Sparkling_Pink Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Jeg følger diskusjonen fordi det er relevant for meg. Jeg har 11 000 bilder på iPhonen min. Jeg lurer litt på hvordan jeg får ivaretatt de. Ellers regner jeg selv med at det skal gå greit med bytte for min del. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai Det er bare å google det da, ikke vær så hjelpeløs https://www.elkjop.no/magazine/mobil/smarttelefon/overfore-data-fra-iphone-til-android Anonymkode: 1c6a0...550 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai Jeg syns Android er forferdelig tungvint/lite brukervennlig i forhold til Apple. Jeg bruker IPhone, men må ha en Samsung pad pga jobb og syns fortsatt den veldig knotete i bruk etter å ha hatt denne i 8-9 mnd, så jeg kommer til å fortsette med IPhone så lenge vi får lov til det av IT avdelingen på jobb. Anonymkode: ed30a...519 2
newman01 Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns Android er forferdelig tungvint/lite brukervennlig i forhold til Apple. Jeg bruker IPhone, men må ha en Samsung pad pga jobb og syns fortsatt den veldig knotete i bruk etter å ha hatt denne i 8-9 mnd, så jeg kommer til å fortsette med IPhone så lenge vi får lov til det av IT avdelingen på jobb. Anonymkode: ed30a...519 Kan du ikke bare bytte UI/launcher til et som passer deg bedre da? Du kan jo endre absolutt alt i Android-verden, inkludert tastatur, nettleser, funksjoner, skjermoppsett, ikoner, sveipefunksjoner, og absoutt alt. Du kan tilogmed laste ned iOS18 Launcher: Launcher iOS 18 – Apper på Google Play Favoritten min da jeg hadde Android var Microsoft Launcher Endret 16. mai av newman01 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns Android er forferdelig tungvint/lite brukervennlig i forhold til Apple. Jeg bruker IPhone, men må ha en Samsung pad pga jobb og syns fortsatt den veldig knotete i bruk etter å ha hatt denne i 8-9 mnd, så jeg kommer til å fortsette med IPhone så lenge vi får lov til det av IT avdelingen på jobb. Anonymkode: ed30a...519 Hos meg er det omvendt. Har Android privat og iPhone på jobb. iPhone er noe herk i forhold. Så mye vanskeligere å få oversikt over, og alt føles mer tungvint. Går aldri bort fra Andoid privat. Anonymkode: ed856...027 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå