AnonymBruker Skrevet 18. mai #21 Skrevet 18. mai Nei. Jeg har vært kåt på jobb, men på jobb er jeg på jobb. Anonymkode: 62a7e...568
Bamseklemmer Skrevet 18. mai #22 Skrevet 18. mai Hjemmekontor og eget firma, så jeg tar betalt for å onanere. Men det står det ingenting om på faturaene🤭💰
AnonymBruker Skrevet 18. mai #23 Skrevet 18. mai Da jeg var 25 og jobbet i kundeservicen til et større norsk selskap, pleide jeg å ronke i urinalen rett etter å ha pisset. Hadde så mye hormoner og kåt hele tiden. Varte hele sommeren. Nå er jeg snart 41 og blitt feit, skallet, og får knapt opp den. Anonymkode: 8e191...1a8 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #24 Skrevet 18. mai For noen merkelige mennesker😂 Onanerer dere i middagsbesøk og på lengre fergeturer også eller er det mest forbeholdt de timene på døgnet dere får betalt? Herregud, jeg er så glad jeg ikke er arbeidsgiver. Anonymkode: 3c31e...55c 4
Snok1 Skrevet 18. mai #25 Skrevet 18. mai Ja, det har jeg. Jeg har en fri rolle og er betalt for å gjøre innovasjoner og forbedringer, ikke for å være flittig. Har knullet på jobb også, med det var etter arbeidstid.
AnonymBruker Skrevet 19. mai #27 Skrevet 19. mai Ja, både onanert og hatt sex. Er sykepleier. Jobbet i hjemmesykepleien på natt, så når det var rolig hadde jeg besøk av elskeren min og hadde sex på fysiorommet og i bilen. Anonymkode: 17e60...153 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai #28 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 13.00): Det har jeg flere ganger. Men det var da jeg hadde en veldig stille vibrator. Den er ødelagt dessverre og finner ikke en like god og lydløs én. Har også fått besøk av mannen på jobb som knullet meg, kom inni meg, og dro. Har møttes hjemme i lunsjen for sex. Og han har hentet meg iløpet av dagen der jeg enten suger han eller vi finner et avsides sted og jeg rir han i baksetet til han fyller meg. Alt anbefales. Lever bare èn gang som vi vet om. Anonymkode: 98f0d...63c Høres ekstremt deilig ut 😍😋😋 Anonymkode: ca516...945 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #29 Skrevet 19. mai 2 ganger til no bare i dag, blir ein omgang til senere 😉 Anonymkode: f6607...bec
AnonymBruker Skrevet 19. mai #31 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ekstremt deilig ut 😍😋😋 Anonymkode: ca516...945 Ja, håper denne lekenheten fortsetter inn i alderdommen 😇 🥰 Anonymkode: 98f0d...63c 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #32 Skrevet 19. mai Jupp, gjort det mange ganger. Spesielt under covid tidene der vi nesten ikke var noen på kontoret. K32 Anonymkode: 4a34b...0c9 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #33 Skrevet 19. mai Gjort det et par ganger når jeg har vært alene på vakt Anonymkode: 0218c...b9e 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #34 Skrevet 19. mai Onanerer på hjemmekontor de dagene det er rolig. Anonymkode: a9099...968
AnonymBruker Skrevet 19. mai #35 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 11.08): Onani på jobb. Anonymkode: 7321f...b9b ja, men egentlig mer på skolen fra 5.-9.. klasse. litt på vgs og uio, noe i arb.livet. Anonymkode: 2f510...c76 1
Even Tuell Skrevet 19. mai #36 Skrevet 19. mai Ja, det har skjedd. Vært 'nøden' og ikke fått konsetrert meg uten å slippe opp trykket. Har pult på hjemmekontor også, og gått hjem for et knull i lunsjen. Ser egentlig ikke det store problemet med å ha sex i arbeidstiden. Så lenge man skjøtter sin jobb og gjør alle oppgavene sine, er det vel greit tenker jeg. Folk stikker til butikken, røyker, skravler ved kaffeautomaten, surfer og gjør alt mulig annet ... hvorfor skulle en runk være så anerledes? Det er jo ikke sånn at arbeidsgivere generelt byr på fra sin side heller. Når var det sist sjefen kom bortom og så "du er så flink og gjør så mye bra. Her er 30.000kr mer i lønn"? Som regel må man true med å slutte før det blir noe... for i lønnsoppgjørene er det visstnok alltid dårlige tider og tom kasse (... selv om sjefen skrøt av rekordresultater på siste investormøte). Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time. 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai #37 Skrevet 19. mai Ja det har skjedd på hjemmekontor Anonymkode: 9b274...411
AnonymBruker Skrevet 20. mai #38 Skrevet 20. mai Ja, det har skjedd. Men kanskje oftest på kveldstid med overtid på kontoret og lite folk. Men bare på toalettet naturligvis. På hjemmekontor skjer det jo ofte, samt på jobbreise. Er jo på jobb da også. Anonymkode: 32352...3f5
AnonymBruker Skrevet 20. mai #39 Skrevet 20. mai Så enkelt er det. Nå har vi bestilt noe appstyrt leketøy som vi venter på skal komme i posten. Min mann liker heldigvis å ha det litt gøy han også. K40 Anonymkode: 98f0d...63c 4 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå