Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til Tyskland med Kielbåten. Vi skal ha med bilen. Har hørt at det er rimeligere å bestille 2 døgns cruise, og bare ikke bli med på returen til Oslo. Men kan vi kjøre i land i Kiel? Vet man kan ha med bil på 2 døgns cruise, men da er den kanskje ikke mulig å kjøre ut før man er i Oslo? 

Anonymkode: f4317...531

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke mulig å kjøre ut av båten i Kiel ved parkering ombord. Vet ikke når dere heller tenker å reise, men er ikke parkering ombord i høysesong (sommerferien bl.a). Eller har hvertfall ikke vært det tidligere 

Anonymkode: 48fb8...a11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke mulig å kjøre ut av båten i Kiel ved parkering ombord. Vet ikke når dere heller tenker å reise, men er ikke parkering ombord i høysesong (sommerferien bl.a). Eller har hvertfall ikke vært det tidligere 

Mener du at det ikke går an å kjøre ut bilen hvis en er på 2-dagers-cruise? For ellers vet jeg jo om mange som har bil med og kjører nedover Europa f.eks. fra Kiel-fergen. 

Anonymkode: 679af...3af

Skrevet

nei får ikke kjørt i land med 2-døgnscruise biletter, så skal bilen med må du bestille enkelt-tur

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Mener du at det ikke går an å kjøre ut bilen hvis en er på 2-dagers-cruise? For ellers vet jeg jo om mange som har bil med og kjører nedover Europa f.eks. fra Kiel-fergen. 

Ikke på 2 dagers cruise nei. Men om man velger enkelt tur/eller tur/retur med bil kan man selvsagt kjøre bilen ut 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ikke på 2 dagers cruise nei. Men om man velger enkelt tur/eller tur/retur med bil kan man selvsagt kjøre bilen ut 

Ja, det skjønner jeg. 2 døgns cruisene er rimeligere, tenkte derfor å ta en spansk en. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det skjønner jeg. 2 døgns cruisene er rimeligere, tenkte derfor å ta en spansk en. 

Det koster 500. Kroner å parkere rett ved fergen i 2 døgn.. gjør det istedenfor 

AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (3 minutter siden):

Det koster 500. Kroner å parkere rett ved fergen i 2 døgn.. gjør det istedenfor 

Poenget er at hun trenger bilen i Tyskland.....

Anonymkode: b6b70...440

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ok, det visste jeg ikke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det er nok flere som har hatt slike geniale innfall, så det har de vel sikret seg mot. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Skjønner det, men det er billigere fordi man ikke har med bilen. Bilen som koster på Kiel båten 

AnonymBruker
Skrevet

Parkering på Color Fantasy (som er den eneste som har mulighet for parkering ombord på MiniCruise, det har ikke Color Magic) er på et eget dekk som ikke kan "ta av" biler i land i Kiel. Skjønner hvordan du tenker, men det går ikke, dessverre.

Anonymkode: f493e...641

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...