Gå til innhold

Mine foreldre vil ikke treffe ny kjæreste.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I januar ble jeg brått singel. Min mann som jeg har tre barn med bestemte seg plutselig for å flytte ut. Jeg mistenker at han har truffet en annen, men han har ikke sagt noe.

Uansett, det var et sjokk. I mars traff jeg en mann som er helt fantastisk på alle områder og vi har det kjempefint sammen. Jeg nevnte for min mor at vi gjerne ville komme på 17. mai så han kan bli kjent med familien, men hun sa at hun synes det ville være for tidlig. Jeg ble litt satt ut. Endelig er jeg lykkelig på lang tid, men føler plutselig at jeg må skjule følelsene mine.

Anonymkode: cbc3e...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I januar ble jeg brått singel. Min mann som jeg har tre barn med bestemte seg plutselig for å flytte ut. Jeg mistenker at han har truffet en annen, men han har ikke sagt noe.

Uansett, det var et sjokk. I mars traff jeg en mann som er helt fantastisk på alle områder og vi har det kjempefint sammen. Jeg nevnte for min mor at vi gjerne ville komme på 17. mai så han kan bli kjent med familien, men hun sa at hun synes det ville være for tidlig. Jeg ble litt satt ut. Endelig er jeg lykkelig på lang tid, men føler plutselig at jeg må skjule følelsene mine.

Heier på mora di. I hvert fall en som har vett nok å si fra. Du har 3 barn med mannen som det ble slutt med i januar og 2 mnd senere går du inn i et nytt forhold. Altfor tidlig når det er barn med i bildet. Du kan feire 17 mai med familien din og barna.

Anonymkode: 47742...f84

• Liker 38
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Heier på mora di. I hvert fall en som har vett nok å si fra. Du har 3 barn med mannen som det ble slutt med i januar og 2 mnd senere går du inn i et nytt forhold. Altfor tidlig når det er barn med i bildet. Du kan feire 17 mai med familien din og barna.

Anonymkode: 47742...f84

De skal være med faren i morgen.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk at din mor kunne hilst på mannen. Tror neppe hun tar skade av å hilse på et nytt menneske. Ja, 2 måneder er kort tid, men en såpass ny kjæreste er ikke en bonusfar, han er foreløpig kun kjæreste. Han er uansett ikke din mors bonusfar. Såpass bør et voksent menneske tåle. 

Anonymkode: fd21e...300

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med din mor. Jeg ønsker heller ikke å møte partnere før det har gått en viss tid. Du kan fint ha lykken for deg selv en stund til uten å involvere familie, for så å se om det er liv laga, når det første forelskelsen har lagt seg. 

Anonymkode: 50393...951

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars barn. Far flytter, mor får ny kjæreste som introduseres så raskt for barna. 
Barn er lojale, de vil aldri innrømme at det ikke er greit.

Hva med å fokusere på barna, i stedet for å sette egen lykke først. Gremmes over foreldre som introduserer til ny kjæreste så raskt.

Min mor gjorde det samme, men jeg turte aldri si noe. Vi følte at vi ble sviktet av begge.

Forstår din mor godt.

Anonymkode: 7f0f3...ddd

• Liker 9
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Helt på moren din sin side for å si det sånn

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kom iallefall fort over mannen og sjokket...

Kanskje din mor trenger lengre tid enn noen få måneder? Når man har vært gift i flere år og har barn sammen, så er skillsmisser vondt for resten av familien også.

Anonymkode: 7627d...3e6

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du introdusert barna dine for en ny flamme under fire måneder etter at faren deres flytta ut?

Jeg skjønner moren din godt, forøvrig. Betyr ikke at hun har noe imot forholdet, men hun ønsker å vite at det faktisk er noe litt mer langvarig før hun treffer ham. Det betyr ikke at hun ikke unner deg å være glad!

Anonymkode: acd5d...c0d

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

I mars traff jeg en mann som er helt fantastisk på alle områder og vi har det kjempefint sammen.

Jeg nevnte for min mor at vi gjerne ville komme på 17. mai så han kan bli kjent med familien, men hun sa at hun synes det ville være for tidlig. 

Uff nei.

Det er for tidlig å inviteres på slike familiearrangementer.

Anonymkode: ce7e9...3d2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren din har kanskje gode intensjoner. Men skjønner at det føles sårende.

Etter et brudd kan det føles veldig flott å møte noen som erstatter et hull, man kanskje til og med har følt på lenge før det faktiske bruddet.

Du må nyte følelsen av å ha treft noen som gjør deg godt, men kanskje familien din trenger litt tid til å venne seg til det ( inkluder barna) kanskje senke ned farten litt å virkelig kjenne etter på hva du virkelig ønsker.

Jeg vil faktisk heie frem å bo litt alene, kjenne på hvordan det er å være "fri" kunne ha egne meninger, ønsker og kunne bestemme helt på egenhånd uten å ungå dårlige kompromier.

La folk få litt tid og bruk tiden selv til å kose deg med frihet, man kan jo ha en kjæreste uten at man må flette livenenog familien i sammen så tidlig, og fremdeles ha et ønske om en fremtid sammen.

Men misunner deg i å oppleve følelsen av å ha noen som er glad i deg. Husker hvor godt det var ha noen som bare kan sitte i armkroken helt stille men likevel så har man delt en fantastisk hyggelig stund❤️

Lykke til!

Anonymkode: f60bd...dd3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun har helt rett. Finne deg ny partner to måneder etter det ble slutt, når dere har tre barn sammen? Og du mener vedkommende skal møte barna dine etter to måneder?!

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

støtter foreldrene dine. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Stakkars barn. Far flytter, mor får ny kjæreste som introduseres så raskt for barna. 
Barn er lojale, de vil aldri innrømme at det ikke er greit.

Hva med å fokusere på barna, i stedet for å sette egen lykke først. Gremmes over foreldre som introduserer til ny kjæreste så raskt.

Min mor gjorde det samme, men jeg turte aldri si noe. Vi følte at vi ble sviktet av begge.

Forstår din mor godt.

Anonymkode: 7f0f3...ddd

Står det at hun har introdusert han som kjæresten? 

Min mor fikk ny mann. Jeg var 11 første gang jeg møtte han. Tror det gikk tre år før de sa de var blitt sammen. Vi barna trodde det var ev venn av familien.  

Er det virkelig skadelig at mor har venner av motsatt kjønn? Det var nytt for meg

Anonymkode: 7e2fd...a12

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit nok på en dag som 17.mai. Og med barn i bildet hadde jeg ventet 1 år minst med å introdusere noe ny kjæreste for ungene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med din mor, en måned eller to etter pappaen flyttet ut presenterer du en ny kjæreste for barna. Neste gang du treffer noen, vent minst 6 mnd, og du ser forholdet er stabilt, da kan du la han treffe barna, og resten av familien.

Anonymkode: 5324e...358

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, forstår moren din! Det var jo veldig tidlig. Hvorfor sånt hastverk? 

Og ja, x-mannen din har nok truffet en annen. Svært få menn forlater konene sine uten å ha noen å gå til. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 3c390...5b8

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Endelig er du lykkelig etter lang tid». Altså, det er snakk om noen få uker du rakk å være singel. Varte ikke lenge dette sjokket.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...