AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Jeg skal leie leilighet. Men jeg er så stille og sjenert. Gruer meg til å dra på visninger og må selge meg inn. Jeg skjønner ikke hvorfor de skal velge meg når det er sikkert mange flere på visninger. Er det vanlig å føle det sånn? Jeg er en voksen dame, så burde sikkert ikke ha følt det sånn Anonymkode: 5d105...6c7 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Stille forsiktig voksen dame har fanget min oppmerksomhet hvis jeg skulle valgt blant folk som er på visning. Anonymkode: 48c53...74a 9
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai Jadaomatte skrev (1 time siden): Du er drømmeleieboeren👍 Takk 🙂 Anonymkode: 5d105...6c7
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stille forsiktig voksen dame har fanget min oppmerksomhet hvis jeg skulle valgt blant folk som er på visning. Anonymkode: 48c53...74a Takk🙂 Anonymkode: 5d105...6c7
AnonymBruker Skrevet 17. mai #6 Skrevet 17. mai Vi leier ut leilighet i sokkel. Har akkurat fått ny leieboer nå og har derfor hatt noen visninger. Det vi ser etter hos potensielle leieboere er: - dokumentasjon på fast inntekt (arbeidskontrakt) - leietakerbevis eller attest fra tidligere utleier - ikke røyk, ikke dyr (pga allergi) - at personen fremstår ryddig og ren - vi har en bratt trapp ned til leiligheten, så personen må være i stand til å gå i denne. - det er et stort pluss hvis personen har gitt en kortfattet skriftlig introduksjon om seg selv når vedkommende tar kontakt via finn-annonsen. Da kan visningen handle om leiligheten og ikke om hvor personen jobber etc Om personen er sjenert og stille eller pratsom og ekstrovert, ville jeg verken sett på som et pluss eller minus. Det viktigste er høy score på strekpunktene over. Lykke til, dette får du til💖 Anonymkode: 336b2...646
AnonymBruker Skrevet 17. mai #7 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg skal leie leilighet. Men jeg er så stille og sjener Jeg hadde blitt usikker på om du ville klart å si ifra om det var noe galt med leiligheten, noen skader, noe som må fikses, vedlikehold etc. Jeg er avhengig av leieboere som sier fra slik at ting kan bli reparert raskest mulig slik at skaden(e) ikke blir større Anonymkode: 44eb5...f05 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #8 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde blitt usikker på om du ville klart å si ifra om det var noe galt med leiligheten, noen skader, noe som må fikses, vedlikehold etc. Jeg er avhengig av leieboere som sier fra slik at ting kan bli reparert raskest mulig slik at skaden(e) ikke blir større Anonymkode: 44eb5...f05 Det klarer jeg 🙂 Anonymkode: 5d105...6c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå