AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Skal til Tyskland med Kielbåten. Vi skal ha med bilen. Har hørt at det er rimeligere å bestille 2 døgns cruise, og bare ikke bli med på returen til Oslo. Men kan vi kjøre i land i Kiel? Vet man kan ha med bil på 2 døgns cruise, men da er den kanskje ikke mulig å kjøre ut før man er i Oslo? Anonymkode: f4317...531
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Ikke mulig å kjøre ut av båten i Kiel ved parkering ombord. Vet ikke når dere heller tenker å reise, men er ikke parkering ombord i høysesong (sommerferien bl.a). Eller har hvertfall ikke vært det tidligere Anonymkode: 48fb8...a11 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke mulig å kjøre ut av båten i Kiel ved parkering ombord. Vet ikke når dere heller tenker å reise, men er ikke parkering ombord i høysesong (sommerferien bl.a). Eller har hvertfall ikke vært det tidligere Anonymkode: 48fb8...a11 Mener du at det ikke går an å kjøre ut bilen hvis en er på 2-dagers-cruise? For ellers vet jeg jo om mange som har bil med og kjører nedover Europa f.eks. fra Kiel-fergen. Anonymkode: 679af...3af
monican94 Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai nei får ikke kjørt i land med 2-døgnscruise biletter, så skal bilen med må du bestille enkelt-tur 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Mener du at det ikke går an å kjøre ut bilen hvis en er på 2-dagers-cruise? For ellers vet jeg jo om mange som har bil med og kjører nedover Europa f.eks. fra Kiel-fergen. Anonymkode: 679af...3af Ikke på 2 dagers cruise nei. Men om man velger enkelt tur/eller tur/retur med bil kan man selvsagt kjøre bilen ut Anonymkode: 48fb8...a11 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ikke på 2 dagers cruise nei. Men om man velger enkelt tur/eller tur/retur med bil kan man selvsagt kjøre bilen ut Anonymkode: 48fb8...a11 Ja, det skjønner jeg. 2 døgns cruisene er rimeligere, tenkte derfor å ta en spansk en. Anonymkode: f4317...531
mommyaka Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, det skjønner jeg. 2 døgns cruisene er rimeligere, tenkte derfor å ta en spansk en. Anonymkode: f4317...531 Det koster 500. Kroner å parkere rett ved fergen i 2 døgn.. gjør det istedenfor
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai mommyaka skrev (3 minutter siden): Det koster 500. Kroner å parkere rett ved fergen i 2 døgn.. gjør det istedenfor Poenget er at hun trenger bilen i Tyskland..... Anonymkode: b6b70...440 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ikke på 2 dagers cruise nei. Men om man velger enkelt tur/eller tur/retur med bil kan man selvsagt kjøre bilen ut Anonymkode: 48fb8...a11 Ok, det visste jeg ikke. Anonymkode: 679af...3af
Fjompen Skrevet 16. mai #10 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja, det skjønner jeg. 2 døgns cruisene er rimeligere, tenkte derfor å ta en spansk en. Anonymkode: f4317...531 Det er nok flere som har hatt slike geniale innfall, så det har de vel sikret seg mot. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ja, det skjønner jeg. 2 døgns cruisene er rimeligere, tenkte derfor å ta en spansk en. Anonymkode: f4317...531 Skjønner det, men det er billigere fordi man ikke har med bilen. Bilen som koster på Kiel båten Anonymkode: 48fb8...a11
AnonymBruker Skrevet 16. mai #12 Skrevet 16. mai Parkering på Color Fantasy (som er den eneste som har mulighet for parkering ombord på MiniCruise, det har ikke Color Magic) er på et eget dekk som ikke kan "ta av" biler i land i Kiel. Skjønner hvordan du tenker, men det går ikke, dessverre. Anonymkode: f493e...641
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå