Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har studert eller studerer master i jordmorfag ved USN? Har skjønt at det meste er obligatorisk, men betyr det at man må møte opp på skolen hver dag? Og hvor ofte og mange uker er praksis? Bor et stykke unna og har barn, lurer derfor på om det er gjennomførbart for meg i det hele tatt 🙈

Anonymkode: b1052...e93

AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt fire dager på studiet, og en studiedag. Du må påregne å møte opp til forelesning, gruppearbeid, ferdighetstrening, simulering og selvfølgelig praksis. Studiet har 40 uker praksis. 

Anonymkode: fc1da...e45

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 20.43):

Det er normalt fire dager på studiet, og en studiedag. Du må påregne å møte opp til forelesning, gruppearbeid, ferdighetstrening, simulering og selvfølgelig praksis. Studiet har 40 uker praksis. 

Anonymkode: fc1da...e45

Takk for svar! Hvor mange uker og perioder er praksis fordelt på? Fant ikke noe om det på usn sine sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Flere?

AnonymBruker
Skrevet

På 6 uker har du ikke vurdert å velge den enkleste løsningen; å sende en mail til studiestedet?

Anonymkode: cc6e5...3b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På 6 uker har du ikke vurdert å velge den enkleste løsningen; å sende en mail til studiestedet?

Det er best å vente til fellesferien da tS uansett ikke får tak i noen 😅

Anonymkode: a7f5b...bc1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har gjort det, men de har ferie til 4. august. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.7.2025 den 21.47):

Har gjort det, men de har ferie til 4. august. 

Har de hatt ferie siden 16.mai? (Da du skrev innlegget) vil tro det var mulig å få tak i noen da. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har de hatt ferie siden 16.mai? (Da du skrev innlegget) vil tro det var mulig å få tak i noen da. 

Neimen herregud, bare slutt. Jeg var intr i å høre folks opplevelser om det. Nei, jeg sendte ikke mail 16. mai, jeg sendte mail ganske nøyaktig en måned etterpå da jeg ikke fikk noen svar her. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...