Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg skal føde på Kalnes i løpet av juli. Er det noen her som har født der og kan dele erfaringer? Må man for eksempel dele rom med andre etter man har født? Må far reise hjem på nettene, eller får han sove sammen med oss?

Anonymkode: 877c0...35a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hei, jeg skal føde på Kalnes i løpet av juli. Er det noen her som har født der og kan dele erfaringer? Må man for eksempel dele rom med andre etter man har født? Må far reise hjem på nettene, eller får han sove sammen med oss?

Anonymkode: 877c0...35a

De har kun enerom på kalnes med mindre avdelingen er overfylt og man ser seg nødt til å dele rom 😊 far har lov å være med mor på barsel. 

Anonymkode: 732f5...98c

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fødte der i 2024 (ikke sommerhalvåret). Det var en fin opplevelse. Fine føderom hvor de hadde badekar på noen. Egne rom på barsel hvor partner også kan overnatte. Det ligger en video ute på sykehuset østfolds hjemmeside som viser litt hvordan det ser ut og mer informasjon.

Anonymkode: 466a3...fb5

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde kjempegod erfaring. Jeg lå alene før og etter. Min datter ble født 1mnd for tidelig og da fikk man min seng inne hos oss.  Bør tatt godt imot..bare hyggelig mennesker. Var leit å dra hjem...1 heluke jeg fikk mat servert og tatt vare på he he 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Egen seng til far og han får være der hele tiden. 

Anonymkode: 2ddd8...7e6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tre fødsler på Kalnes, og alle tre er gode opplevelser. Ble veldig godt ivaretatt, fikk enerom på barael hver gang, og far kunne være der så lenge han ønsket. Fødestuene var fine, de hadde pyntet med lyslenker, og jeg brukte badekar i den ene fødselen. To av fødslene var igangsatt og tunge, men jordmødrene var dyktige, erfarne og jeg opplevde at de så meg og det jeg trengte. Jeg er veldig fornøyd med Kalnes.

Anonymkode: bf3d3...c4a

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Ikke så fornøyd. Ble ikke tatt på alvor i forhold til svangerskapsforgiftning. Barnet mitt døde og jeg kjempet for livet selv. Bare pass på at du står på kravene dine. Om du mener noe føles eller kjennes feil så sett ned foten. Er travelt der, men skummelt å stole kun på det de sier og ikke egen magefølelse.

Endret av Jeanett87
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Tre barn født på Kalnes. Bare gode ting å si om det. Enerom, far får være der hele tiden og de jordmødrene vi har hatt har vært veldig flinke, hyggelige og tatt seg god tid. 

Anonymkode: 2a2c5...387

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

En kjempe fin opplevelse, en dårlig. 

Enig med hun ene over, føles noe feil/ikke greit, stå på ditt. Jeg har fått beklagelse for det jeg opplevde (ikke så alvorlig som død). 

Uansett hvilken arbeidsplass det gjelder, så vil man alltid finne de som burde jobbet med noe annet. 

Anonymkode: 09abf...05d

AnonymBruker
Skrevet

Åh, nå ble jeg lettet! Jeg er ikke ts, men skal også føde på Kalnes i løpet av juli 😊 Har virkelig ikke lyst til å dele rom med noen jeg ikke kjenner 😅 

Anonymkode: 37128...9ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...