Trøndermann Skrevet 21 timer siden #61 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja det har jeg gjort noen ganger. Både på doen på kontoret, og det skjer nesten hver gang når jeg har hjemmekontor (men da føler jeg ikke at jeg onanerer på jobb hvis dere skjønner hva jeg mener). Jeg er en kvinne på 50 år. Anonymkode: 5ca09...5c8 Praktisk med hjemmekontor på flere måter skjønner jeg 😉👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #62 Del Skrevet 16 timer siden Jeg skjønner ikke at enkelte er negative og mener man bruker av arbeidsgivers tid/får betalt for å runke osv. Jeg røyker ikke (så har ikke pauser for det), bruker 2 min når jeg skal drite - og ikke 10-15 min som enkelte gjør, og hvis jeg er så kåt at jeg må onanere på jobb så er det fordi jeg ikke får konsentrert meg fordi jeg bare tenker på sex. Og da tar det max 2 min så er det gjort. Det er jo ikke sånn at jeg rigger meg til med duftlys og dempet belysning og ligger og koser meg på halvtimesvis. Nei - ser ikke problemet med å bruke 2 min av tida mi til det og så få en bedre arbeidsdag etterpå. K53. Anonymkode: 5ca09...5c8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morty70 Skrevet 8 timer siden #63 Del Skrevet 8 timer siden Trøndermann skrev (12 timer siden): Praktisk med hjemmekontor på flere måter skjønner jeg 😉👌 Bra med lyst og glede😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morty70 Skrevet 7 timer siden #64 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 13.33): Siterer meg selv - kom på en ting til: En gang har jeg onanert mens jeg satt på kontoret, men det var ingen andre på jobb akkurat da. Jeg klarer å komme "hands free", hvis jeg konsentrerer meg skikkelig, og med å klemme lårene mot hverandre. K50. Anonymkode: 5ca09...5c8 Så herlig, bare å nyte! Tydelig du kjenner deg selv godt. Har selv gjort det mange ganger og fantaserte om at kvinner også gjorde det samme, hadde mistanker om ei på jobben som var godt rød i ansiktet mange ganger etter toalettbesøk😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morty70 Skrevet 7 timer siden #65 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg skjønner ikke at enkelte er negative og mener man bruker av arbeidsgivers tid/får betalt for å runke osv. Jeg røyker ikke (så har ikke pauser for det), bruker 2 min når jeg skal drite - og ikke 10-15 min som enkelte gjør, og hvis jeg er så kåt at jeg må onanere på jobb så er det fordi jeg ikke får konsentrert meg fordi jeg bare tenker på sex. Og da tar det max 2 min så er det gjort. Det er jo ikke sånn at jeg rigger meg til med duftlys og dempet belysning og ligger og koser meg på halvtimesvis. Nei - ser ikke problemet med å bruke 2 min av tida mi til det og så få en bedre arbeidsdag etterpå. K53. Anonymkode: 5ca09...5c8 Heier på deg 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morty70 Skrevet 7 timer siden #66 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 13.30): Ja det har jeg gjort noen ganger. Både på doen på kontoret, og det skjer nesten hver gang når jeg har hjemmekontor (men da føler jeg ikke at jeg onanerer på jobb hvis dere skjønner hva jeg mener). Jeg er en kvinne på 50 år. Anonymkode: 5ca09...5c8 Så flott og lekent😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morty70 Skrevet 7 timer siden #67 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 18.5.2025 den 3.25): For noen merkelige mennesker😂 Onanerer dere i middagsbesøk og på lengre fergeturer også eller er det mest forbeholdt de timene på døgnet dere får betalt? Herregud, jeg er så glad jeg ikke er arbeidsgiver. Anonymkode: 3c31e...55c Ja, har gjort det meste selv.. er pirrende og digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kml87 Skrevet 5 timer siden #68 Del Skrevet 5 timer siden Mange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå