AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Har du en søster eller bror? Eldre eller yngre? (De som ikke har kan også svare) Hva hadde du heller valgt hvis du kunne? Og ikke minst hvorfor? Anonymkode: a7859...9e1
Kålrota Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Jeg har to av hver og kunne godt klart meg uten. Vi har ikke så mye kontakt lenger. 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai Jeg har en eldre bror. Som barn var jeg fornøyd med det og ville aldri ha noe annet. Som ung voksen savnet jeg en søster. Som voksen i 30årene er jeg tilbake til at jeg er fornøyd med det jeg har, for jeg og storebror har ett veldig godt forhold, og der er ingen garanti for at det ville værr noe bedre med en søster. Anonymkode: 3c637...8a7 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai Vet ikke om kjønn er avgjørende for relasjon, egentlig, så samme for meg. Har begge deler, best forhold til bror som er lengst fra meg i alder. Anonymkode: 87ad5...adb 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai Jeg har en bror som er 3 år eldre. Vi hadde en del med hverandre i ungdommen, var gode venner. Nå bor vi på ulike steder av landet og har ikke så ofte kontakt i det daglige. Men vi har allikevel et godt vennskap mellom oss, så det er hyggelig når vi treffes. Jeg kunne ønske ei litt eldre søster, som bodde i nærheten av meg. Anonymkode: 02f95...ed5
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai Jeg hadde en seks år yngre søster, som døde. Så jeg ville valgt henne igjen og igjen fordi hun var et herlig menneske som jeg savner hver dag. Anonymkode: bb366...752 1 10
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai Jeg har to brødre og en søster. Hadde jeg fått velge hadde jeg ikke brydd meg så veldig om kjønn, men jeg hadde valgt noen som var nær i alder. Det er stor aldersforskjell mellom alle, og vi har lite til felles og er på forskjellige stadier i livet. Og det er trist. Anonymkode: a6485...7df
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai Jeg har en bror som jeg har et godt forhold til. Hadde ikke spilt noen rolle for meg om han var bror eller søster, så det har jeg aldri tenkt på. Vi er nær i alder, og har mange felles venner, så er veldig fornøyd med ham Anonymkode: f3790...8db 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Skrevet 16. mai Jeg har en lillebror som er 8 år yngre. Vi har alltid hatt et veldig godt forhold, og i voksenalder dratt på flere turer sammen (jeg begynte å ta han med på reiser da han var 16). Ville ikke valgt noe annerledes, men hadde vært koselig med flere søsken og. Anonymkode: baa00...dba 1
princeofithilien Skrevet 16. mai #10 Skrevet 16. mai Jeg har tre brødre og en søster, og synes det er helt perfekt, veldig glad i dem alle sammen ❤️ Men klart jeg er veldig glad for å ha en søster, og at det ikke ble fire brødre! Men hadde det blitt det hadde jeg jo vært glad i han også selvfølgelig!
AnonymBruker Skrevet 16. mai #12 Skrevet 16. mai Jeg har ingen og ville valgt ingen. Kona har en eldre bror. Hun ville også valgt ingen, om hun kunne. Anonymkode: 06a31...c47 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #13 Skrevet 16. mai Har begge deler. Ville ikke vært noen av dem foruten ♥️ Anonymkode: b5595...e9c 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #14 Skrevet 16. mai Jeg har storebror og lillebror. Ble kjempeskuffet da jeg som 3-åring fikk vite at det var en lillebror jeg fikk, og ikke en lillesøster. Har ønsket meg en søster hele livet. Ser jo at brødrene mine bonder over "gutteting", mens de zoomer lett ut med én gang jeg viser noe som helst av femininitet i en samtale🙄 Anonymkode: e44ec...87d 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #15 Skrevet 16. mai Jeg har en storebror og en lillesøster. Ett år mellom hver av oss. Syns det har vært veldig hyggelig og hadde ikke valgt det annerledes 😊. Storebror har alltid passa litt på oss og tatt litt ekstra ansvar. Ikke sikkert det hadde vært sånn om han hadde vært yngst. Jeg og søstra mi har vært ganske like. Alltid bestevenner. Anonymkode: e69d7...17f
AnonymBruker Skrevet 16. mai #16 Skrevet 16. mai Har en to år yngre bror, og ville aldri hatt noen annen enn han💕 Har venninner som har blitt som søstre for meg også❤️ Anonymkode: 0d770...b48 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #17 Skrevet 16. mai Hadde ikke brydd meg så lenge det hadde vært noen jeg gikk overens med. Anonymkode: 270bc...f32 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #18 Skrevet 16. mai Jeg har yngre søster og en yngre bror som jeg har ett veldig godt forhold til. Faktisk min bror og jeg som er mest lik på det meste. Så kjønn spiller ingen rolle for meg 😊 Anonymkode: 9cdf2...149
AnonymBruker Skrevet 16. mai #19 Skrevet 16. mai Jeg er enebarn og har aldri savnet søsken. Hadde sikkert vært hyggelig, men jeg har også sett mye uvennskap mellom søsken så det er ikke noe stort savn jeg personlig bærer rundt på. Anonymkode: f4234...8e4 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai #20 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er enebarn og har aldri savnet søsken. Hadde sikkert vært hyggelig, men jeg har også sett mye uvennskap mellom søsken så det er ikke noe stort savn jeg personlig bærer rundt på. Anonymkode: f4234...8e4 Samme her. Anonymkode: 270bc...f32 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå