Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veldig ok å få lurt den innafor første gangen...

Anonymkode: 8ea47...868

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Veldig ok å få lurt den innafor første gangen...

Anonymkode: 8ea47...868

😂

Anonymkode: 6dadc...622

Skrevet
Sander33 skrev (2 timer siden):

Hvis jeg ikke klarer å få henne komme ett par ganger første gangen, så er vi seksuelt inkompatible. 

Sex i yngre alder var annerledes, mer fomlende og veldig usikker. Bingo om hun kom. Hadde ikke peiling. 

Sex nå, DET kan jeg. Trenger ikke å bruke pikken engang for å få samtlige til å komme. 

Elsker sex. Får aldri nok. 

Show me, don’t tell me😜

Skrevet
Langline skrev (11 timer siden):

Show me, don’t tell me😜

Kan sikkert sette opp kurs. Men seriøst, tok ett kurs for leeeenge siden. 100% suksess etterpå. Var helt bingo før det. 

Langline høres veldig mannlig ut, kleint å gi kurs🤣

Skrevet (endret)
Sander33 skrev (9 timer siden):

Kan sikkert sette opp kurs. Men seriøst, tok ett kurs for leeeenge siden. 100% suksess etterpå. Var helt bingo før det. 

Langline høres veldig mannlig ut, kleint å gi kurs🤣

😂😂 Det var ment som spøk ispedd bitteliten flørt. Beklager😂 

Endret av Langline
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 10.10):

Ikke nødvendig med orgasme

Sex uten orgasme er helt meningsløst for meg. Hadde ikke blitt mer sex med vedkommende dersom det var tilfelle

Anonymkode: 25f70...302

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 10.10):

De to andre var uenige og sa hadde man sex, så hadde man sex, og hvis det endte med munnsex eller stillingsbytter, var det helt greit. De mente at ingen mann ville tatt god sex negativt.

Jeg er enig med "de to andre", fordi denne holdningen baserer seg på at sex er gjensidig glede og nytelse.  

Din holdning representerer tanken om at hun "gir" og han "tar". Det er en stakkarslig holdning som dessverre henger igjen fra før likestillingen - merkelig nok.

En sånn dame vil jeg uansett ikke være sammen med. Så da blir det med den ene gangen og hun kan spille offer etterpå og late som noe ble tatt fra henne.

Skrevet

Jeg kjenner at jeg sliter litt med premisset, at "innafor første gang" liksom skal ha en fasit. Og det er fordi preferanser, kink og tenningsmønster varierer. Og så er det fordi det på en måte legitimerer det å dømme noen fordi de lever ut seksualiteten slik og slik.

Forhåpentlig blir det ikke første gangen med noen for meg nå framover, men det som jeg har kommet fram til med mine erfaringer, at kvinner er forskjellig og at hva man kan utsette dem for, det er mer forskjellig fra kvinne til kvinne enn om det er første gang, første og siste gang, tiende gang, hundrede gang eller siste gang.

Og så kan det passe å minne kvinner på om at heller ikke alle menn er komfortable med alt heller. Det en mann fint gjør første gang, kan den neste ikke tenke seg å gjøre tusende gang.

Skrevet
Langline skrev (På 22.5.2025 den 19.33):

😂😂 Det var ment som spøk ispedd bitteliten flørt. Beklager😂 

Skjønte det, var ikke meningen å få deg til å komme, allerede første gangen, så lett🤣🤣😆😍

Skrevet
Sander33 skrev (1 time siden):

Skjønte det, var ikke meningen å få deg til å komme, allerede første gangen, så lett🤣🤣😆😍

😂😘

Skrevet
Langline skrev (Akkurat nå):

😂😘

🤌🏼🙎‍♀️🫶😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...