AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden I januar ble jeg brått singel. Min mann som jeg har tre barn med bestemte seg plutselig for å flytte ut. Jeg mistenker at han har truffet en annen, men han har ikke sagt noe. Uansett, det var et sjokk. I mars traff jeg en mann som er helt fantastisk på alle områder og vi har det kjempefint sammen. Jeg nevnte for min mor at vi gjerne ville komme på 17. mai så han kan bli kjent med familien, men hun sa at hun synes det ville være for tidlig. Jeg ble litt satt ut. Endelig er jeg lykkelig på lang tid, men føler plutselig at jeg må skjule følelsene mine. Anonymkode: cbc3e...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I januar ble jeg brått singel. Min mann som jeg har tre barn med bestemte seg plutselig for å flytte ut. Jeg mistenker at han har truffet en annen, men han har ikke sagt noe. Uansett, det var et sjokk. I mars traff jeg en mann som er helt fantastisk på alle områder og vi har det kjempefint sammen. Jeg nevnte for min mor at vi gjerne ville komme på 17. mai så han kan bli kjent med familien, men hun sa at hun synes det ville være for tidlig. Jeg ble litt satt ut. Endelig er jeg lykkelig på lang tid, men føler plutselig at jeg må skjule følelsene mine. Anonymkode: cbc3e...5cd Smart mor , det er da veldig tidlig Anonymkode: 6628b...bae 39 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I januar ble jeg brått singel. Min mann som jeg har tre barn med bestemte seg plutselig for å flytte ut. Jeg mistenker at han har truffet en annen, men han har ikke sagt noe. Uansett, det var et sjokk. I mars traff jeg en mann som er helt fantastisk på alle områder og vi har det kjempefint sammen. Jeg nevnte for min mor at vi gjerne ville komme på 17. mai så han kan bli kjent med familien, men hun sa at hun synes det ville være for tidlig. Jeg ble litt satt ut. Endelig er jeg lykkelig på lang tid, men føler plutselig at jeg må skjule følelsene mine. Anonymkode: cbc3e...5cd Heier på mora di. I hvert fall en som har vett nok å si fra. Du har 3 barn med mannen som det ble slutt med i januar og 2 mnd senere går du inn i et nytt forhold. Altfor tidlig når det er barn med i bildet. Du kan feire 17 mai med familien din og barna. Anonymkode: 47742...f84 22 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Helt enig med mor! Håper ikke du presenterer den nye til barna dine enda, la det gå et år, minst, før du gjør det! Anonymkode: ae3d4...2bc 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Enig med mor ❤️ vent ett år til. Anonymkode: 1d987...c87 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Heier på mora di. I hvert fall en som har vett nok å si fra. Du har 3 barn med mannen som det ble slutt med i januar og 2 mnd senere går du inn i et nytt forhold. Altfor tidlig når det er barn med i bildet. Du kan feire 17 mai med familien din og barna. Anonymkode: 47742...f84 De skal være med faren i morgen. Anonymkode: cbc3e...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I januar ble jeg brått singel. Min mann som jeg har tre barn med bestemte seg plutselig for å flytte ut. Jeg mistenker at han har truffet en annen, men han har ikke sagt noe. Uansett, det var et sjokk. I mars traff jeg en mann som er helt fantastisk på alle områder og vi har det kjempefint sammen. Jeg nevnte for min mor at vi gjerne ville komme på 17. mai så han kan bli kjent med familien, men hun sa at hun synes det ville være for tidlig. Jeg ble litt satt ut. Endelig er jeg lykkelig på lang tid, men føler plutselig at jeg må skjule følelsene mine. Anonymkode: cbc3e...5cd Så du er helt i sjokk for at din mor er fornuftig? Snodig at du ikke arvet noen av de egenskapene. Kanskje du burde lese deg litt opp om barn og samlivsbrudd du også? Hvor finner du det at de anbefaler å introdusere nye bonusforeldre 2-3 måneder etter et samlivsbrudd? ADHD? Anonymkode: 2ecd5...7e1 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt enig med mor! Håper ikke du presenterer den nye til barna dine enda, la det gå et år, minst, før du gjør det! Anonymkode: ae3d4...2bc De har allerede møttes og kommer godt overens. Anonymkode: cbc3e...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De har allerede møttes og kommer godt overens. Anonymkode: cbc3e...5cd 😳 hjelpes! Hvor gamle er barna da? Anonymkode: ae3d4...2bc 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har allerede møttes og kommer godt overens. Anonymkode: cbc3e...5cd Du er jo helt ute å kjøre. Respekt til din mor, som står opp for fornuften her. Anonymkode: b4d0a...ca1 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden Synes faktisk at din mor kunne hilst på mannen. Tror neppe hun tar skade av å hilse på et nytt menneske. Ja, 2 måneder er kort tid, men en såpass ny kjæreste er ikke en bonusfar, han er foreløpig kun kjæreste. Han er uansett ikke din mors bonusfar. Såpass bør et voksent menneske tåle. Anonymkode: fd21e...300 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Del Skrevet 13 timer siden Jeg er helt enig med din mor. Jeg ønsker heller ikke å møte partnere før det har gått en viss tid. Du kan fint ha lykken for deg selv en stund til uten å involvere familie, for så å se om det er liv laga, når det første forelskelsen har lagt seg. Anonymkode: 50393...951 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): De har allerede møttes og kommer godt overens. Anonymkode: cbc3e...5cd Det var godt å høre. Det er skremmende å høre at din mor ikke ønsker å bli kjent med den nye mannen din. Liker hun ikke at du "Endelig er jeg lykkelig"? Er hun narsissist? Hvis dette en mann som gjør deg så lykkelig så tenker du kanskje tanken på å flytte sammen, skal dere flytte til han eller han til dere? Noe nytt sammen kanskje? Ikke hør på de andre her ❤️Hvis du blir lykkelig av dette så smitter det over på barna. Anonymkode: 2ecd5...7e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Del Skrevet 12 timer siden Stakkars barn. Far flytter, mor får ny kjæreste som introduseres så raskt for barna. Barn er lojale, de vil aldri innrømme at det ikke er greit. Hva med å fokusere på barna, i stedet for å sette egen lykke først. Gremmes over foreldre som introduserer til ny kjæreste så raskt. Min mor gjorde det samme, men jeg turte aldri si noe. Vi følte at vi ble sviktet av begge. Forstår din mor godt. Anonymkode: 7f0f3...ddd 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 12 timer siden #15 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): I januar ble jeg brått singel. Min mann som jeg har tre barn med bestemte seg plutselig for å flytte ut. Jeg mistenker at han har truffet en annen, men han har ikke sagt noe. Uansett, det var et sjokk. I mars traff jeg en mann som er helt fantastisk på alle områder og vi har det kjempefint sammen. Jeg nevnte for min mor at vi gjerne ville komme på 17. mai så han kan bli kjent med familien, men hun sa at hun synes det ville være for tidlig. Jeg ble litt satt ut. Endelig er jeg lykkelig på lang tid, men føler plutselig at jeg må skjule følelsene mine. Anonymkode: cbc3e...5cd Helt på moren din sin side for å si det sånn 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): De har allerede møttes og kommer godt overens. Anonymkode: cbc3e...5cd 🤦🏻♀️ Anonymkode: 6628b...bae 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #17 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det var godt å høre. Det er skremmende å høre at din mor ikke ønsker å bli kjent med den nye mannen din. Liker hun ikke at du "Endelig er jeg lykkelig"? Er hun narsissist? Hvis dette en mann som gjør deg så lykkelig så tenker du kanskje tanken på å flytte sammen, skal dere flytte til han eller han til dere? Noe nytt sammen kanskje? Ikke hør på de andre her ❤️Hvis du blir lykkelig av dette så smitter det over på barna. Anonymkode: 2ecd5...7e1 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Anonymkode: 6628b...bae 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): De har allerede møttes og kommer godt overens. Anonymkode: cbc3e...5cd Håper dette er voksne barn? Anonymkode: 7627d...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #19 Del Skrevet 12 timer siden Du kom iallefall fort over mannen og sjokket... Kanskje din mor trenger lengre tid enn noen få måneder? Når man har vært gift i flere år og har barn sammen, så er skillsmisser vondt for resten av familien også. Anonymkode: 7627d...3e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #20 Del Skrevet 12 timer siden Har du introdusert barna dine for en ny flamme under fire måneder etter at faren deres flytta ut? Jeg skjønner moren din godt, forøvrig. Betyr ikke at hun har noe imot forholdet, men hun ønsker å vite at det faktisk er noe litt mer langvarig før hun treffer ham. Det betyr ikke at hun ikke unner deg å være glad! Anonymkode: acd5d...c0d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå