BareMay Skrevet fredag kl 19:25 #1 Del Skrevet fredag kl 19:25 Eller er det greit å rømme til Sverige for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:34 #2 Del Skrevet fredag kl 19:34 Alt er greit. Anonymkode: c64b5...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:46 #3 Del Skrevet fredag kl 19:46 De bør rulles i fjær og tjære før de tjores fast på torget til spott og spe Anonymkode: b128f...2c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 02:52 #4 Del Skrevet lørdag kl 02:52 Nei, det synes nå ikke jeg🇳🇴 Anonymkode: 1915a...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 03:19 #5 Del Skrevet lørdag kl 03:19 Haha, jeg skal på jobb så kommer selvfølgelig ha arbeidsklær på meg og ikke bunad når jeg prøver å ta meg fra National til arbeidsplassen min under barnetoget. Anonymkode: 7c218...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 03:20 #6 Del Skrevet lørdag kl 03:20 BareMay skrev (7 timer siden): Eller er det greit å rømme til Sverige for dagen? Ja 🇧🇻 Anonymkode: 3b7ed...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet lørdag kl 03:37 #7 Del Skrevet lørdag kl 03:37 Jeg skal ikke ha på bunad og har ikke bil så kommer oss ikke til Sverige. Så da blir det bytur uten bunad. Det går nok bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:24 #8 Del Skrevet lørdag kl 23:24 Nordmenn har brukt dress lenger enn bunad. Anonymkode: 33128...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:27 #9 Del Skrevet lørdag kl 23:27 Det var masse folk i Sverige i dag. Anonymkode: b3846...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:27 #10 Del Skrevet lørdag kl 23:27 Fikk skjørtet mitt ødelagt med overlagt ketchup søl. Anonymkode: 27014...208 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:33 #11 Del Skrevet lørdag kl 23:33 De burde låse seg inne og går de ut burde brennes på bålet! Anonymkode: 37d5f...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:54 #12 Del Skrevet lørdag kl 23:54 Jeg håper festdrakt "trenden" vinner jeg. Slik økonomien utvikler seg så er det nok det som skjer sakte men sikkert. Bunad er allerede blitt et status symbol, presset for å måtte ha bunad er allerede så stor at den boblen sprekker snart. Det er allerede kommet nyheter som bekrefter påstanden min. Festdraktene er godt i gang med ta over som et fullgodt alternativ. Anonymkode: e1e37...d48 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:16 #13 Del Skrevet i går, 00:16 Billig kjole fra Temu funket skikkelig bra her. Anonymkode: 56e56...93a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #14 Del Skrevet 22 timer siden De bunadsløse kan kjøpe seg festdrakt på Obs/Sparkjøp, istedenfor å lage seg en" lookalike bunad" som ødelegger for den bunadstradisjonen der hvert fylke/sted har sin bunad som er gjenkjennelig. Anonymkode: e982b...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #15 Del Skrevet 22 timer siden Hvem konkret sier at bunadsløse burde holde seg hjemme? Anonymkode: 94c47...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 22 timer siden #16 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg håper festdrakt "trenden" vinner jeg. Slik økonomien utvikler seg så er det nok det som skjer sakte men sikkert. Bunad er allerede blitt et status symbol, presset for å måtte ha bunad er allerede så stor at den boblen sprekker snart. Det er allerede kommet nyheter som bekrefter påstanden min. Festdraktene er godt i gang med ta over som et fullgodt alternativ. Anonymkode: e1e37...d48 Festdrakt er greit nok, har sydd bunadene selv og vil fortsette å sy og perle til flere fremdeles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #17 Del Skrevet 22 timer siden BareMay skrev (På 16.5.2025 den 21.25): Eller er det greit å rømme til Sverige for dagen? Er du full? Eller... hva hadde du fått i deg da du skrev dette? Anonymkode: 156c7...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #18 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fikk skjørtet mitt ødelagt med overlagt ketchup søl. Anonymkode: 27014...208 Overlagt? 😮 Anonymkode: 408ad...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareMay Skrevet 20 timer siden Forfatter #19 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det var masse folk i Sverige i dag. Anonymkode: b3846...bf9 Det var det. Satt folk i vannkanten noen steder og spiste og koste seg. De fine norske flaggene 🇧🇻 var plantet i bakken. Hærlig 🇧🇻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareMay Skrevet 20 timer siden Forfatter #20 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du full? Eller... hva hadde du fått i deg da du skrev dette? Anonymkode: 156c7...39a Nope. Her brukes ikke hverken alkohol eller annet dop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå