Gå til innhold

Hvordan få kjæresten til å slutte med øyekontaktsøking med andre damer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Flørting er forspill til sex.

Flørting er kun flørting. Full stop.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han slutter med det når han lukker øynene for siste gang. 

Seriøst. Slutt å vær så sjalu og barnslig. Det er helt naturlig og normalt. Det kalles å være menneske. Et sosialt dyr. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

De fleste kvinner, og de fleste menn, vil ha en partner som ikke åpenlyst sikler etter andre. Det er helt menneskelig å ønske seg trofasthet, og å bli sjalu når den man er glad i viser tegn til å være på jakt etter noen andre.

Incel-mafiaen, som forsøker å overbevise kvinner om at de ikke fortjener å bli behandlet med vanlig respekt og empati, har dukket opp i tråden. Dere må da ha et trist liv som henger på et kvinneforum for å trolle, og som kun klarer å kommunisere med kvinner via provokasjon og krangel. Barnslig og stusselig. Hm, lurer på hvem av oss som kommer til å ende opp alene altså .. .. 😂

Jeg hadde lett dumpet samboeren hvis han flørtet og glodde på andre kvinner foran meg - dvs. jeg hadde ikke blitt samboer med en slik person i utgangspunktet. Jeg hadde ikke aksepert å bli ydmyket og behandlet som én av mange. Det finnes mange bra, trofaste, fornuftige menn der ute, så det er ingen grunn til å ta til takket med bunnrasket.

Anonymkode: e0024...f94

Og her driver jeg og styrer mannens blikk i riktig retning når jeg ser en flott, sexy kvinne. Det er da fint å anerkjenne noe vakkert??

Skulle jeg nektet mannen å se annen kunst, bare fordi jeg maler bilder selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Når vi passerer andre damer prøver han å få øyekontakt med dem, smiler veldig. Kikker mye på andre damer når vi er ute sammen. Gjort dette siden starten på vårt 4 år lange forhold. Jeg har gitt beskjed flere ganger om at det får meg til å føle meg dårlig og ikke respektert. Hjelper litt, men så er det på den igjen. 
Hvordan kan jeg få kommunisert til han at nå klarer jeg ikke mer om det fortsetter, uten å gi et ultimatum?
Han er 49 år og trenger generelt mye bekreftelse på utseende, på tross av at han er veldig kjekk 

Anonymkode: 17bab...35d

Nå får du faen med skjerpe seg sier du til han. Nå slutter du å stirre på andre damer. Det er veldig stygt gjort og respektløst ovenfor meg, ikke minst er det patetisk. Du er snart 50 år. Ikke 18. Bli voksen.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMK skrev (13 minutter siden):

Seriøst. Slutt å vær så sjalu og barnslig. Det er helt naturlig og normalt. Det kalles å være menneske. Et sosialt dyr. 

Det er ikke naturlig og normalt å glane og oppsøke blikkontakt til alle man går forbi. Det er lov å kikke men man drar til seg øynene igjen kjapt

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Skjønner ikke problemet? Så lenge han ikke "gjør noe" og drar den lengre er jo dette helt uskyldig. Du høres usikker ut.

Anonymkode: e7e72...4d4

Er jo frekt å stirre åpenlyst mens han går sammen med kona

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (2 timer siden):

Tenkte nøyaktig det samme. 
Synd hvis TS’ lave selvfølelse ødelegger et eller bra forhold.

Kjæresten min får masse næring fra å flørte, og folk står i kø for å flørte med henne. Så hva? Jeg vet jo hvem hun elsker.

Flørter han rett foran øynene dine?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (10 minutter siden):

Det er ikke naturlig og normalt å glane og oppsøke blikkontakt til alle man går forbi. Det er lov å kikke men man drar til seg øynene igjen kjapt

Det er da en ganske subjektiv beskrivelse hun gjør. Du vet ingenting om hva han faktisk gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste måten jeg kan tenke på for å få han til å slutte å glane på andre kvinner er nok ulovlig.

Det er vel større sjanse for å finne en ny kjæreste som ikke glor etter andre kvinner en å få den du har til å slutte.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke endre de man blir sammen med. Aksepterte du dette i starten er det en del av "kontrakten" deres. Du bør enten slå opp eller finne en måte å takle det på hvor det ikke har negativ påvirkning for deg. Imponernede at du har stått i det i fire år siden det et noe du misliker. Så cudos til deg for at du kjemper, men du burde kanskje latt være å bli sammen med han i utgangspunktet 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager,men du beskriver mannen din som litt "enkelt møblert". Er uintelligent noe som tenner deg?

Anonymkode: 90775...da3

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det innlysende svaret er å stikke fingrene inn i øynene hans i det han blir tatt på fersken 

Anonymkode: a1bb2...778

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMK skrev (43 minutter siden):

Og her driver jeg og styrer mannens blikk i riktig retning når jeg ser en flott, sexy kvinne. Det er da fint å anerkjenne noe vakkert??

Skulle jeg nektet mannen å se annen kunst, bare fordi jeg maler bilder selv?

Du får ingen "flink pike" -medalje av slikt. Du fremstår bare som naiv. 

Han ser ikke på disse damene som kunst, han ser på de som noen som burde pules, av han. 

Hvis mannen din er av den flørtete typen kommer han til å knulle en av disse "kunstverkene" bak ryggen din en vakker dag. 

HMK skrev (47 minutter siden):

Noen menn er mer dyr enn andre. De som lar pikken styre helt kan lett finne på å søke ut potensielle sexpartnere med kona til stede. Og når de går hjem og puler kona, fantaserer de om de fremmede damene han øye-pulte den dagen. Etter noen år blir dette for kjedelig og han får lyst på mer. Og da begynner det fysiske utroskapet. 

Det går ikke an å avlære en mannegris. Han mangler det nødvendige mentale apparatet for å knytte seg nært nok til en kvinne. Han kommer alltid til å kjede seg med tilgang på bare én kvinnekropp. Han vil ha mer. Og hvis han klarer det, kommer han også til å gjennomføre det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMK skrev (44 minutter siden):

Det er da en ganske subjektiv beskrivelse hun gjør. Du vet ingenting om hva han faktisk gjør. 

Vel hun er jo den som faktisk ser hva han gjør

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du får ingen "flink pike" -medalje av slikt. Du fremstår bare som naiv. 

Han ser ikke på disse damene som kunst, han ser på de som noen som burde pules, av han. 

Hvis mannen din er av den flørtete typen kommer han til å knulle en av disse "kunstverkene" bak ryggen din en vakker dag. 

Noen menn er mer dyr enn andre. De som lar pikken styre helt kan lett finne på å søke ut potensielle sexpartnere med kona til stede. Og når de går hjem og puler kona, fantaserer de om de fremmede damene han øye-pulte den dagen. Etter noen år blir dette for kjedelig og han får lyst på mer. Og da begynner det fysiske utroskapet. 

Det går ikke an å avlære en mannegris. Han mangler det nødvendige mentale apparatet for å knytte seg nært nok til en kvinne. Han kommer alltid til å kjede seg med tilgang på bare én kvinnekropp. Han vil ha mer. Og hvis han klarer det, kommer han også til å gjennomføre det. 

Dette velger jeg å lese med Robert Stoltenberg-stemme i karakter som bitter kvinne 50+.

Tipper jeg kjenner min mann bittelitt bedre enn du gjør, og jeg håper han kikker på damer til den dagen han legger inn årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (1 time siden):

Vel hun er jo den som faktisk ser hva han gjør

Hun tillegger nok også en del motiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi alle burde se hverandre mer og anerkjenne hverandre. Samfunnet er blitt for kaldt. Nå glor nesten alle ned i sine telefoner og har airpods i. Om han ellers er en god mann ville jeg ikke brydd meg om dette.

Anonymkode: 45d9d...711

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...