Gå til innhold

Onani på jobb, er det noen som har gjort det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En gang eller to. Ingen høydare. 

Men hadde sex i treningsrommet på jobb EN gang! DET var saker😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.5.2025 den 3.25):

For noen merkelige mennesker😂 Onanerer dere i middagsbesøk og på lengre fergeturer også eller er det mest forbeholdt de timene på døgnet dere får betalt? 

Herregud, jeg er så glad jeg ikke er arbeidsgiver. 

Anonymkode: 3c31e...55c

Hørt om autopilot og full self driving🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg aldri noensinne gjort, og det har ikke falt meg inn en gang. Tenk å bruke betalte arbeidstimer på sånt piss!??

Folks frekkhet kjenner ingen grenser. Skjerp dere. Greier du virkelig ikke tøyle lystene dine noen timer til du kommer hjem, mangler du seriøst selvkontroll.

Anonymkode: 97f5d...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Dette er veldig flaut da. Men får skylde på hormoner og ungdommelig dumskap. 
Var 16 år og hadde sommerjobb på en bowlinghall. Fikk et ekstra godt øye til en kollega der. Tok den ene skoen hennes inn på wc, onanerte og ladningen gikk nedi den..

Anonymkode: 0814d...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jupp, gjort det mange ganger.

Spesielt under covid tidene der vi nesten ikke var noen  på kontoret.

K32

Anonymkode: 4a34b...0c9

men du gikk på toalettet, eller? 

Anonymkode: 2f510...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja det har jeg gjort noen ganger. Både på doen på kontoret, og det skjer nesten hver gang når jeg har hjemmekontor (men da føler jeg ikke at jeg onanerer på jobb hvis dere skjønner hva jeg mener).

Jeg er en kvinne på 50 år.

Anonymkode: 5ca09...5c8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det har jeg gjort noen ganger. Både på doen på kontoret, og det skjer nesten hver gang når jeg har hjemmekontor (men da føler jeg ikke at jeg onanerer på jobb hvis dere skjønner hva jeg mener).

Siterer meg selv - kom på en ting til: En gang har jeg onanert mens jeg satt på kontoret, men det var ingen andre på jobb akkurat da. Jeg klarer å komme "hands free", hvis jeg konsentrerer meg skikkelig, og med å klemme lårene mot hverandre.

K50.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 13.35):

Nei det er ikke vanlig.

Anonymkode: 9169f...607

Joda, svært vanlig.

Anonymkode: 7e884...451

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg brukte ene pausen på jobb til mastrubering. Hver dag helst. 10 fine minutter innelåst på et eget rom, med persiennene nede. Gynekologen anbefalte meg å si at jeg trengte egentid på grunn av autismen, han ville nødig støtte meg på at det var nødvendig for å unngå at jeg ble ukonsentrert av smerter.

Anonymkode: 9fe98...d6c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har skjedd mange ganger. Men det er mange år siden nå.

Ofte med en banan jeg tok med meg etter lunsjen i kantina. Og jeg sendte gjerne et bilde, eller en filmsnutt til kjæresten.

Da ble det fort litt gøy når jeg kom hjem også 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Siterer meg selv - kom på en ting til: En gang har jeg onanert mens jeg satt på kontoret, men det var ingen andre på jobb akkurat da. Jeg klarer å komme "hands free", hvis jeg konsentrerer meg skikkelig, og med å klemme lårene mot hverandre.

K50.

Helt fantastisk med ei dame som er så leken og kåt❤️ tydeligvis bruker du det 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verbena skrev (2 timer siden):

Ofte med en banan jeg tok med meg etter lunsjen i kantina. Og jeg sendte gjerne et bilde, eller en filmsnutt til kjæresten.

Verbena skrev (2 timer siden):

Helt fantastisk 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Deilig og spennende 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.5.2025 den 9.34):

Høres ekstremt deilig ut 😍😋😋

Anonymkode: ca516...945

Spennende og heftig, lek og spontant er opphissende 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 20.5.2025 den 10.08):

Nei, det har jeg aldri noensinne gjort, og det har ikke falt meg inn en gang. Tenk å bruke betalte arbeidstimer på sånt piss!??

Folks frekkhet kjenner ingen grenser. Skjerp dere. Greier du virkelig ikke tøyle lystene dine noen timer til du kommer hjem, mangler du seriøst selvkontroll.

Så onani i lunsjen, som ikke er betalt, og ikke arbeidsplikt, synes du da er ok?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.5.2025 den 10.08):

lol nørd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.5.2025 den 9.13):

Så enkelt er det. Nå har vi bestilt noe appstyrt leketøy som vi venter på skal komme i posten. Min mann liker heldigvis å ha det litt gøy han også.

K40

IMG_20250520_091020.jpg

Anonymkode: 98f0d...63c

Til orgasmen kommer❤️

Anonymkode: 48795...1fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det har jeg gjort. Mest på et arbeidssted i ungdommen, med et do det man var veldig for seg selv, da var jeg ung og singel og full av pepp. Brukte sikkert mindre tid på runk enn andre brukte på røykepauser. Kom uansett gjerne over alt og hands free på den tida (ved kniping), så jobb var ikke noe spesielt sånn sett. 

Noen arbeidsplasser har kombinert do og lager, plassert rett i gangen der alle går forbi, det er ikke spesielt inspirerende, da skal man være veldig nøden. Ellers har jeg runka på do på nattevakt noen ganger, da med kjæresten på melding underveis. Men igjen ikke brukt lang tid på dette, har ikke begynt før jeg allerede var veldig tent. Jeg skjønner ikke helt argumentet om at det stjeler fra arbeidsgivers tid, om noe er det vel heller at man blokkerer doen for andre om man bruker mer enn 3-5 min. På nåværende arbeidsplass er det få toaletter på mange ansatte, doene ligger helt oppi hverandre og inntil garderoben, og er veldig lytt der (så lytt at det står oppslag om det), så er vel siste stedet i verden jeg hadde tatt en runk. Men kan få en spontan orgasme av å høre fra kjæresten, trenger ikke se bilde, bare høre hva han drømmer om feks.

Anonymkode: e9a13...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...