Gå til innhold

Dere som er på datingapper og flørter andre steder, hvor mange har dere på gang samtidig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, overskriften sier jo sitt. 
Jeg selv er på Tinder. Har truffet to der siste tiden, en veldig casual, FWB type og en som kan bli noe mer, kanskje. 
Også har jeg to flørter på jobb også. En som potensielt kan være veldig bra og en som vil være katastrofe (men kjemien er 💯). 
Flere enn meg som sjonglerer flere crush og matcher samtidig?

Anonymkode: 73748...450

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen er noen du liker, du har du ikke risikert å miste dem eller prioritert flere andre. 

Anonymkode: bbfdf...94d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg orker ikke å sjonglere, så har en tinderfyr og that's it. 

Anonymkode: 76980...577

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri mer enn én. Å flørte med menn jeg ikke genuint liker er totalt uinteressant, og jeg vil ikke risikere å miste en bra fyr ved å flørte med flere samtidig.

Jeg dater heller ikke menn med playetendenser.

Anonymkode: d1009...a7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan fint gå på et par dates på en uke , men bare sånne kaffe møter da . Holder på med eksen mens jeg leter etter en ny , han er jo grei å ha innimellom så lenge vi begge vet at det ikke blir noe seriøst igjen . 

Anonymkode: e40cf...9f1

AnonymBruker
Skrevet

Kun en når jeg først liker en. Gått på 3 dates nå og etter andre date har jeg pauset profilen og snakker ike med noen andre. 

Anonymkode: b457a...f8a

Skrevet

Jeg flørter fort med mellom 2 og 8 stk.

Og så har jeg opplevd mannefall de siste ukene, så nå har jeg ingen.

Jeg er ikke klok på hva som egentlig er best, å konsentrere seg om en eller å nyte flørtinga som den faller seg. Så neste runde med å nærme seg blir et forsøk med bare en.

For øvrig teller jeg ikke med brevvekslinga med tre, for det virker for meg usannsynlig at noe av det utvikler seg seriøst selv om jeg setter stor pris på samtalene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg selv er på Tinder. Har truffet to der siste tiden, en veldig casual, FWB type og en som kan bli noe mer, kanskje. 
Også har jeg to flørter på jobb også. En som potensielt kan være veldig bra og en som vil være katastrofe (men kjemien er 💯). 

Sjefen?

Jeg har verken tid eller samvittighet til å date flere, med mindre det er et par uker med første (kanskje andre) dates.

Anonymkode: 1de51...231

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man er singel kan man gjøre hva f… man vil. 

Jeg dater flere samtidig om jeg er i det humøret. Og det plager meg heller ikke om de jeg dater gjør det samme. 

Men nå er jeg generelt opptatt av effektivitet. 

Anonymkode: 717ff...8e8

AnonymBruker
Skrevet

Oi, det meste på en gang?

0 stk.

Anonymkode: 33430...79d

Skrevet

Dater aldri mer enn en 😊 Jeg synes det er mest rettferdig sånn 😊

• Liker 2
Skrevet

Forøvrig, om det blir et tema og mannen ønsker at jeg bare romantisk møter han, er det noe jeg kan gjøre uten problemer.

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hva du mener med flørting. Jeg kan sikkert flørte uskyldig med inntil 4 damer. Men jeg dater aldri fler enn 1.

Anonymkode: 95960...b75

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så lenge man er singel kan man gjøre hva f… man vil. 

Jeg dater flere samtidig om jeg er i det humøret. Og det plager meg heller ikke om de jeg dater gjør det samme. 

Men nå er jeg generelt opptatt av effektivitet. 

Anonymkode: 717ff...8e8

Hvordan effektivt signalisere at man ikke er til å stole på.

Anonymkode: bbfdf...94d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 19.32):

Nei, herregud så slitsomt! Du må jo tenke på hva du har sagt til den en og ikke den andre, planlegge treff, sørge for opprydding hjemme osv. hvordan får man tid til flere?

Anonymkode: c0285...afe

Skrevet

Jeg skriver kun med en dame om gangen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke mental kapasitet til å sjonglere og prøve å utvikle relasjoner til flere samtidig. Men jeg kan derimot sette opp flere kaffe-dates (opp til tre dates på en og samme dag), før jeg så velger å fokusere på den jeg har best kjemi med. Dersom det ikke funker, så går jeg ikke tilbake til de andre som jeg allerede har avsluttet relasjon med.

Anonymkode: 87cbf...a90

AnonymBruker
Skrevet

Hva legger du i sjonglere da?

Det var nå endel på Tinder som endte opp med å ikke si et pip etter match, og noen som døde ut etter kun få meldinger. Så jeg skriver ikke med bare en om gangen, da blir det stusselig greier. Men i det øyeblikket en samtale utviklet seg til daglig kontakt og tegnet mot å kunne føre til en date, da var det bare en mann jeg skrev med.

Anonymkode: 3a661...d18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 19.32):

Ikke rart det finnes kjønnssykdommer!! Husk at det er endel HIV ute og går!!!! 

Anonymkode: 7a1c9...73a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2025 den 20.58):

Hva legger du i sjonglere da?

Det var nå endel på Tinder som endte opp med å ikke si et pip etter match, og noen som døde ut etter kun få meldinger. Så jeg skriver ikke med bare en om gangen, da blir det stusselig greier. Men i det øyeblikket en samtale utviklet seg til daglig kontakt og tegnet mot å kunne føre til en date, da var det bare en mann jeg skrev med.

Anonymkode: 3a661...d18

Jeg mener over det første stadiet etter match. Gjerne over på Snapchat med daglig kontakt. Noen har jeg truffet allerede mens andre er fortsatt på snapper daglig stadiet. 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...