male32 Skrevet fredag kl 17:08 #1 Del Skrevet fredag kl 17:08 Hei Jeg bryr meg ikke om 17 mai og liker ikke store folkemengder. Er det noen som reagerer om jeg er ute å trener/går i tur/treningstøy ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:09 #2 Del Skrevet fredag kl 17:09 Nei, men du trenger ikke jogge deg gjennom typ borgertoget eller legge ruta gjennom en stappa skolegård. Anonymkode: 3fcc4...2d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:11 #3 Del Skrevet fredag kl 17:11 Hvorfor skulle noen bry seg? Jeg trente på senter i fjor, dro dit i 9tiden, da var vi flere der enn på en vanlig søndag til samme tid. I år skal jeg bare ut å løpe i skogen. Anonymkode: 7fbfb...ddb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:14 #4 Del Skrevet fredag kl 17:14 Selvfølgelig kan du det. Jeg gikk tur på 17 Mai i fjor imens barnetoget gikk i byen. Var ikke bare jeg som gjorde det Anonymkode: b7c98...04b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Bare dra til Sverige. Anonymkode: 7ed43...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden male32 skrev (På 16.5.2025 den 19.08): Hei Jeg bryr meg ikke om 17 mai og liker ikke store folkemengder. Er det noen som reagerer om jeg er ute å trener/går i tur/treningstøy ute? Nei hvorfor skulle man det. Mange som trener, går på fjellet osv på 17 mai 😊 Anonymkode: 45a51...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Mange som gjør det på 17 mai, og de fleste må gjøre det utendørs da treningsstudioer som regel er stengt! Ikke tenk på det oberhodet. Lev livet ditt slik du ønsker! Gi faen i hva andre tenker om slike ting, livskvaliteten din vil øke BETRAKTELIG 🙏 Anonymkode: 03e13...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Det er da helt uproblematisk å trene på 17.mai hvis man ønsker det. Fjelltur er det jo mange som tar. Men jeg synes det er skikkelig teit å gjøre det der store aktiviteter foregår, f.eks i gågata/hovedgata i byen og der barnetoget går. Når alle er stas-pyntet og feirer dagen blir det noe demonstrativt og tonedøvt over å komme midt i mengden med treningsøkta si. Det skal mye til at man MÅ jogge i disse områdene med mindre leiligheten din åpner rett ut i gågata. Anonymkode: 9a9e0...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå