AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Jeg har vært sporadisk vikar på en arbeidsplass siden 15 feb i år, stod det at jeg er blitt registrert. Nå er jeg blitt syk og vært en dag borte. Vil jeg få utbetalt for den oppsatte dagen? Anonymkode: 9b6f3...62f
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai Det kommer an på hvor lenge det har gått mellom vaktene dine. Anonymkode: c8cbf...30d 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai Jeg har i alle fall hatt flere vakter de siste 14 dagene. Anonymkode: 9b6f3...62f
Ny Bruker Skrevet 17. mai #6 Skrevet 17. mai Stod det i arbeidsplanen din at du skulle jobbe den dagen?
AnonymBruker Skrevet 17. mai #7 Skrevet 17. mai Hvis du har hatt vakter i løpet av de siste 14 dagene (utenom denne du var syk) så skal du ha betalt (slik jeg har forstått det hvertfall) Anonymkode: cebc9...cb0
Maskinen Skrevet 18. mai #8 Skrevet 18. mai Det kommer an på hvor ofte du har jobbet, har du f.eks hatt 14 dager uten jobb, så er det 1 mnd ny opptjeningstid for bruk av egenmelding/sykemelding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå