AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Jeg har hatt en kjæreste i et par år nå, og mitt barn digger denne personen og spør etter denne personen når vi ikke er sammen alle tre. (Bor ikke sammen). Nå ønsker kjæresten å flytte sammen med oss, men det ønsker ikke jeg. Ønsket det litt i starten, men nå tviler jeg. Jeg er ganske sikker på at det blir slutt dersom det ikke går mot samboerskap. Størte grunnen til at jeg tviler er fordi jeg gikk gjennom en hard skillsmisse og ønsker ikke å kjøre barnet mitt og meg selv gjennom noe sånt igjen. Barnet mitt er allerede så knytta til denne personen. Noen som har noen gode råd? M33 Anonymkode: f224f...011 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Det er for sent. Barnet har allerede knyttet seg til dama di. Anonymkode: f3d63...b2f 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har hatt en kjæreste i et par år nå, og mitt barn digger denne personen og spør etter denne personen når vi ikke er sammen alle tre. (Bor ikke sammen). Nå ønsker kjæresten å flytte sammen med oss, men det ønsker ikke jeg. Ønsket det litt i starten, men nå tviler jeg. Jeg er ganske sikker på at det blir slutt dersom det ikke går mot samboerskap. Størte grunnen til at jeg tviler er fordi jeg gikk gjennom en hard skillsmisse og ønsker ikke å kjøre barnet mitt og meg selv gjennom noe sånt igjen. Barnet mitt er allerede så knytta til denne personen. Noen som har noen gode råd? M33 Anonymkode: f224f...011 Digger du denne kjæresten da? Ser du for deg å dele resten av ditt liv sammen med henne? Anonymkode: 6481f...b7a 1
Seff Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai Mener du at du aldri vil bo sammen med noen igjen? Eller at du ikke ser for deg at forholdet med denne personen ikke kommer til å vare? 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai Jeg tenker du er veldig smart. Med et samlivsbrudd med barn er det lurt å være forsiktig. Det ligger vel i kortene at du heller ikke ønsker barn med denne personen. Det kan jo være en deal breaker for henne, men en ærlig sak for deg Anonymkode: 4862a...590
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har hatt en kjæreste i et par år nå, og mitt barn digger denne personen og spør etter denne personen når vi ikke er sammen alle tre. (Bor ikke sammen). Nå ønsker kjæresten å flytte sammen med oss, men det ønsker ikke jeg. Ønsket det litt i starten, men nå tviler jeg. Jeg er ganske sikker på at det blir slutt dersom det ikke går mot samboerskap. Størte grunnen til at jeg tviler er fordi jeg gikk gjennom en hard skillsmisse og ønsker ikke å kjøre barnet mitt og meg selv gjennom noe sånt igjen. Barnet mitt er allerede så knytta til denne personen. Noen som har noen gode råd? M33 Anonymkode: f224f...011 `*rister oppgitt på hodet* Råd 1) Dump dama. Det hjelper ikke barn å leve under samme tak som et dårlig parforhold. Råd 2) som du burde hørt på for lenge siden, som du sikkert har valgt å trosse: Ikke dra barnet ditt inn i noe forhold før du finner den du evt tror er den rette. Det du gjør er fryktelig dårlig gjort mot et lite barn. Ligg når du har barnefri, og hold barnet ute av forholdet til det blir seriøst og du ser for deg en fremtid. Håper det dere nå må gjennom gjør at du tenker deg om to ganger neste gang. Det er så enkelt som at barnet ikke trenger å møte noen kjæreste før dere faktisk tenker å flytte sammen fordi begge har trua. DA kan dere starte introduksjon. Dette visste du veldig godt... håper du lærer av dette hvordan det går når man setter egen interesser foran barnets. Anonymkode: 78073...7ef 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai Det er ikke sånn at jeg ikke tenkte at hun ikke var den rette, men det har kommet litt og litt frem siste tiden. Har ikke dere også hatt det sånn i forhold? Anonymkode: f224f...011 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Skrevet 16. mai Seff skrev (1 time siden): Mener du at du aldri vil bo sammen med noen igjen? Eller at du ikke ser for deg at forholdet med denne personen ikke kommer til å vare? Siste tiden har jeg innsett at hun ikke var den rette likevel. Det er spørsmål om tillit fra hennes side. Samtidig får jeg vondt av den lille jenta mi som liker henne så godt . Det er vanskelig å finne ut hva som er det beste for henne, og for meg selv , på sikt. Jeg tenker litt at det beste er å gjøre det slutt nå, før man flytter sammen og blir enda mer kjent. Anonymkode: f224f...011
AnonymBruker Skrevet 16. mai #10 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke sånn at jeg ikke tenkte at hun ikke var den rette, men det har kommet litt og litt frem siste tiden. Har ikke dere også hatt det sånn i forhold? Anonymkode: f224f...011 Jo, men da har de ikke møtt barna mine. 😊 Anonymkode: 58547...eac 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11 Skrevet 16. mai Jeg skjønner ikke hvorfor man på død og liv skal involvere barna i alle relasjoner man har Anonymkode: 826ba...2ad 5 5
Maleficenta Skrevet 16. mai #12 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har hatt en kjæreste i et par år nå, og mitt barn digger denne personen og spør etter denne personen når vi ikke er sammen alle tre. (Bor ikke sammen). Nå ønsker kjæresten å flytte sammen med oss, men det ønsker ikke jeg. Ønsket det litt i starten, men nå tviler jeg. Jeg er ganske sikker på at det blir slutt dersom det ikke går mot samboerskap. Størte grunnen til at jeg tviler er fordi jeg gikk gjennom en hard skillsmisse og ønsker ikke å kjøre barnet mitt og meg selv gjennom noe sånt igjen. Barnet mitt er allerede så knytta til denne personen. Noen som har noen gode råd? M33 Anonymkode: f224f...011 Hvorfor lot du barnet knytte seg til vedkommende da, om du ikke hadde til intensjon at forholdet skulle bli varig? Om det var slik skulle du holdt forholdet atskilt fra barnet. Dette var dårlig gjort av deg. 2 3
Maleficenta Skrevet 16. mai #13 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Digger du denne kjæresten da? Ser du for deg å dele resten av ditt liv sammen med henne? Anonymkode: 6481f...b7a Tydeligvis ikke. Ts vil jo avslutte 1
ShiLi Skrevet 16. mai #14 Skrevet 16. mai Men herregud da. De har vært sammen i noen år, det er ikke snakk om ny kjæreste annenhver mnd her. Hadde ts hatt en spåkule så hadde det sett annerledes ut, men det er kanskje litt mye å forlange eller? Tror du må gjøre det slutt om du allerede merker at det er feil ts 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #15 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har hatt en kjæreste i et par år nå, og mitt barn digger denne personen og spør etter denne personen når vi ikke er sammen alle tre. (Bor ikke sammen). Nå ønsker kjæresten å flytte sammen med oss, men det ønsker ikke jeg. Ønsket det litt i starten, men nå tviler jeg. Jeg er ganske sikker på at det blir slutt dersom det ikke går mot samboerskap. Størte grunnen til at jeg tviler er fordi jeg gikk gjennom en hard skillsmisse og ønsker ikke å kjøre barnet mitt og meg selv gjennom noe sånt igjen. Barnet mitt er allerede så knytta til denne personen. Noen som har noen gode råd? M33 Anonymkode: f224f...011 Vanskelig dilemma. Hvis det kun er skilsmissen så må du prøve å jobbe med det spøkelse, kanskje i terapi? Om det derimot er henne eller noe i deres relasjon som får deg usikker så må du finne ut om du gidder å jobbe med det eller velge den enkleste utveien som er å gjøre det slutt. Anonymkode: bb3db...be2
AnonymBruker Skrevet 17. mai #16 Skrevet 17. mai Hvis barnet har en god mor som hun har et godt forhold til, så vil barnet tåle dette helt fint. Ingen vits i å dra det ut. Men husk til neste gang at du ikke introduserer barnet før du virkelig vet. Anonymkode: cdc7c...d36 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #17 Skrevet 17. mai ShiLi skrev (8 timer siden): Men herregud da. De har vært sammen i noen år, det er ikke snakk om ny kjæreste annenhver mnd her. Hadde ts hatt en spåkule så hadde det sett annerledes ut, men det er kanskje litt mye å forlange eller? Tror du må gjøre det slutt om du allerede merker at det er feil ts Enig, skjønner ikke kritikken her. Anonymkode: 4862a...590
Maleficenta Skrevet 17. mai #18 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Enig, skjønner ikke kritikken her. Anonymkode: 4862a...590 Han har ikke vært seriøst nok med henne til å flytte sammen, likevel lar han personen få en relasjon til hans barn. 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #19 Skrevet 17. mai Maleficenta skrev (28 minutter siden): Han har ikke vært seriøst nok med henne til å flytte sammen, likevel lar han personen få en relasjon til hans barn. Så hva tenker du er alternativet? Treffe en person i årevis uten å presentere en for nærmeste familie? Ingen gjør dette! Også fordi det ER et poeng å se om barn går overens med partner. Hvis det er fullstendig krasj vil man vel avslutte. Det er noe i mellom å introdusere ny partner etter noen måneder og gjøre det i et mange års forhold. Anonymkode: 4862a...590 2
Maleficenta Skrevet 17. mai #20 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så hva tenker du er alternativet? Treffe en person i årevis uten å presentere en for nærmeste familie? Anonymkode: 4862a...590 Altså om personen fortsatt er usikker etter flere år så mener jeg det ja. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå