Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Det er ca. tre måneder siden det ble slutt mellom meg og x. Jeg savner han periodevis veldig. Jeg er ikke helt sikker på hvorfor det er slutt, for å være helt ærlig. uansett så tror han at jeg har vært/er forelska i en. Da det ble slutt lot jeg han tro det fordi jeg var så jævlig såra, og lei av gnålet. Det var jo x jeg ville han uansett. Samtidig var det jo også en sannhet med modifikasjoner, jeg har hatt følelser for han andre før vi ble sammen, og er god venn med han. I helga møtte jeg x da jeg var på byen. Sammen med min venn, som x har vært sjalu på en stund. Og han tror nå helt sikkert at det er noe mellom oss. Noe det ikke er. Jeg så på han at han hadde det vondt, og han sa han ikke likte situasjonen. Han kyssa meg på munnen og klemte meg. Han kjøpte endatil en rose til meg og sa han savna meg. Men han var full! Det er slutt og jeg har ingen meldeplikt. Samtidig er det jo dumt om han skal gå og ha det vondt når det ikke er noe mellom meg og han andre. Og jeg savner jo eksen skikkelig. Skal jeg si noe til han?
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #2 Skrevet 15. mars 2006 Hvis du sier noe, får han kanskje forhåpninger om at dere kan bli sammen igjen. Tenk nøye over hva du egentlig vil. Du sårer ham mer om du gir ham forhåpninger for deretter å trekke deg tilbake igjen.
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 15. mars 2006 #3 Skrevet 15. mars 2006 Jeg ville jo aldri at det skulle bli slutt i utgangspunktet!
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #4 Skrevet 15. mars 2006 Jeg ville jo aldri at det skulle bli slutt i utgangspunktet! ← Da ville jeg ganske enkelt sagt det til han. Eller rett og slett bare sendt en sms (vet ikke hvor mye kontakt dere har, om dere treffes av og til osv.) Der ville jeg skrevet noe sånt som at "jeg følte du virket litt lei deg sist vi møttes, og du sa du ikke likte situasjonen. Vet ikke helt hva du føler, men du kan uansett vit at det ikke er noe annet mellom meg og *han andre* enn vennskap. Jeg har fortsatt for mye følelser for deg til det vet du..." Hvis det er det du ønsker da, vel å merke
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 15. mars 2006 #5 Skrevet 15. mars 2006 Jeg ringte han og han kom og så film. Eller det vil si, vi lå bare og klina under hele filmen...Jeg lot det ikke gå lenger enn det. Skjønner fremdeles ikke hvorfor det er slutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå