AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Hvor mye kontakt er vanlig mellom dates? 1-3 date? 3-5 date? 5-10? Foretrekker du lite kontakt for å holde spenningen oppe og bli kjent når man ses? Eller liker du tekste hver dag og høre om dagen? Anonymkode: 6b8d7...2a3
remix2020 Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvor mye kontakt er vanlig mellom dates? 1-3 date? 3-5 date? 5-10? Foretrekker du lite kontakt for å holde spenningen oppe og bli kjent når man ses? Eller liker du tekste hver dag og høre om dagen? Anonymkode: 6b8d7...2a3 Jeg tenker at hvis to mennesker er interessert i hverandre, nysgjerrige på hverandre og genuint interessert i å bli bedre kjent for å finne ut av om det kan bli både forelskelse og kjærlighet, så tenker jeg at begge ønsker mye kontakt og at denne etableres naturlig. Dersom man syns at den ene maser og er noe overivrig, så er man kanskje ikke så interessert 1
Mardina Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai Jeg og min date har kontakt hver dag. Både på Messenger og vi ringes et par ganger i uken. Det er noe vi ønsker begge to og trives med 🥰 Vi treffes ca. annenhver uke. Bor 1 1/2 time unna han.
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai Mardina skrev (3 minutter siden): Jeg og min date har kontakt hver dag. Både på Messenger og vi ringes et par ganger i uken. Det er noe vi ønsker begge to og trives med 🥰 Vi treffes ca. annenhver uke. Bor 1 1/2 time unna han. Ja men hvor mange dates har dere vært på før dere begynte med så mye kontakt? Anonymkode: 6b8d7...2a3
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai remix2020 skrev (17 minutter siden): Jeg tenker at hvis to mennesker er interessert i hverandre, nysgjerrige på hverandre og genuint interessert i å bli bedre kjent for å finne ut av om det kan bli både forelskelse og kjærlighet, så tenker jeg at begge ønsker mye kontakt og at denne etableres naturlig. Dersom man syns at den ene maser og er noe overivrig, så er man kanskje ikke så interessert Dette er jeg veldig enig i. Godt formulert. Det er spennende nok å bli kjent med et annet menneske naturlig. Anonymkode: 3adfb...f0e 1
BobTheNoob Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai remix2020 skrev (48 minutter siden): Jeg tenker at hvis to mennesker er interessert i hverandre, nysgjerrige på hverandre og genuint interessert i å bli bedre kjent for å finne ut av om det kan bli både forelskelse og kjærlighet, så tenker jeg at begge ønsker mye kontakt og at denne etableres naturlig. Dersom man syns at den ene maser og er noe overivrig, så er man kanskje ikke så interessert Jeg tenker remixen slo den spikeren inn med ett slag, jeg. Ferdig snakka. Ikke tukle med "regler" og annet tull. Bruk sosiale antenner. Ikke la nervesystemet gå bananas. Snakk evt med daten om du er i tvil. 1
Mardina Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ja men hvor mange dates har dere vært på før dere begynte med så mye kontakt? Anonymkode: 6b8d7...2a3 Fra første date. Til nå den 6 daten neste helg 😊 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai Hei, liten oppdatering: Såå vi snakket sammen, og det gjorde ting litt mer forståelig for min del. Uten å gå i detaljer, litt nervøsitet fra begge sider. Sååå ja. Det var det. Takk -TS Anonymkode: 39dca...7b4
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei, liten oppdatering: Såå vi snakket sammen, og det gjorde ting litt mer forståelig for min del. Uten å gå i detaljer, litt nervøsitet fra begge sider. Sååå ja. Det var det. Takk -TS Anonymkode: 39dca...7b4 Neiiii! Sorry, klikket på feil med samme tema, jeg er ikke TS her! Anonymkode: 39dca...7b4
SPOCA Skrevet 16. mai #10 Skrevet 16. mai For mannen min og min sin del hadde vi kontakt hele tiden, når som helst. Det var i grunn ikke noe vi tenkte over. Vi gjorde det som føltes riktig. Man merker når noen er ordentlig interessert i det, og vi fikk ikke nok av hverandre. Det var kontakt mellom dater, og vi planla nye dater på de datene vi allerede var på. Etter tre dater var det liksom bare oss, regnet det ikke som 4. eller 5. date. Da var vi et par, selv om ikke så det høyt.
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11 Skrevet 16. mai Vi hadde kontakt hver dag etter vi møttes første gangen. Anonymkode: 12e16...973
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå