AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Sikkert dumt spørsmål, men skal man ha denne undershortsen under eller over strømpebuksa når man har kjole? Anonymkode: f58b5...76e
binders11 Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Trodde man bare brukte det når man ikke har strømpebukse på.
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai hvorfor undershorts når strømpebukse? Jeg bruker gjerne enten eller. Anonymkode: 72c65...7d9
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai Det er enten eller som er vanlig Anonymkode: b78f1...1c4
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai Jeg er så blyg av meg at jeg alltid bruker en undershorts over strømpebuksen til kjoler og skjørt. Gikk aldri i sånt før jeg kom på at det var mulig med shorts over strømpebuksen så denne kombinasjonen har utvidet kleshorisonten min masse Anonymkode: c03b1...b09
ABye Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai (endret) Begynte plutselig å tenke på denne som jeg tegnet for en tid tilbake... (Admin får slette om det blir for en alt for stor avsporing 😇 ) Endret 16. mai av ABye 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai Hva slags undershorts er det snakk om? Anonymkode: d7559...ff3
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Skrevet 16. mai Jeg har en venninne som bruker det over strømpebuksen, jeg har den under. Og du må ikke ha begge, jeg har en kjole hvor jeg absolutt har det uansett fordi den er så kort at jeg føler at jeg må det. Ellers velger jeg en av de. Anonymkode: 6fee7...76b
AnonymBruker Skrevet 16. mai #10 Skrevet 16. mai Trikset er å ha den over strømpebuksa. Eller bruke trusa over strømpebuksa slik at den ikke sklir ned. Gjerne string slik at den holder seg ekstra på plass. Aller best body over strømpebuksa, da får den bare ikke siget ned. Anonymkode: 302d1...016 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå