AnonymBruker Skrevet i går, 11:53 #21 Del Skrevet i går, 11:53 Et så mange fine festdraker. Som alvedrakten fra Embla. Men den koster over 20 tusen Anonymkode: 1631c...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:53 #22 Del Skrevet i går, 11:53 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg håper festdrakt "trenden" vinner jeg. Slik økonomien utvikler seg så er det nok det som skjer sakte men sikkert. Bunad er allerede blitt et status symbol, presset for å måtte ha bunad er allerede så stor at den boblen sprekker snart. Det er allerede kommet nyheter som bekrefter påstanden min. Festdraktene er godt i gang med ta over som et fullgodt alternativ. Anonymkode: e1e37...d48 Skjønner ikke maset om status. Det er i såfall i Oslo det er det, på bygda er det ikkje slik. Der syr vi våre egne bunader. Anonymkode: b96f5...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #23 Del Skrevet 21 timer siden Jeg gikk rundt i jobbuniform. Anonymkode: a6aac...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #24 Del Skrevet 20 timer siden Forstår ikke at det har så mye å si? Og tror helt ærlig det er de som ikke har bunad, men egentlig skulle ønske de har, som tror det er en stor greie. Jeg har tre bunader. Men i går var det 25 grader. Så da valgte jeg en sommerkjole. Anonymkode: 24eaf...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå