Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre med samme problem?

Anonymkode: 47714...231

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De misforstår jo ikke, sånn sett. Flørting er normalt sett et uttrykk for interesse, og de kan ikke noe for at de tolker det som nettopp interesse. De skal selvfølgelig ikke bare legge til grunn at du da er mottakelig for alle slags slibrige reaksjoner, men den eneste måten å unngå at folk tolker deg som flørtende er jo å ikke flørte.

Anonymkode: 2d0da...29c

• Liker 12
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Nei da, du har ikke en flørtende personlighet. Du flørter ikke med absolutt alle hele tiden.

Man kan heller si at du har en tendens til å opptre flørtende i en del sammenhenger. Det er noe du kan velge å ikke gjøre når det skaper problemer for deg.

Anonymkode: 70311...ef1

• Liker 11
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Andre med samme problem?

du er ikke nødvendigvis så flørtete, men mennene er innbilske/skal lite til før de tenker at det er "noe mer". sykt slitsomt, egentlig. de klarer liksom ikke å skape rom for at "kanskje hun bare LIKER å være sånn", eller at hvis man snakker med en mann man faktisk liker så er man ikke sånn "flørtete". i alle fall ikke jeg, da blir jeg som en mongis. da forhindrer jo de mennene at de kan skape seg en kontaktflate med kvinner som er slik, bare fordi at de skal "ooooohhhh, she LAIKS *svelge tungt* ME" og så dåner de liksom litt fordi at de er så awesome at de mister pusten av seg selv. 

Anonymkode: 5f79b...8bd

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei da, du har ikke en flørtende personlighet. Du flørter ikke med absolutt alle hele tiden.

Man kan heller si at du har en tendens til å opptre flørtende i en del sammenhenger. Det er noe du kan velge å ikke gjøre når det skaper problemer for deg.

Anonymkode: 70311...ef1

Dette! 

Analyser hvorfor du har denne type oppmerksomhetsbehov. Det skaper garantert problemer i en evt relasjon. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Tja, litt av det samme kanskje; menn misforstår meg av og til og tror jeg bjudar på/flørter bare fordi jeg er blid og imøtekommende. Særlig på jobb. Jeg synes det er rart at de ikke catcher at jeg er på jobb og har på "jobbpersonligheten".

Anonymkode: 146d6...1cd

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Andre med samme problem?

Hvis du stadig vekk blir misforstått, bør du kanskje ta det til etterretning ?

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Andre med samme problem?

Er du flørtende eller bare blid? Jeg er veldig blid, høflig og hyggelig.  Har måtte lære meg å ikke være det, fordi andre blir innbilske. Og det er veldg slitsomt

Anonymkode: 117f3...899

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tja, litt av det samme kanskje; menn misforstår meg av og til og tror jeg bjudar på/flørter bare fordi jeg er blid og imøtekommende. Særlig på jobb. Jeg synes det er rart at de ikke catcher at jeg er på jobb og har på "jobbpersonligheten".

Her også. Har fått høre fra noen som har misforstått.  At du er jo så blid. Også har jeg svart at ja hvorfor skulle jeg være sur? Og jeg får jo betalt for kundeservice. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd litt rundt om i Europa, og lagt til meg vaner som ikke funker så bra i Norge, ja jeg hadde det litt fra barnsben av også tror jeg -jeg snakker veldig lett med fremmede og er "alt for sosial" for de fleste hjemme. Jeg er superhyggelig på butikken og med arbeidere generelt, jeg ser noen som sitter alene og spør om de vil sitte ned oss. Hjemme får jeg rare blikk, mens i latinske land så er jeg helt normal, -ja noe mer "distansert" enn det de er vant til, men i sør føler jeg meg mer hjemme om jeg ser det ut i fra min personlighet. I Norge føles det ut som om jeg gjør noe galt, kanskje er "litt spesiell" av meg om jeg plutselig blir venn med noen over en kopp kaffe. Det betyr mye for meg å få lov til å være blid, danse helt fritt, snakke med alle -jeg trives bedre hvor jeg kan være mitt naturlige jeg istedenfor å måtte holde tilbake, absolutt!! I sør kan jeg danse med menn jeg ikke er interessert i, det kan jeg ikke i Norge. 

Anonymkode: b3f2b...c72

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har bodd litt rundt om i Europa, og lagt til meg vaner som ikke funker så bra i Norge, ja jeg hadde det litt fra barnsben av også tror jeg -jeg snakker veldig lett med fremmede og er "alt for sosial" for de fleste hjemme. Jeg er superhyggelig på butikken og med arbeidere generelt, jeg ser noen som sitter alene og spør om de vil sitte ned oss. Hjemme får jeg rare blikk, mens i latinske land så er jeg helt normal, -ja noe mer "distansert" enn det de er vant til, men i sør føler jeg meg mer hjemme om jeg ser det ut i fra min personlighet. I Norge føles det ut som om jeg gjør noe galt, kanskje er "litt spesiell" av meg om jeg plutselig blir venn med noen over en kopp kaffe. Det betyr mye for meg å få lov til å være blid, danse helt fritt, snakke med alle -jeg trives bedre hvor jeg kan være mitt naturlige jeg istedenfor å måtte holde tilbake, absolutt!! I sør kan jeg danse med menn jeg ikke er interessert i, det kan jeg ikke i Norge. 

Anonymkode: b3f2b...c72

Jeg skjønnef veldig godt det du beskriver.  Jeg også skravler med alt og alle. Savner røykepauser. Det var jo der man møtte variablene av folk. Jeg elsker folk og alle typee folk. Og er nysgjerrig på folk. Jeg er ikke interessert i dem på den måten.  Men at skravel og godt humør skal være  synonymt med flørting er jeg ikke enig i.innholdet i samtalen og typ blikk kontakt etc er med å viser sånt

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men, kanskje de liker personligheten din og vil bli bedre kjent med deg?
Eller spør de om å gå på dass og knulle? Skjønner i så fall det er irriterende, men hvis det skjer ofte hadde jeg nok endret oppførsel. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du flørtende eller bare blid? Jeg er veldig blid, høflig og hyggelig.  Har måtte lære meg å ikke være det, fordi andre blir innbilske. Og det er veldg slitsomt

Jeg er blid og smiler mye,  holder øyekontakt under samtaler. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en flørtende personlighet, men i motsetning til deg ts så erkjenner jeg at jeg bruker den helt bevisst for å oppnå fordeler og oppmerksomhet. 

Om du blir misforstått og du ikke liker oppmerksomheten så bør du endre på hvordan du oppfører deg. 

Personlig tror jeg du bare lyver for deg selv, at du elsker den oppmerksomheten og ikke får nok av den. 

Anonymkode: e7f43...fa0

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Er sånn jeg og, men med damer. Heldigvis opplever jeg at damer stort sett er mer oppegående enn menn, og de snakker sammen om sånne ting- så da blir det raskt avkreftet at jeg er interessert 

AnonymBruker
Skrevet

Der er ikke vanlig i norsk kultur å flørte med mennesker man ikke er seksuelt tiltrukket av. Det sender signaler som blir misforstått, og skaper forventning og forvirring. Og folk som bruker flørt som manipuleringsteknikk blir sjelden likt. Det er usympatisk og vitner om mangel på respekt og empati for den du leker med. 

Hvis du ikke vil pule, ikke flørt. 

Anonymkode: 669ac...ae7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også fått høre at jeg har en flørtende personlighet. Dvs jeg er imøtekommende, blid og inkluderende. 

Jeg smiler og hilser på fremmede fordi det er naturlig for meg. Dessverre er det mange som misforstår. Det hjelper heller ikke at jeg ser ut som jeg gjør. 

Jeg har i perioder prøvd å se sur ut og se ned på bakken pga en sjalu kjæreste (eks). Men det føltes unaturlig og var ikke meg i det hele tatt. Jeg har heller begynt å si om at jeg er bare hyggelig og ikke tolk det for noe mer. 

Anonymkode: ca9ed...3d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du flørter med mor, far og søsken også, så har du ikke en flørtende personlighet. Du har en åpen, blid personlighet som noen menn oppfatter som flørtende. Og de oppfatter det som flørtende fordi de selv er interesserte i deg.

Andre folks oppfatning er det ikke så mye du kan gjøre med. Du må bare være klar på at du ikke er interessert om noen responderer med å be deg ut på date. 

Anonymkode: e4e2d...8f6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk sier at jeg er imøtekommende og smilende. Jeg er hørselshemmet/døv, og munnavleser når jeg snakker med folk. Mange menn misforstår det, og tror det er en invitasjon til et kyss 😂

Anonymkode: 30dcd...f65

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ekstremt åpen, varm, inkluderende og pratsom med alle.

Aldri blitt opplevd som flørtende.

Når jeg flørter, da VET en at jeg flørter. Da er jeg ute etter å kurtisere og tiltrekke meg en mann.

Anonymkode: 9aa45...4da

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...