AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai «Love handles» hos menn over 30. 1. Hvor vanlig er dette egentlig? 2. Hva gjør man for å få dette bort? Trenger ikke trollekommentarer om at det er KJEMPEUVANLIG og KJEMPESTYGT😊 Anonymkode: b657f...119 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Er du overvektig ellers? Eller har det lagt seg «usakeligheter» rundt midjen men ikke ellers? Du må i såfall sjekke testosteron nivå. Det skyldes ofte lavt testosteron, da overproduksjon av østrogen. Utover det, mannen min har det, han er trent, med litt ekstra polstring og han har litt lovehandles likevel. Jeg liker det, aldri syns det har vært stygt. Vi er også i 30 årene. Anonymkode: b50d8...d49
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du overvektig ellers? Eller har det lagt seg «usakeligheter» rundt midjen men ikke ellers? Du må i såfall sjekke testosteron nivå. Det skyldes ofte lavt testosteron, da overproduksjon av østrogen. Utover det, mannen min har det, han er trent, med litt ekstra polstring og han har litt lovehandles likevel. Jeg liker det, aldri syns det har vært stygt. Vi er også i 30 årene. Anonymkode: b50d8...d49 Takk for tips ang testosteron. Hvordan får man dette sjekket, blodprøve hos fastlege? Har du selv litt ekstra fett siden du liker det? Eller er du slank og liker litt ekstra fett på menn? Beklager inngående spørsmål Anonymkode: b657f...119
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du overvektig ellers? Eller har det lagt seg «usakeligheter» rundt midjen men ikke ellers? Du må i såfall sjekke testosteron nivå. Det skyldes ofte lavt testosteron, da overproduksjon av østrogen. Utover det, mannen min har det, han er trent, med litt ekstra polstring og han har litt lovehandles likevel. Jeg liker det, aldri syns det har vært stygt. Vi er også i 30 årene. Anonymkode: b50d8...d49 Glemte å svare på første spørsmålet. Ikke overvektig ellers egentlig, fettet er rundt midje og mage. Høyde nesten 2 meter. Anonymkode: b657f...119
Majer Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai Helt vanlig det. Det lille jeg får av fett legger seg først der
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for tips ang testosteron. Hvordan får man dette sjekket, blodprøve hos fastlege? Har du selv litt ekstra fett siden du liker det? Eller er du slank og liker litt ekstra fett på menn? Beklager inngående spørsmål Anonymkode: b657f...119 Nei jeg er slank, mannen er heller ikke tjukk. Han har bare litt ekstra på en trent kropp. Jeg personlig liker det, mer enn tynne menn eller trent med lav fettprosent Fastlege sjekker testosteron nivåer, og du må gjerne sjekke flere enn èn gang. Det kan variere igjennom døgnet og fra dag til dag. Sørg for en god natt søvn før du tar blodprøvene. Ellers ville jeg tatt et kjapt google søk, naturlige måter å booste testosteron. Trening, enkelte matvarer og livsstil påvirker testosteron Anonymkode: b50d8...d49
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk for tips ang testosteron. Hvordan får man dette sjekket, blodprøve hos fastlege? Har du selv litt ekstra fett siden du liker det? Eller er du slank og liker litt ekstra fett på menn? Beklager inngående spørsmål Anonymkode: b657f...119 Testosteron stiger med styrketrening. Tren styrke. Anonymkode: 4a47b...3ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå