AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Har en liten følelse på at jeg gjør det. Anonymkode: 8382d...06c
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Ja det er fullt mulig😄Har gjort det selv, og ble litt flau senere når jeg skjønte det. Anonymkode: a268c...dad 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai Ja, fullt mulig. Samboeren min gjør det hele tiden, og er totalt uvitende på hva han holder på med. Anonymkode: 7e3e7...868 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai Noen tolker ethvert smil og blikk som flørt. Og noen mener at all flørt må lede til noe mer. Av og til trenger folk et blikk og et smil for at dagen skal bli bedre. Anonymkode: 5e804...e94
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai Jeg gjør visst det. Ser folk ordentlig inn i øynene, smiler, ler mye, legger hodet på skakke og er litt overstrømmende hyggelig og i møtekommende. Det er sånn jeg er, så kler meg bevisst lite sexy utenom når jeg ikke vil ha oppmerksomhet. Anonymkode: 8774b...b14
Mezzosoprena Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai Jeg tenker at det ikke er mulig, men at måten du oppfører deg på blir tolket som flørting. 1
Lille39 Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har en liten følelse på at jeg gjør det. Anonymkode: 8382d...06c Du har sikkert en flørtende personlighet. Jeg er slik. Er bare hyggelig. Men folk kan oppfatte det annerledes.
Gentleman59 Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har en liten følelse på at jeg gjør det. Anonymkode: 8382d...06c M65: Ja.
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Skrevet 16. mai Nei, flørting er en bevist adferd for å tiltrekke seg en annen persons oppmerksomhet, enten romantisk eller seksuelt. Men at man kan fremstå som flørtete, uten at man mente det, det er fullt mulig. Anonymkode: 735de...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå