Langline Skrevet lørdag kl 21:23 #61 Del Skrevet lørdag kl 21:23 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Flørting er forspill til sex. Det er gjennom flørting at mennesker finner nye sex- og samlivspartnere. Det er slik vi fungerer som art. Dersom motparten flørter tilbake oppstår det raskt kjemi og spenning, og man får lyst til å ta det videre. De som tror at flørting er uskyldig moro lurer seg selv. Det fremstår som uskyldig helt til man finner den rette. Og den rette kan det være mange av... Hvis man er innstilt på å leve i et monogamt forhold, lar man være å lete etter andre sexpartnere. Dette er grunnleggende folkeskikk, og underforstått for folk flest. De som er uenige er som regel ikke innstilt på å være i et monogamt forhold med vanlige spilleregler. Flørting med andre bør være et åpenbart rødt flagg. Dersom man er i et åpent forhold derimot gjelder selvsagt andre regler. Men for folk flest fungerer dette dårlig. Anonymkode: e0024...f94 Jeg er uenig med deg. Jeg flørter med mange jeg, også med folk jeg overhode ikke har tenkt å ha sex med. Hvorfor? Fordi det er artig og gir energi og bekreftelse til begge parter. Hvis det er noen jeg ønsker å gå til sengs med, antar flørten en heitere karakter.. Hvorvidt TS sin partner søker blikk/bekreftelse fra andre fordi han ønsker sex med andre er vanskelig å vite, han er kanskje en uforbederlig flørt uten å være ute etter noe mer. Men TS; etter 4 år bør du ha grunnlag nok for å gjøre deg opp en mening om dette er en kar du ønsker å være med. Hvis svaret er ja, er det nok deg selv du må jobbe med. Han får du ikke endret. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet søndag kl 00:32 #62 Del Skrevet søndag kl 00:32 HMK skrev (13 timer siden): Hun tillegger nok også en del motiv. Det vet du da ingenting om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:34 #63 Del Skrevet søndag kl 16:34 AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 19.49): Du bestemmer mye over han? Anonymkode: 6be73...f35 Nei. Jeg finner meg i for mye dårlig oppførsel Anonymkode: 17bab...35d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:35 #64 Del Skrevet søndag kl 16:35 AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 13.36): Skjønner ikke problemet? Så lenge han ikke "gjør noe" og drar den lengre er jo dette helt uskyldig. Du høres usikker ut. Anonymkode: e7e72...4d4 Jeg er ikke usikker. Eller, vel, usikker på om jeg skal gå om dette ikke stopper ts Anonymkode: 17bab...35d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:41 #65 Del Skrevet søndag kl 16:41 AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 14.52): Sorry, men legger du ikke veldig mye i dette? Det er da helt vanlig å se opp og møte blikket til mange mennesker i løpet av en tur? Om ikke annet bare for å unngå kollisjon. Ser virkelig ikke problemet. Bor dere i indre Finnmark? Anonymkode: a9e97...00b Han søker bekreftelse i å gi blikk og smil til andre kvinner. Jeg tror hans behov for bekreftelse er større enn respekten for meg. Han er ikke en utadvendt smilende person. Han går kun etter oppmerksomhet fra kvinner (16-38 års alderen). Hadde han gjort det samme med menn, pensjonister og barn, hadde det vært noe annet. ts Anonymkode: 17bab...35d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:44 #66 Del Skrevet søndag kl 16:44 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han søker bekreftelse i å gi blikk og smil til andre kvinner. Jeg tror hans behov for bekreftelse er større enn respekten for meg. Han er ikke en utadvendt smilende person. Han går kun etter oppmerksomhet fra kvinner (16-38 års alderen). Hadde han gjort det samme med menn, pensjonister og barn, hadde det vært noe annet. ts Anonymkode: 17bab...35d Stol på deg selv, du kjenner åpenbart denne mannen bedre enn noen av oss. Kvinneguiden er full av menn som er her bare for å provosere og sutre til kvinner, og noen av de har tydeligvis sneket seg inn i denne tråden. De har trolig aldri vært i et normalt forhold selv noen gang, så det de sier har null verdi. Selv hadde jeg dumpet denne lille kåtgrisen for lengst. Det finnes mange menn der ute som ikke holder på slik. Anonymkode: e0024...f94 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:51 #67 Del Skrevet søndag kl 16:51 AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 15.19): Jeg var med en slik, og det ble bare verre dess mer jeg sa ifra. Han var etterhvert utro flere ganger også og kom unna med det i lang tid, mye fordi jeg brukte så mye tid og energi pp å prøve å få han til å forstå hvordan ting såret meg og hvordan han burde respektere meg mer osv. Det fungerte jo avsolutt ikke, og gjennom terapi har jeg lært at det fungerer nesten aldri for noen. I ettertid føler jeg meg skikkelig dum som ikke heller trakk meg unna. Ga mindre, fokuserte mer på meg selv. Lot han føle på naturlig konsekvens. Kun dét lærer slike folk av - ikke ord, ikke trygling. Anonymkode: 21f31...db1 Takk. Det er ikke sånn at jeg trygler og gir mye mer av meg selv. Han vil være med meg hele tiden, er jeg som setter grenser der. Har et mye mer sosialt liv enn han, og interesser jeg vil dyrke. Han prioriterer meg alltid. Har heller aldri mistet han for utroskap, eller bekymrer meg for det. Er denne tingen med konstant «flørting « / oppmerksomhet søking som gjør meg i tvil om jeg vil ha en slik mann ved min side Anonymkode: 17bab...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:53 #68 Del Skrevet søndag kl 16:53 AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 17.34): *Hvordan finne ut hva man godtar og ikke godtar i et forhold, og hvordan gjøre det slutt om man ikke godtar en type oppførsel. Han ER sånn, du kan ikke forandre han. Enten må du la han være seg selv, og stole på at han ikke gjøre noe mer ut av denne øyekontakten. Eller droppe han. Noe annet er meningsløst og bortkastet tid. Anonymkode: d8df6...345 Takk. Jeg tror ikke han gjør noe mer ut av det. Men jeg føler meg frustrert og ikke respektert. Jeg må ta en beslutning, ja ts Anonymkode: 17bab...35d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:55 #69 Del Skrevet søndag kl 16:55 AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 19.18): Hæh?! Det er jo helt vanlig å møte blikket på folk når man går forbi de? Jeg ser alltid folk i øynene når vi passerer hverandre på fortau osv, er null flørt med det, bare normal høflighet og det er jo bare snakk om et kjapt glimt? 🤷🏻♀️ dette syns jeg var underlig. Anonymkode: 57b80...a6b Skjønner. Er noe som kalles flørting. ts Anonymkode: 17bab...35d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:59 #70 Del Skrevet søndag kl 16:59 Nymerïa skrev (På 16.5.2025 den 19.24): Enn om du sier høyt og tydelig neste gang: "Du glor." Ikke bry deg om om noen hører det. Han kommer sikkert til å nekte, men fortsett med det hver gang det skjer uansett. Takk. Jeg har kremter og hoster, men kanskje jeg skal begynne å sette ord på det. Han spurte i går hvordan han synes vårt forhold går. Jeg sa til han det samme som jeg skrev i HI her (bortsett fra det med ultimatum). Han sa ingenting ts Anonymkode: 17bab...35d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:04 #71 Del Skrevet søndag kl 17:04 AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 22.31): Ordvegg! Mest fjas. Vi har bare hennes opplevelse av situasjonen. Mulig han sikler på andre, men en annen mulighet er at hun er overfølsom. Jeg sier oddsen for det er 50/50. Hvor har du det fra at TS sin mann mangler empati? Fordi han har blikkontakt med mennesker på gata? Innlegget ditt er bare en rant fra kvinnelig incel. Anonymkode: a9e97...00b Stemmer at han mangler empati. Han må ha mye forklart for å forstå hvordan andre føler. Ikke helt god på sosiale koder ts Anonymkode: 17bab...35d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:32 #72 Del Skrevet søndag kl 17:32 Snok1 skrev (På 17.5.2025 den 7.53): Tenkte nøyaktig det samme. Synd hvis TS’ lave selvfølelse ødelegger et eller bra forhold. Kjæresten min får masse næring fra å flørte, og folk står i kø for å flørte med henne. Så hva? Jeg vet jo hvem hun elsker. Vel, det eneste som skulle indikere lav selvfølelse, er at jeg forblir i det. Jeg kjenner helt klart min verdi- er akkurat derfor jeg ikke bør finne meg i det ts Anonymkode: 17bab...35d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:36 #73 Del Skrevet søndag kl 17:36 AnonymBruker skrev (På 17.5.2025 den 8.06): Det er din, i ditt liv som du ser og opplever gjennom din kropp. Kjæresten til ts er en annen person, som.du ikke ser hvordan er, de har en ulik dynamikk, du vet ikke hvilken. Du kan også mulig ha av trekk hvor du liker et forhold bedre av at fler er i det, enn det som er gjennomsnittet for andre å kjenne på. Ts føler seg ikke elsket, da har hun ikke skrevet dette. Det er lov å vite sile begrensninger uten at alle andre med sine personligheter møter opp på døra å ber deg nyte deler av livet det er tydelig hun ikke er så naturlig begeistret for. Du har ikke veto rett, hun har. Hans lave selvfølelse ødelegger et bra forhold, han er den som må ha fler. Anonymkode: 83360...145 Takk. Du har forstått det. Setter ord på presis hva utfordringen er. Hans behov for bekreftelse. ts Anonymkode: 17bab...35d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:39 #74 Del Skrevet søndag kl 17:39 Snok1 skrev (På 17.5.2025 den 8.14): Han må ikke ha fler. Det er ingenting i HI som indikerer det. Han liker å flørte, mange gjør det. TS føler seg mindre av den grunn uten at det er grunn til det. TS vil, men tør ikke stille ultimatumer. Hvem har lav selvfølelse her? TS bør jo bare gå. Hvorfor putte en helt vanlig sosial og hyggelig mann i bur. Han vil jo vansmekte om han skal leve under hennes restriktive regler. Han er ikke vanlig sosial, dessverre. Om det er det at han er egoistisk eller manglende sosial forståelse, er jeg i tvil om noen ganger ts Anonymkode: 17bab...35d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:46 #75 Del Skrevet søndag kl 17:46 AnonymBruker skrev (På 17.5.2025 den 10.40): Beklager,men du beskriver mannen din som litt "enkelt møblert". Er uintelligent noe som tenner deg? Anonymkode: 90775...da3 Ha ha, nja, han er ikke så sosial intelligent, men har en doktorgrad i naturvitenskap, så på den måten kvikk.. ts Anonymkode: 17bab...35d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet søndag kl 17:52 #76 Del Skrevet søndag kl 17:52 AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 13.36): Skjønner ikke problemet? Så lenge han ikke "gjør noe" og drar den lengre er jo dette helt uskyldig. Du høres usikker ut. Anonymkode: e7e72...4d4 Ikke "gjør noe"? En ting er at det er respektløs overfor TS, men det er jo bare veldig pinlig oppførsel! For å si det i klartekst: Han driter både seg selv og TS ut med det der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet søndag kl 18:24 #77 Del Skrevet søndag kl 18:24 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Vel, det eneste som skulle indikere lav selvfølelse, er at jeg forblir i det. Jeg kjenner helt klart min verdi- er akkurat derfor jeg ikke bør finne meg i det ts Anonymkode: 17bab...35d Forblir i hva? Hva er problemet her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet søndag kl 18:26 #78 Del Skrevet søndag kl 18:26 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Han er ikke vanlig sosial, dessverre. Igjen: Hva er problemet da? Dette gir ikke mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:39 #79 Del Skrevet søndag kl 18:39 Snok1 skrev (14 minutter siden): Forblir i hva? Hva er problemet her? Snakk om å være treig i hodet.... Anonymkode: e0024...f94 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:40 #80 Del Skrevet søndag kl 18:40 Ingen vil ha en partner der det føles som man må tviholde den i bånd for å unngå at den sliter seg og løper for å jukke på benet til alle den ser. Han fyren din høres ut som en sånn gra-hund. Og han vet så utrolig godt hvor kjipt det ville vært for ham, om du oppførte deg sånn når dere møtte menn. Du kan stille ultimatum, at han får enten oppføre seg som et åndsfriskt menneske som ikke sikler når dere er med andre folk (og så kan han få godbit når dere kommer hjem).. Eller så bryter dere opp med hverandre, iom dette er under din respekt. Evt at dere åpner forholdet for dere begge, så kan du også sikle, dra i båndet og vise at du er kåt og villig til menn dere møter. Anonymkode: c1738...aba 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå