AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Når vi passerer andre damer prøver han å få øyekontakt med dem, smiler veldig. Kikker mye på andre damer når vi er ute sammen. Gjort dette siden starten på vårt 4 år lange forhold. Jeg har gitt beskjed flere ganger om at det får meg til å føle meg dårlig og ikke respektert. Hjelper litt, men så er det på den igjen. Hvordan kan jeg få kommunisert til han at nå klarer jeg ikke mer om det fortsetter, uten å gi et ultimatum? Han er 49 år og trenger generelt mye bekreftelse på utseende, på tross av at han er veldig kjekk Anonymkode: 17bab...35d
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Det vil han nok aldri slutte med. Noe av aberet det er med å være sammen med veldig kjekke menn som er usikre på seg selv. Den konstante søken på bekreftelse, som også blir verre med årene når utseendet begynner å falme. Anonymkode: 631fa...ba8 18 1 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det vil han nok aldri slutte med. Noe av aberet det er med å være sammen med veldig kjekke menn som er usikre på seg selv. Den konstante søken på bekreftelse, som også blir verre med årene når utseendet begynner å falme. Anonymkode: 631fa...ba8 Takk. Hvordan ville du håndtert det? ts Anonymkode: 17bab...35d
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk. Hvordan ville du håndtert det? ts Anonymkode: 17bab...35d Ville svart med samme mynt. Flørtet med andre, med han tilstede. Anonymkode: dd9b6...198 13 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai Høres ut som han ligger an til å bli en gammel gris med årene. Når han ikke kan styre seg selv nå og stadig må ha bekreftelse, så blir det ikke bedre med tiden. Han kommer vel til å bli en pensjonist som skal flørte med 20-åringer, til deres forkleinelse. Anonymkode: c64bf...d5c 16 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai For en usjarmerende fyr. Jeg hadde gått. Anonymkode: 5904d...463 15 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai Skjønner ikke problemet? Så lenge han ikke "gjør noe" og drar den lengre er jo dette helt uskyldig. Du høres usikker ut. Anonymkode: e7e72...4d4 4 1
carlberner1 Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Skjønner ikke problemet? Så lenge han ikke "gjør noe" og drar den lengre er jo dette helt uskyldig. Du høres usikker ut. Anonymkode: e7e72...4d4 Lignende tanke her. Selv er jeg den med nakkesleng i følge favorittelskerinnen som sier akkurat det samme som trådstart. Etter noen år siger det inn at det ikke er jakt for å nedlegge andre, kun glede ved å se lekre mennesker. Hun liker både menn og damer, men har enda ikke forklart og vist meg hvem og hva hun liker, men det kommer og jeg gleder meg, ikke minst til å se henne glede seg 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Skrevet 16. mai Du har sagt i fra om at dette sårer følelsene dine flere ganger, og han slutter litt før han bare fortsetter. Dette er altså ikke et kommunikasjonsproblem, eller et forklaringsproblem, han skjønner utmerket godt hva du sier. Problemet her er at han ikke respekterer deg og bryr seg nok om deg til å slutte med noe han VET sårer deg. Slutt å si det på nytt og på nytt, og sett en grense: Hvis ikke du slutter med dette, så går jeg. Når noen oppfører seg så respektløst mot deg, er det på tide å sette ultimatum. Du kan ikke kontrollere ham. Uansett hvor mange ganger du gjentar deg selv, så kommer han ikke til å forandre seg med mindre han vil selv. Men du kan velge å ha selvrespekt og ikke finne deg i sånt som dette når det sårer deg. Å glo på andre og åpenlyst flørte med andre, er respektløst mot partner, synes jeg. At det finnes folk der ute som synes dette er greit, må jo bare disse menneskene stå for. De kan få ha hverandre, så kan jeg og de som har samme holdning som meg finne hverandre. Anonymkode: 1177f...83e 13 2
SPOCA Skrevet 16. mai #10 Skrevet 16. mai En mann som velger å ikke respektere deg er ikke en mann å samle på. Ergo; jeg hadde gått. 13 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11 Skrevet 16. mai Sorry, men legger du ikke veldig mye i dette? Det er da helt vanlig å se opp og møte blikket til mange mennesker i løpet av en tur? Om ikke annet bare for å unngå kollisjon. Ser virkelig ikke problemet. Bor dere i indre Finnmark? Anonymkode: a9e97...00b 2 2
Dojakitty Skrevet 16. mai #12 Skrevet 16. mai Du har allerede sagt ifra og han gjør ingenting med det. Hva forventer du? Enten godtar du det at han ikke respekterer deg ellers så får du gi han et ultimatum 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai #13 Skrevet 16. mai Bytt han ut med en som fungerer som han skal. Anonymkode: 80202...9b2 7 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai #14 Skrevet 16. mai Jeg var med en slik, og det ble bare verre dess mer jeg sa ifra. Han var etterhvert utro flere ganger også og kom unna med det i lang tid, mye fordi jeg brukte så mye tid og energi pp å prøve å få han til å forstå hvordan ting såret meg og hvordan han burde respektere meg mer osv. Det fungerte jo avsolutt ikke, og gjennom terapi har jeg lært at det fungerer nesten aldri for noen. I ettertid føler jeg meg skikkelig dum som ikke heller trakk meg unna. Ga mindre, fokuserte mer på meg selv. Lot han føle på naturlig konsekvens. Kun dét lærer slike folk av - ikke ord, ikke trygling. Anonymkode: 21f31...db1 6 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #15 Skrevet 16. mai Noe så flaut! Han bedrar deg nok ved første og beste mulighet. Dump ham. Anonymkode: 1ddb4...85b 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai #16 Skrevet 16. mai *Hvordan finne ut hva man godtar og ikke godtar i et forhold, og hvordan gjøre det slutt om man ikke godtar en type oppførsel. Han ER sånn, du kan ikke forandre han. Enten må du la han være seg selv, og stole på at han ikke gjøre noe mer ut av denne øyekontakten. Eller droppe han. Noe annet er meningsløst og bortkastet tid. Anonymkode: d8df6...345 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #17 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når vi passerer andre damer prøver han å få øyekontakt med dem, smiler veldig. Kikker mye på andre damer når vi er ute sammen. Gjort dette siden starten på vårt 4 år lange forhold. Jeg har gitt beskjed flere ganger om at det får meg til å føle meg dårlig og ikke respektert. Hjelper litt, men så er det på den igjen. Hvordan kan jeg få kommunisert til han at nå klarer jeg ikke mer om det fortsetter, uten å gi et ultimatum? Han er 49 år og trenger generelt mye bekreftelse på utseende, på tross av at han er veldig kjekk Anonymkode: 17bab...35d Hvorfor skal du ikke gi et ultimatum? Du har sagt fra at du ikke liker det, han hører ikke etter. Da må du finne ut om du tåler det over tid, hvis ikke må du si at du vil ut av forholdet. Typen får lov til å se på andre damer, men det er forskjell på å se og å GLANE, og særlig når han forsøker å oppnå kontakt. Det hadde jeg opplevd som respektløst. At han hviler blikket på flotte damer, det gjør meg ingenting. Jeg gjør jo det samme selv når jeg ser noen jeg liker. Men går det over ei grense hadde jeg rett og slett ikke kunnet være i forholdet. Selvrespekt kommer på førsteplass. Anonymkode: e108a...912 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #18 Skrevet 16. mai Du gjør han til ikke-kjæresten din. Han bryr seg ikke om dine meninger og vil heller ha kontakt med andre damer. Han respekterer ikke deg i det hele tatt. Det er en no-brainer. Ha litt selvrespekt da dame! Anonymkode: cf1ed...2bf 11 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #19 Skrevet 16. mai Hæh?! Det er jo helt vanlig å møte blikket på folk når man går forbi de? Jeg ser alltid folk i øynene når vi passerer hverandre på fortau osv, er null flørt med det, bare normal høflighet og det er jo bare snakk om et kjapt glimt? 🤷🏻♀️ dette syns jeg var underlig. Anonymkode: 57b80...a6b
Nymerïa Skrevet 16. mai #20 Skrevet 16. mai Enn om du sier høyt og tydelig neste gang: "Du glor." Ikke bry deg om om noen hører det. Han kommer sikkert til å nekte, men fortsett med det hver gang det skjer uansett. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå