AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Jeg ser at flere snapvenner velger å lese snapmeldingen uten å åpne. Siden jeg betaler for snap kan jeg se at det skjer. Dette er alt fra venninner til menn jeg dater. Noen leser og åpner lenge etterpå, og svarer da. Noen åpner aldri og ghoster. Hvorfor velger du å lese snapmelding uten å åpne? Anonymkode: ccbd0...5b1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Visste ikke det gikk an. Har disse også abonnement da eller? Hvordan kan man få lest uten å åpne? Anonymkode: 4aa50...c75 8 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #3 Skrevet 17. mai Jeg skjønner ikke hva du mener med lese uten å åpne jeg… mener du preview på telefonen eller noe, uten at man åpner snap? Anonymkode: 2783b...7f7 7
AnonymBruker Skrevet 17. mai #4 Skrevet 17. mai Fordi jeg ikke alltid gidder å snakke med den personen. Fordi jeg må tenke på et godt svar på meldingen før jeg åpner, reader jeg så er det ''frekt''. Fordi jeg ikke vet svaret enda. Fordi jeg ikke kan svare enda. Det er ikke så deep. Anonymkode: a84e7...b14 21 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #5 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg ser at flere snapvenner velger å lese snapmeldingen uten å åpne. Siden jeg betaler for snap kan jeg se at det skjer. Dette er alt fra venninner til menn jeg dater. Noen leser og åpner lenge etterpå, og svarer da. Noen åpner aldri og ghoster. Hvorfor velger du å lese snapmelding uten å åpne? Anonymkode: ccbd0...5b1 Du må lese retningslinjene på nytt. Jeg kan garantere at selv om du betaler så er ikke venninner og menn forpliktet til å svare deg. Slutt å mas! Anonymkode: 2625e...506 10 2
Himmelen_91 Skrevet 17. mai #6 Skrevet 17. mai (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Visste ikke det gikk an. Har disse også abonnement da eller? Hvordan kan man få lest uten å åpne? Anonymkode: 4aa50...c75 Hvis du holder på chatten og drar sakte til høyre mens du holder🙂 du kan gjøre det uten abonnement, men jeg som har abonnement kan se at du gjør det 🙂 Endret 17. mai av Himmelen_91
Himmelen_91 Skrevet 17. mai #7 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg ser at flere snapvenner velger å lese snapmeldingen uten å åpne. Siden jeg betaler for snap kan jeg se at det skjer. Dette er alt fra venninner til menn jeg dater. Noen leser og åpner lenge etterpå, og svarer da. Noen åpner aldri og ghoster. Hvorfor velger du å lese snapmelding uten å åpne? Anonymkode: ccbd0...5b1 Er veldig irriterende, mange som gjør det her også! Har sagt ifra om det til dem at jeg ser det 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 17. mai #8 Skrevet 17. mai Himmelen_91 skrev (12 minutter siden): Er veldig irriterende, mange som gjør det her også! Har sagt ifra om det til dem at jeg ser det 😂😂😂 Sagt i fra om hva? Har du, dine venner og familie skrevet under en kontrakt der en forplikter seg til å svare? Noe som er mer irriterende er folk som deg som forlanger bruk av min tid når jeg hverken har lyst eller tid til å svare på tåpelige snapper av frokosten eller middagen din. Ja, jeg åpner snapper helt valgfritt. Jeg svarer på snapper helt valgfritt. Ingen har krav på min eller din tid! Anonymkode: 2625e...506 15 4
Himmelen_91 Skrevet 17. mai #9 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Sagt i fra om hva? Har du, dine venner og familie skrevet under en kontrakt der en forplikter seg til å svare? Noe som er mer irriterende er folk som deg som forlanger bruk av min tid når jeg hverken har lyst eller tid til å svare på tåpelige snapper av frokosten eller middagen din. Ja, jeg åpner snapper helt valgfritt. Jeg svarer på snapper helt valgfritt. Ingen har krav på min eller din tid! Anonymkode: 2625e...506 For meg så går det fint, men da orker ikke jeg heller ha folk som åpner mine snap på den måten og svarer dagen etterpå eller 2 dager seinere. Kan man ikke bare åpne, så svarer man når man kan? Er klar over at man ikke kan svare med engang, er mer styr å dra til siden da 😂😂
Nymphadora Skrevet 17. mai #10 Skrevet 17. mai Hva er det som reelt er problemstillingen, at de ikke åpner snappen ordentlig eller at de ikke svarer med en gang de har sett den? Jeg visste ikke om denne muligheten til å se snap uten å åpne den, men antar det er lignende at man kan de melding på messenger på mobilen uten faktisk å åpne den (der fremkommer den ikke som lest for avsender). Jeg benytter meg ofte av den funksjonen når jeg er egentlig er opptatt, men bare tar en rask titt om det er noe viktig eller noe som haster å svare på. Da foretrekker jeg at avsender ikke ser at jeg har sett den, og blir som deg, forventer et svar med en gang på noe som ikke trenger et svar med en gang. Kan tenke meg at det kan være en grunn til at snapper heller ikke åpnes ordentlig med en gang. Det kan være veldig mye aktivitet på snap hos meg f.eks under arbeidstiden. Selv om jeg kanskje har tid til å fort åpne en snap/snapchat å se hva det er, betyr ikke det at jeg nødvendigvis har tid til å involvere meg og svare der og da. Det er noe å ha i bakhodet, at noen ganger er folk bare opptatt. Noen ganger har det vært så mye innen jeg har ledig tid, at jeg ikke orker å gå tilbake å respondere på alt. Så spørsmålet er også litt hva snappene dine gjelder. Er det tydelig spørsmål om ting, eller forventer du en respons på alt du legger ut? Jeg svarer alltid på konkrete spørsmål, men jeg responderer ikke på hver eneste snap jeg får av dagligdagse ting. Du bør også tenke over at ikke alle er like investert i å bruke tid på sosiale medier som deg. Når du har abonnement på snap, da er du nok over gjennomsnittet opptatt av å bruke tid der også. 5 3
Nymphadora Skrevet 17. mai #11 Skrevet 17. mai Hender forresten også at jeg kan glemme meldinger jeg har åpnet for flere timer siden, som jeg tenker svare på når jeg har tid f.eks etter jobb. Det kan også være en grunn til at man ikke åpner, for at den skal så som ny og ulest også for seg selv, slik at man ikke glemmer det. 7
AnonymBruker Skrevet 17. mai #12 Skrevet 17. mai Himmelen_91 skrev (3 timer siden): Er veldig irriterende, mange som gjør det her også! Har sagt ifra om det til dem at jeg ser det 😂😂😂 Akkurat denne type mentalitet er jo grunnen til at folk ikke alltid orker å prate med dere... Herregud. Anonymkode: 1e52c...e23 15 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai #13 Skrevet 17. mai Himmelen_91 skrev (2 timer siden): For meg så går det fint, men da orker ikke jeg heller ha folk som åpner mine snap på den måten og svarer dagen etterpå eller 2 dager seinere. Kan man ikke bare åpne, så svarer man når man kan? Er klar over at man ikke kan svare med engang, er mer styr å dra til siden da 😂😂 Da er det jo naturligvis lett å glemme hva det var eller glemme å.gå tilbske til det. Hvorfor er dette er problem for dere?! Anonymkode: 1e52c...e23 5
tøydokka Skrevet 17. mai #14 Skrevet 17. mai Hvorfor gidder noen å betale for Snapchat lurer jeg på nå😆 17 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #15 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg ser at flere snapvenner velger å lese snapmeldingen uten å åpne. Siden jeg betaler for snap kan jeg se at det skjer. Dette er alt fra venninner til menn jeg dater. Noen leser og åpner lenge etterpå, og svarer da. Noen åpner aldri og ghoster. Hvorfor velger du å lese snapmelding uten å åpne? Anonymkode: ccbd0...5b1 Hvordan kan man lese uten å åpne? Uansett: Noen ganger åpner jeg og leser, men har ikke tid tid til å svare. Noen Snapper tenker jeg ikke "kreves" svar og da bruker jeg ikke tid på det. Jeg forventer heller ikke respons på alle Snapper jeg sender ut. Vil jeg ha svar på noe viktig sender jeg melding eller ringer Anonymkode: de160...666 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai #16 Skrevet 17. mai Hater snapchat, bruker det kun som meldingstjeneste siden alle andre bruker det. Sender sms/mms, de blir bestandig besvart siden de ikke drukner i svada apper. Spesielt om de sender meldinger som ikke kan leses flere ganger , jeg leser aldri meldinger første gang. Alle varsler et avskrudd, jeg bestemmer når og hvor meldinger skal besvares. Anonymkode: 60974...675 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #17 Skrevet 17. mai Himmelen_91 skrev (4 timer siden): Er veldig irriterende, mange som gjør det her også! Har sagt ifra om det til dem at jeg ser det 😂😂😂 Jeg hadde karakterisert deg som gærn og sletta deg, snakker om mikromanaging og kontrollbehov. Anonymkode: 5d867...6cd 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #18 Skrevet 17. mai Himmelen_91 skrev (4 timer siden): Er veldig irriterende, mange som gjør det her også! Har sagt ifra om det til dem at jeg ser det 😂😂😂 Wow, hadde jeg fått en slik kommentar hadde jeg sikkert ghostet deg fullstendig på snap. Anonymkode: e4a47...e73 11
AnonymBruker Skrevet 17. mai #19 Skrevet 17. mai Det som er litt kjedelig med snap, er jo at man nesten "må" svare så fort man har åpnet meldingen, fordi den som sendte ser at den er åpnet. Hvis ikke ser det jo ut som man ignorerer og ikke gidder svare. Noen ganger vil man lese meldingen, men står midt oppi noe og kan ikke svare akkurat da, eller man vet ikke hva man skal svare enda etc. Sånne koko folk som deg hadde jo blitt like sprø om snapen ble faktisk åpnet men ikke besvart. Det er ikke så deep som en annen over sier, det skjer da hele tiden at man ser en melding men ikke svarer med en gang. På messenger leser jeg også ofte meldingen på varselet, men går ikke inn i messenger (og med det legger igjen "Sett"-kvittering) før jeg skal svare. Som kan være en stund etterpå, av en million forskjellige årsaker. ALLE gjør dette iblant, INGEN svarer alltid på alt med en gang. Anonymkode: 62be3...2d2 3
Molly70 Skrevet 17. mai #20 Skrevet 17. mai Da jeg endelig innstallerte snap på tlf etter mye mas fra venner, fikk jeg beskjed om at man ikke behøvde å besvare. De fremstilte det som at snapchat var noe helt annet enn både vanlig tekstmelding og melding på messenger, hvor det som oftest selvsagt besvares. Dum som jeg var, snapchat ble innstallert og da startet maset 😡 Hvorfor svarer du ikke??? Likte du ikke det jeg hadde kjøpt??? Hvorfor, hva syns du etc etc.... jeg så jo du åpnet meldingen!!! Hvor ble det av dette med at jeg slapp å svare på bilder og at dette var annerledes? Med vanlige meldinger og messenger kan jeg svare når jeg har tid!!! Og i tillegg ser du at de sitter og venter på det du skriver....... For å si det kort og godt, snapchat er ikke i bruk på min tlf. Mistet to fjerne "venner" bare pga at jeg ikke svarte på meldingene, begynte å ignorere siden det stresset meg såpass. Så ja, jeg har en mistanke til at andre kan føle det likt som meg?! 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå