AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Jeg la inn et bud. Bud ble akseptert, men er ikke sendt. Hva skjer om selger ikke sender innen fristen ? Får man automatisk pengene igjen som er trukket fra min konto allerede? Det hender jo folk kan glemme sende ting. Ikke at det er verdens undergang, men taper jeg pengene? Anonymkode: dbf8e...dad
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Pengene overføres tilbake til deg automatisk etter noen dager dersom selger ikke har meldt pakken sendt. Går an å sende en vennlig påminnelse i chat til selger☺️ Anonymkode: 987e9...483
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Pengene overføres tilbake til deg automatisk etter noen dager dersom selger ikke har meldt pakken sendt. Går an å sende en vennlig påminnelse i chat til selger☺️ Anonymkode: 987e9...483 Tenkte å ikke mase siden det er 17 mai...snart. Kan man trekke bud siden det ikke er sendt? Eller er det kun 2 alternativ her. Altså varen blir sendt innen fristen,eller automatisk pengene igjen.🤔 Anonymkode: dbf8e...dad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå