Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venninne spørr meg hele tiden de gangene jeg har vært uheldig. Noen smygere også. Men hvorfor er det så intr å spørre om jeg nettopp fes når det er åpenlagt at det var meg pga lyd og det er kun vi to der? Og hva svarer man? Er det ikke vanlig at voksne folk overser sånt? Istedenfor å si FEIS DU?? 

Anonymkode: 2eebc...a90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun spørr underforstått: Kan du slutte å fise i mitt nærvær?

Gå på do om du må fise. Og kanskje se litt på kostholdet ditt når du jevnlig må fise, også i andres nærvær

Anonymkode: 0884e...edb

• Liker 30
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Haha, vanlig folkeskikk å gå på toalettet. Hun synes du er uforskammet.

Anonymkode: 3b6ef...c63

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun gjør det for å påpeke at du ikke har basic folkeskikk.

Anonymkode: 4b206...c85

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Haha, vanlig folkeskikk å gå på toalettet. Hun synes du er uforskammet.

Anonymkode: 3b6ef...c63

Hører du ikke hva jeg sier da? Jeg skrev UHELDIG. Selvfølgelig fiser jeg ikke rundt folk og holder meg heller da. Kostholdet mitt er bra. Jeg fiser veldig lite på folk men uhell skjer 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Fiser du så ofte sammen med andre? Jeg hadde reagert mer og mer for hver gang du gjør det. Du er ikke uheldig, men gjør det med vilje. Utrolig uhøflig å holde på med sånn fising!😂 Hadde sannsynligvis oversett det første gangen.

Anonymkode: 4a56e...d90

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg fiser sammen med andre, sier jeg unnskyld. Det er ikke noe poeng i å late som ingen ting, andre lukter det jo.

Anonymkode: e95ea...173

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det e normalt å fise. Og nei eg springe ikke på do for å fise heller. Noen ganger klarer man ikke å holde seg. 
Dere må være fisefine tydeligvis. 

Anonymkode: b0b9c...3c3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er helt vanlig å spørre om. Alle jeg kjenner spør hvem feis nå? Så da må den skyldige krype til korset.

Anonymkode: d6058...140

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er helt vanlig å spørre om. Alle jeg kjenner spør hvem feis nå? Så da må den skyldige krype til korset.

Så du og en annen alene i et rom: 

PROMP

Fes du nå???? Spør du

Ja selvfølgelig gjorde jeg det, for du fes vel ikke? 

Bare føler det blir barnslig og for å henge ut

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

En venninne spørr meg hele tiden de gangene jeg har vært uheldig. Noen smygere også. Men hvorfor er det så intr å spørre om jeg nettopp fes når det er åpenlagt at det var meg pga lyd og det er kun vi to der? Og hva svarer man? Er det ikke vanlig at voksne folk overser sånt? Istedenfor å si FEIS DU?? 

Det er vanlig at voksne folk ikke fiser i hytt og vær som femåringer, i nærheten av andre, hele tiden.

Anonymkode: 28768...535

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hører du ikke hva jeg sier da? Jeg skrev UHELDIG. Selvfølgelig fiser jeg ikke rundt folk og holder meg heller da. Kostholdet mitt er bra. Jeg fiser veldig lite på folk men uhell skjer 

Men når du er så mye uheldig rundt den samme venninnen, bør du gå til legen, altså.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så du og en annen alene i et rom: 

PROMP

Fes du nå???? Spør du

Ja selvfølgelig gjorde jeg det, for du fes vel ikke? 

Bare føler det blir barnslig og for å henge ut

Forstod du virkelig ikke ironien, i det jeg skrev?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er vanlig at voksne folk ikke fiser i hytt og vær som femåringer, i nærheten av andre, hele tiden.

Prøv å si det til min mann på snart 50.....

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men når du er så mye uheldig rundt den samme venninnen, bør du gå til legen, altså.

Legen fordi man fiser? Alle fiser. Herregud, normalt sett går jeg ut eller inn på do, det kan komme uhell som hos alle. Men det er helt naturlig og en rar ting å henge seg opp i. Å måtte til legen er helt hysterisk.

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg kan telle på under én hånd antall ganger det har skjedd meg hele mitt liv, og jeg er nesten førti.  Og du sier det har skjedd flere ganger rundt SAMME venninne?! 

Anonymkode: 7ceff...051

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Man går ikke til legen fordi man fiser, det er en naturlig del av å være menneske.

AnonymBruker
Skrevet

Det er uhøflig. Kanskje be om unnskyldning hver gang du gjør det?

Anonymkode: 95d86...829

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Man går ikke til legen fordi man fiser, det er en naturlig del av å være menneske.

Selvsagt er det det, men problemet her er jo at TS ikke klarer å holde seg. Det er ikke så vanlig for friske voksne mennesker.

Anonymkode: 85011...77e

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner jo at det er ubehagelig, men det er som andre sier antagelig fordi hun synes det er litt kjipt og skulle ønske det kunne unngås.

Skjønner det ikke er noe hyggelig, og du mener det tydelig ikke.
Likevel høres det jo ut som du gjør dette påfallende mye, da. Det kan skje, men du har tydeligvis klart å danne deg et klart inntrykk av hvordan denne vennen din reagerer på fising, Ikke bare har du grunnlag for å si at hun gjør dette "hele tiden" når du fiser, og du er i stand til å sammenligne hennes reaksjon med når du fiser foran andre.

Da høres det jo ut som dette skjer mye oftere enn hos de fleste av oss. Ikke at mine fise-antenner er evig påskrudd, og jeg fører ikke logg over omgangsvenners respektive fisemønstre, men de aller fleste har ikke noe inntrykk av hvordan ulike venner av dem reagerer på fising. Så da skjer det vel mer enn hos de aller fleste av oss. Det er verst for deg, åpenbart, men da tipper jeg venninnen din mistenker at du bare gir faen fremfor at du faktisk er uheldig. 

Anonymkode: a43a4...cb6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...