 😡 Hvorfor svarer du ikke??? Likte du ikke det jeg hadde kjøpt??? Hvorfor, hva syns du etc etc.... jeg så jo du åpnet meldingen!!! Hvor ble det av dette med at jeg slapp å svare på bilder og at dette var annerledes? Med vanlige meldinger og messenger kan jeg svare når jeg har tid!!! Og i tillegg ser du at de sitter og venter på det du skriver....... For å si det kort og godt, snapchat er ikke i bruk på min tlf. Mistet to fjerne "venner" bare pga at jeg ikke svarte på meldingene, begynte å ignorere siden det stresset meg såpass. Så ja, jeg har en mistanke til at andre kan føle det likt som meg?! Jeg har samme erfaring, og slettet Snap av denne årsak. Herlighet, så masete! Anonymkode: bdc0f...2be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:59 #22 Del Skrevet lørdag kl 11:59 Minner meg om broren til en venninne. Etter skilsmissen har han etter tur hatt flere «sitt livs kjærlighet» med på julefeiring, 17. mai og konfirmasjoner etter svært kort tids bekjentskap. 😆 Anonymkode: bdc0f...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:00 #23 Del Skrevet lørdag kl 12:00 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Minner meg om broren til en venninne. Etter skilsmissen har han etter tur hatt flere «sitt livs kjærlighet» med på julefeiring, 17. mai og konfirmasjoner etter svært kort tids bekjentskap. 😆 Anonymkode: bdc0f...2be Feil tråd. Anonymkode: bdc0f...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #24 Del Skrevet 9 timer siden Fordi jeg er nysgjerrig men orker ikke deale Anonymkode: 36756...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #25 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg er nysgjerrig men orker ikke deale Anonymkode: 36756...5b3 Hva er det med snappene som gjør at du ikke orker å "deale"? Er de irriterende, kjedelige, uviktige? Anonymkode: ef601...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 9 timer siden #26 Del Skrevet 9 timer siden Jeg gjør det fordi jeg vil forberede svaret før jeg svarer. Men gjør det ikke på alle og ikke hele tiden. Det jeg mest lurer på er hvorfor Snapchat gjør slik at man kan se at noen smugleser. Og generelt at sosiale medier legger opp til krangling og utroskap med kart, skjule meldinger osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #27 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 21.34): Jeg ser at flere snapvenner velger å lese snapmeldingen uten å åpne. Siden jeg betaler for snap kan jeg se at det skjer. Dette er alt fra venninner til menn jeg dater. Noen leser og åpner lenge etterpå, og svarer da. Noen åpner aldri og ghoster. Hvorfor velger du å lese snapmelding uten å åpne? Anonymkode: ccbd0...5b1 Hvordan i all verden spiller det noen rolle for deg hvordan de leser meldingen? Anonymkode: d2bac...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #28 Del Skrevet 8 timer siden TinaChristina skrev (5 minutter siden): Jeg gjør det fordi jeg vil forberede svaret før jeg svarer. Men gjør det ikke på alle og ikke hele tiden. Det jeg mest lurer på er hvorfor Snapchat gjør slik at man kan se at noen smugleser. Og generelt at sosiale medier legger opp til krangling og utroskap med kart, skjule meldinger osv osv. Det gjør de fordi det finnes utrolig mange sykelig sjalu mennesker der ute, dermed et stort marked for sånt. Det hadde sannsynligvis blitt en stor suksess om appen tvang en til å filme seg selv og alt en gjør så den andre kan se, det hadde strømmet på med folk som ville ha en forklaring på "Hvorfor har du ikke kamera på nå". Anonymkode: d2bac...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #29 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva er det med snappene som gjør at du ikke orker å "deale"? Er de irriterende, kjedelige, uviktige? Anonymkode: ef601...569 De gangene jeg gjør dette er hvis jeg føler meg litt «off». Å da har jeg ikke tenkt å svare med en gang men vil vite hva det står. Går jeg sms eller Messenger-melding kan den leses uten å åpnes, men dette går ikke snap. Da smugkikker jeg i stede for å åpne så ikke jeg glemmer svare senere. Anonymkode: 36756...5b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #30 Del Skrevet 8 timer siden Fordi jeg har barn og et liv som er viktigere enn random snapbilder. Så da åpner jeg chatfunksjonen for å se om det er et bilde eller ett videoklipp. Er det video åpnes de sjeldent før på kvelden etter ungen er lagt. Anonymkode: e13de...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #31 Del Skrevet 7 timer siden Er det rart det er krig i verden.. Anonymkode: d1a42...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #32 Del Skrevet 5 timer siden Fordi sosiale medier er mas. Men likevel skal de fleste ha det. Det er en egoistisk handling. Anonymkode: ba508...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå