AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Hver eneste 17 mai står jeg i speilet med krølltanga, håret er rett igjen før jeg i det hele tatt har fått på meg bunaden. Nå vil jeg være litt før, noen som har tips til hår med blomsterkrans og bunad? Håret er langt Anonymkode: 66526...b8b
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Her kjenner jeg meg igjen! Og jeg tror løsningen blir å skaffe meg en parykk, slik superstjernene gjør det, til dager som 17. mai. Mulig jeg blir litt varm i toppen, har hørt at trikset er isbiter eller iskaldt vann på håndleddene en gang i blant. Hvis ikke blir det et lekkert silkeskjerf og eller hatt! Anonymkode: bac6f...c2c
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai Når jeg vil ha bølger i håret så vasker jeg det dagen før, helst tidlig på dagen, grer godt gjennom det og fletter håret. Så går jeg med fletten hele dagen og sover med den. Morgenen etter tar jeg ut fletten og grer lett over håret, da får jeg fine bølger som varer nesten hele dagen. Men kanskje litt sent nå, fordi det funker kun om fletten er i til håret er helt tørt. Vasker du håret nå i kveld så blir det ikke tørt til i morgen tidlig. Anonymkode: 11208...ce9
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Når jeg vil ha bølger i håret så vasker jeg det dagen før, helst tidlig på dagen, grer godt gjennom det og fletter håret. Så går jeg med fletten hele dagen og sover med den. Morgenen etter tar jeg ut fletten og grer lett over håret, da får jeg fine bølger som varer nesten hele dagen. Men kanskje litt sent nå, fordi det funker kun om fletten er i til håret er helt tørt. Vasker du håret nå i kveld så blir det ikke tørt til i morgen tidlig. Anonymkode: 11208...ce9 Flette sover jeg med hver dag, men sklir ut veldig fort. Har litt tungt hår. Takk for tips likevel AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Her kjenner jeg meg igjen! Og jeg tror løsningen blir å skaffe meg en parykk, slik superstjernene gjør det, til dager som 17. mai. Mulig jeg blir litt varm i toppen, har hørt at trikset er isbiter eller iskaldt vann på håndleddene en gang i blant. Hvis ikke blir det et lekkert silkeskjerf og eller hatt! Anonymkode: bac6f...c2c Parykk hadde vært tingen👌🏻 Jeg er veldig stressa den dagen jeg også, har andre å få i stand og masse styr. Føler håret samarbeider dårlig på slike dager. Ts Anonymkode: 66526...b8b
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai Du må flette håret når det er vått og vente til det er helt tørr for at det skal funke. Anonymkode: 11208...ce9
Stor pike Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai Må du ha krøller? Jeg forstår du vil, men det høres masete ut. Hva med en flott flette? Jeg klarer ikke å flette meg selv, men en fin hestehale duger. Nå har jeg også en linhatt som hører til bunaden. Beste hårtips ever 😂
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Du må flette håret når det er vått og vente til det er helt tørr for at det skal funke. Anonymkode: 11208...ce9 Da tørker det ikke, det er for tykt for det 😅 men vil helst ha krøller fra krølltangen og ikke bare bølger😁 Stor pike skrev (43 minutter siden): Må du ha krøller? Jeg forstår du vil, men det høres masete ut. Hva med en flott flette? Jeg klarer ikke å flette meg selv, men en fin hestehale duger. Nå har jeg også en linhatt som hører til bunaden. Beste hårtips ever 😂 Synes krøller og krans er fint. Har håret alltid opp i flette eller hesthale. Men ja det er styr. Hvilken flette kan være fint med krans på hode? Har også lue til bunaden, men det er meldt varmt i morgen😁 Ts Anonymkode: 66526...b8b
AnonymBruker Skrevet 18. mai #8 Skrevet 18. mai Hva med en form for flette?:) Det synes jeg er så flott til bunad, særlig kroneflette. Ellers må du nok til med produkter som hjelper deg å holde på krøllene, skal visstnok også være forskjell fra krølltang til krølltang. Det kommer liksom an på hvor mye pes du orker om du allerede har dårlig tid:) Hva med sånne heatless curls som man kan sove med? Folk drar det bare ut og håret ser ut som om de har vært hos frisøren i 3 timer! Kan kreve litt øving så ville prøvd meg litt frem i god tid før. Anonymkode: 8b162...a73
AnonymBruker Skrevet 18. mai #9 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 22.37): Da tørker det ikke, det er for tykt for det 😅 men vil helst ha krøller fra krølltangen og ikke bare bølger😁 Ts Anonymkode: 66526...b8b Det tørker jo, tar bare lenger tid. Nå er jo 17.mai over, men til en annen gang - holder krøllene lenger hvis du bruker hårspray? Noen har bare glattere hår enn andre. Anonymkode: 11208...ce9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå