Tinge_Ling Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Forelskelse hva er det egentlig? Mange spør, er du forelsket Tinge_Ling?Eller betatt..? hva er forskjellen på å være betatt og forelsket da? Mulig jeg har vært litt for lite singel til å skjønne det.. Eller at det er lenge siden jeg har vært det at jeg har glemt det..hehe... Eller kjærlighet, hva er det egentlig da? Er rart det der med følelser å sånn.. skjønner meg ikke helt på det... man skal snakke om det, man skal føle det, å man skal vite det... Nå er det ikke lenge siden jeg ble singel etter ett samboerskap på 4 år, Det er jo godt å ha blitt singel igjen etter ett forhold som man ikke har følelser for hverandre i.. Der kommer det med følelser inn igjen... rart at man plutselig kan miste følelser for en person man har vært sammen med i så lang tid.. Eller det med forelskelsen og det der... Forelskelsen sier jo noen at den går jo over til noe mer dypt etterhvert... ikke vet jeg.. synes det er vanskelig å vite når man er det, når man elsker en person så høyt at man gjør alt for en...hmm.. Eller det å være glad i noen.. hva vil det si da?? Forskjellen på det å være glad i noen? å det å elske noen...? Mye rart man skal gå å fundere over da gitt..... Forelskelse?Betatt?Kjærlighet?Elske?Glad i noen? Hva betyr alt det egentlig?? Selv driver jeg å dater en kjempe herlig gutt, han er kjempe koselig,kjekk, og enormt snill.. han har en fin personelighet og har alt det der... ble kjent med han for noe over 2 uker siden.. Det kribler i maven når jeg er sammen med han, det kribler i maven når jeg får meldinger fra han, eller jeg blir varm inni meg når jeg tenker på han, eller ser på han... :kys_2: Det er noen som spør om jeg er forelsket, om vi er sammen osv.??!! Når vet man at man er forelsket da? eller betatt? Når går dating over til noe mer seriøst? Føler meg jo helt utafor som ikke kan skjønne det...hehe... men men... Sånn går no dagan!! Ha en super fin solfylt dag
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #2 Skrevet 15. mars 2006 Min superkorte hurtigversjon. *Betatt - Jeg trives i selskapet og vil gjerne tilbringe mer tid med ham. *Forelsket - Jeg får hjerteklapp hver gang jeg ser ham. *Glad i - Jeg er glad i alle mine gode venner. *Elske - Jeg ser alle hans feil og mangler og kan likevel ikke forstå hvordan jeg skal klare å leve uten ham. Lenge siden det. Jeg tror alle har sin egen definisjon jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå