Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Vi er flere brukere (brukerkontoer) på samme datamaskin. Jeg og en til har registrert oss med msn. Når jeg går inn på inn på min bruker, kommer hennes msn opp. Noen som vet hvordan jeg kan hindre det? Er det kanskje fordi vi begge har msn, slik at den som sist var pålogget kommer opp og man må inn og endre brukernavn? For når jeg går inn på den boksen som kommer opp når jeg går inn på min bruker, kan jeg finne mitt msn-brukernavn der også... Men jeg kan godt tenke meg å fjerne min msn uansett. Hvordan gjør jeg det uten å fjerne hele programmet (for hun vil gjerne ha sin)??
Catzy Skrevet 15. mars 2006 #2 Skrevet 15. mars 2006 Se på denne instruksjonen fra MSN sine hjelpesider: Hvordan kan jeg fjerne navn fra påloggingsvinduet? http://messenger.msn.no/Help/#LQ23 Dere har sikkert klart å knytte opp flere .NET passports til flere brukerkontoer. Hvis det ikke er viktig for deg å ha din automatisk tilknyttet, så bare fjern din login-informasjon slik det blir beskrevet. Hun kan fremdeles bruke MSN når hun er logget inn som seg. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå